Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Дрозіч І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Дрозіч І. 
Методична робота в закладі професійної (професійно-технічної) освіти сфери ресторанного господарства як засіб підвищення професійної компетентності майстрів виробничого навчання / І. Дрозіч // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2018. - № 17. - С. 106-114. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Актуалізовано необхідність удосконалення методичної роботи в закладі професійної (професійно-технічної) освіти (далі ЗП(ПТ)О) сфери ресторанного господарства з метою підвищення професійної компетентності майстрів виробничого навчання задля забезпечення якісної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників цієї сфери. Охарактеризовано ключові положення нормативних вітчизняних документів щодо організації методичної роботи в ЗП(ПТ)О. Представлено результати аналізу наукових праць, у яких висвітлено значення методичної роботи для підвищення професійної компетентності педагогічних працівників. Визначено основні підходи, на яких має грунтуватися процес управління розвитком професійної компетентності майстрів виробничого навчання: акмеологічний, аксіологічний, андрагогічний, антропологічний. Розкрито різні аспекти організації методичної роботи в ЗП(ПТ)О. Розглянуто можливості різних форм організації методичної роботи (традиційні, нетрадиційні) як засобу підвищення професійної компетентності майстрів виробничого навчання. Серед традиційних форм методичної роботи висвітлено колективні (педагогічна рада, інструктивно-методичні наради, методичні комісії, школи педагогічної майстерності, педагогічні читання) та індивідуальні (самоосвіта, індивідуальні консультації, наставництво). Охарактеризовано нетрадиційні форми організації методичної роботи: методичний бенефіс, методичний фестиваль, методичний ринг, ярмарок педагогічних ідей і знахідок. За результатами діагностики якісних результатів професійної діяльності майстрів виробничого навчання, які здійснюють підготовку кваліфікованих робітників для сфери ресторанного господарства в ДНЗ "Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг", диференційовано три групи майстрів виробничого навчання: які працюють творчо, зі сталим стилем роботи, які вимагають посиленої уваги. Наведено порівняльний аналіз динаміки якісних результатів професійної діяльності майстрів виробничого навчання за три роки завдяки здійсненню різних форм методичної роботи в ЗП(ПТ)О. Виділено основні напрями методичної роботи: інформаційно-аналітичний, організаційно-методичний, діагностичний, консультаційний, інформаційний, науково-методичний, експериментально-інноваційний. Констатовано, що одним з основних чинників удосконалення рівня професійної компетентності майстрів виробничого навчання є їхня участь в усіх формах методичної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.46 + У9(4УКР)424.14р21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Організація дуальної форми навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти : практ. посіб. / Т. М. Герлянд, І. А. Дрозіч, Н. В. Кулалаєва, Г. М. Романова, М. М. Шимановський; ред.: Н. В. Кулалаєва; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Житомир : Полісся, 2019. - 303 c. - Бібліогр.: с. 203-205. - укp.

Висвітлено організацію професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників в умовах дуальної форми здобуття освіти. Наведено нормативні документи, що регламентують упровадження елементів дуальної форми навчання в професійну підготовку майбутніх кваліфікованих робітників. Представлено зарубіжний досвід дуальної системи професійної освіти і навчання. Розкрито її особливості, характерні для вітчизняних закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Запропоновано методику організації професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти на модульно- компетентнісній основі, охарактеризовано діагностувальний інструментарій навчальних досягнень учнів в умовах дуальної форми навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА839651 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дрозіч І. А. 
Формування фахової компетентності майбутніх кухарів у професійно-технічних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. А. Дрозіч; Хмельницький національний університет. - Хмельницький, 2018. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблему формування фахової компетентності майбутніх кухарів у професійно-технічних навчальних закладах. Проведено науково-педагогічний аналіз порушеного питання; уточнено дефініції понять «професійна компетентність», «фахова компетентність» і охарактеризовано взаємозв’язок між ними. Конкретизовано сутність терміна «фахова компетентність кухаря». Виокремлено й аргументовано компоненти фахової компетентності майбутніх кухарів. Описано окремі аспекти вітчизняного й зарубіжного досвіду підготовки майбутніх кухарів. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх кухарів. Розроблено й упроваджено в навчально-виробничий процес підготовки майбутніх кухарів у професійно-технічних навчальних закладах модель, методику формування фахової компетентності та навчально-методичне забезпечення для такого процесу. Визначено критерії, показники й рівні сформованості фахової компетентності майбутніх кухарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л99 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434596 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського