Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Дубініна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дубініна О.  
Всеукраїнський симпозіум "Пуританська традиція в літературі США" / О. Дубініна // Слово і час. - 2004. - № 4. - С. 92-94. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СОЕ)-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Дубініна О.  
Переосмислення історії в романі Вільяма Стайрона "Визнання Ната Тернера" / О. Дубініна // Слово і час. - 2005. - № 11. - С. 47-53. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СПО)-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Дубініна О.  
Про дитину, але для дорослих (збірка В.Стайрона "Ранок у смузі припливу") / О. Дубініна // Слово і час. - 2008. - № 1. - С. 67-71. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СПО)-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Дубініна О. В. 
Творчість Вільяма Стайрона. Етика та естетика : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.04 / О. В. Дубініна; НАН України. Ін-т л-ри ім. Т.Г.Шевченка. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Уперше у вітчизняному та зарубіжному літературознавстві здійснено комплексний аналіз творчості видатного американського прозаїка В.Стайрона (1925 р.). З'ясовано параметри естетичного пошуку письменника, представлено моделі функціонування його художніх структур з акцентуацією характерного для його творчості плідного "комбінування" традиції та сучасних стратегій художнього мислення. Головним принципом етики та естетики Стайрона визначено діалогічність, що втілюється шляхом поліфонічної організації текстів письменника. Запропоновано підхід, який дозволяє по-новому висвітлити контекст американської літератури другої половини XX ст., яка є єдиним естетичним процесом, де, всупереч загальноприйнятій думці, не відбувалося розриву між традицією й авангардистськими течіями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СОЕ)-4 Стайрон,В. 33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339271 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дубініна О. М. 
Чисельне моделювання магнітного поля і вихрових струмів у кінцевих частинах турбогенератора з метою підвищення його надійності : автореф. дис... канд. техн. наук / О. М. Дубініна; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2007. - 20 c. - укp.

Розвинуто методи розрахунку магнітних полів, вихрових струмів та магнітних втрат потужності у скінченній зоні турбогенератора за рахунок високої точності врахування геометрії торцевої зони. Запропоновано математичну модель магнітного поля у торцевій зоні турбогенератора, яка враховує тривимірність поля за допомогою квазітривимірної моделі, а також різноманітні конструкційні фактори, що дозволяє вдосконалити аналіз складових магнітної індукції, зокрема, аксіальної складової магнітної індукції у скінченних пакетах, яка є причиною виникнення вихрових струмів у листах осердя і, внаслідок цього, можливого їх перегріву. Проведено порівняльний аналіз межових умов, супутніх розв'язку задачі розрахунку магнітного поля у торцевій зоні турбогенератора за методом плоско-ортогональних розрахункових моделей. Установлено кількісний вплив на додаткові магнітні втрати потужності принципових конструкційних рішень у рубцевій зоні кінцевих пакетів осердя статора за допомогою порівняльного аналізу, за цього розрахунковий аналіз дозволяє вибрати параметри елементів скінченної зони та мінімізувати таким чином додаткові теплові виділення та нагрів цих елементів. Удосконалено проведення безпосереднього розрахунку поля в режимі навантаження за сукупної дії обмоток статора та ротора, за комбінації з різноманітними варіантами врахування насичення магнітопроводу турбогенератора. Розв'язано задачу щодо розрахунку магнітного поля у середині скінченного пакета осердя статора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.621.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наливайко Д. С. 
Національні варіанти літературної компаративістики : монографія / Д. С. Наливайко, Т. Н. Денисова, О. В. Дубініна; Ін-т л-ри ім. Т.Г.Шевченка НАН України. - К. : Стилос, 2009. - 750 c. - укp.

Розглянуто особливості виникнення та розвитку порівняльного літературознавства в різних європейських країнах (зокрема Франції, Німеччині, Великобританії, Іспанії, Україні, Росії, Польщі, Чехії, Словаччині) та у США. З урахуванням наднаціональних інваріантів літературної компаритивістики проаналізовано історію, сучасний стан, методологічні та методичні проблеми національних шкіл цієї галузі науки. Увагу приділено питанням міждисциплінарності в американській літературній компаративістиці, компаративним студіям Іспанії, художньому перекладу як проблемі українського порівняльного літературознавства XIX - початку XX ст.

Рассмотрены особенности возникновения и развития сравнительного литературоведения в разных европейских странах (в частности Франции, Германии, Великобритании, Испании, Украине, России, Польше, Чехии, Словакии) и в США. С учетом наднациональных инвариантов литературной компаративистики проанилизированы история, современное состояние, методологические и методические проблемы национальных школ этой отрасли науки. Уделено внимание вопросам междисциплинарности в американской литературной компаративистике, компаративным студиям Испании, художественному переводу как проблеме украинского сравнительного литературоведения XIX - начала XX вв.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4 г(4) + Ш4 г(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дубініна О. В. 
У межах чи поза межами? Творчість Вільяма Стайрона в контексті художніх пошуків новітньої доби / О. В. Дубініна; НАН України, Ін-т л-ри ім. Т.Г. Шевченка. - К. : Наук. думка, 2011. - 357 c. - (Проект "Наук. кн." (Молоді вчені)). - Бібліогр.: с. 337-352 - укp. - англ.

Вперше у вітчизняному та світовому літературознавстві здійснено комплексний аналіз творчості видатного американського письменника другої половини XX ст. В. Стайрона (1925 - 2006). Багатоплановий ідейно-тематичний базис творчості автора розглянуто в нерозривній єдності з його естетичними пошуками, зокрема, трансформацією оповідальних структур, поєднанням суб'єктивного й об'єктивного типу оповіді, діалогічністю романного мислення, поліфонічністю звучання наративного голосу. Розкрито глибинний зв'язок доробку В. Стайрона з національною художньою традицією, а також суспільною думкою та літературним життям епохи. Прозу автора розглянуто як важливу складову сучасного літературного процесу. На прикладі творчості В. Стайрона досліджено естетичний процес поєднання традиції та антитрадиційних художніх новацій, що було властиво для багатьох письменників XX ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СПО)6-4 Стайрон В. 4/5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746346 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дубініна О. М. 
Математична культура в системі професійної підготовки інженерів з програмного забезпечення / О. М. Дубініна // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 40/41. - С. 177-184. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано місце, роль і важливість математичної культури особистості в професійній підготовці фахівців за напрямом «Програмна інженерія» на сучасному етапі розвитку вищої освіти в Україні. Обгрунтовано необхідність посиленої уваги до формування математичної культури майбутніх інженерів індустрії програмної продукції через вимоги сьогодення до модернізації та інтенсифікації навчального процесу на основі особистісного та компетентнісного підходів.

Проанализированы место, роль и значение математической культуры личности в профессиональной подготовке специалистов по направлению «Программная инженерия» на современном этапе развития высшего образования в Украине. Обоснована необходимость усиленного внимания к формированию математической культуры будущих инженеров индустрии программной продукции исходя из требований настоящего времени к модернизации и интенсификации учебного процесса на основе личностного и компетентностного подходов.

Article analyses the place, the role and value of the personal mathematical culture in the specialists in the field of "Software Engineering" professional training at the present stage of development of higher education in Ukraine. The necessity of increased attention to the formation of intended software engineers mathematical culture is argumented due to the modern requirements to modernization and intensification of the educational process on the basis of personal and competence approaches. Considering that just at the proper level of formated mathematical culture, according to the author's opinion, there is a capability reserve for improving the IT-specialized students professional training.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018 р3 + В1 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дубініна О. В. 
Формування професійної компетентності майбутніх автослюсарів у центрах професійно-технічної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Дубініна; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" . - Переяслав-Хмельницький, 2013. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблему формування професійної компетентності майбутніх автослюсарів у центрах професійно-технічної освіти (ПТО). Проаналізовано методологічні та концептуальні основи підготовки майбутніх робітників сфери технічного обслуговування автомобіля в системі ПТО. Визначено сутність та сучасний стан розробки проблеми формування професійної компетентності майбутніх автослюсарів у центрах ПТО в педагогічній теорії та практиці. Обгрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх автослюсарів у центрах ПТО. З’ясовано загальні психолого-педагогічні особливості формування професіоналізму майбутніх автослюсарів у центрах ПТО. Розроблено та науково обгрунтовано модель формування їх професійної компетентності у центрах ПТО. Експериментально перевірено ефективність використання розробленої методики формування фахівців у центрах ПТО. Розроблено науково-методичне забезпечення реалізації пропонованої методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33р(4УКР)2

Шифр НБУВ: РА399155 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дубініна О. М. 
Відображення фундаментальних видів професійної діяльності фахівця у галузі програмної інженерії в циклі математичних дисциплін / О. М. Дубініна // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2013. - № 4. - С. 31-41. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

На основі методу поетапної деталізації проаналізовано види професійної діяльності майбутніх інженерів індустрії програмної продукції, зокрема визначено основні процеси, в результаті здійснення яких відбуватимуться формалізація, конструювання вирішення завдання, отримання програмного продукту. Показано визначальні види діяльності для підготовки ІТ-фахівців в циклі математичних дисциплін. Розроблено модель формування формалізаційної компетентності майбутніх фахівців, в якій визначено ключові компетенції: мовна, абдуктивна, індуктивна, дедуктивна. Узагальнено основні логічні методи формування аналітичних вмінь майбутніх фахівців. Констатовано комплексний характер процесу формування формалізаційної, проективно-конструктивної і технологічної компетенцій в процесі отримання студентами математичної освіти.

С использованием метода поэтапной детализации проанализированы виды профессиональной деятельности будущих инженеров индустрии программной продукции, в частности определены основные процессы, в результате осуществления которых будут проходить формализация, конструирование решения задач, получение программного продукта. Названы определяющие виды деятельности для подготовки ИТ-специалистов в цикле математических дисциплин. Разработана модель формирования формализационной компетентности будущих специалистов, в которой определены ключевые компетенции: языковая, абдуктивная, индуктивная, дедуктивная. Обобщены основные логические методы формирования аналитических умений будущих специалистов. Отмечен комплексный характер процесса формирования формализационной, проективно-конструктивной и технологической компетенций в процессе получения будущими специалистами математического образования.

In the article on the basis of detailed analyzes phased professional activities of future engineers in the software industry. It is shown the reflection of qualifying for the above mentioned professions activities in the cycle of mathematical disciplines and stated that this fact is the basis of professional orientation of formation mathematical culture of the future specialists, for which mathematical culture is one of the conditions for the sustainability of their professional competence. The formation of formalization, constructive and technological competence in the process obtaining a fundamental mathematical education of students trained on the direction “Software Engineering”.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дубініна О. М. 
Розвиток математичної культури студентів у вищих технічних навчальних закладах : на матеріалі підгот. фахівців за напрямом "Програмна інженерія" : [монографія] / О. М. Дубініна; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : Друкарня Мадрид, 2014. - 515 c. - Бібліогр.: с. 422-477 - укp.

Науково обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено концепцію розвитку та технологію формування математичної культури у студентів технічного університету - майбутніх фахівців у галузі програмної інженерії, у яких цілепокладання в теоретичному, методологічному, прикладному, методичному та гуманітарному модулях грунтується на принципах професійної спрямованості, міжпредметності й універсальності математичної підготовки, єдності математичного та професійного мислення, моделювання та творчої самореалізації. Виконане дослідження доповнює теорію та методику професійної освіти про сутність і структуру математичної культури й особливостей процесу її формування у майбутніх фахівців індустрії виробництва програмної продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Дубініна О. М. 
Функції математичної культури інженера / О. М. Дубініна // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2014. - № 42/43. - С. 26-32. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Систематизовано основні функції математичної культури в процесі професійної підготовки та подальшої професійної діяльності інженерів, спираючись на результати дослідження із формування математичної культури студентів у процесі їхньої професійної підготовки за напрямом «Програмна інженерія» у вищих технічних навчальних закладах. Виокремлено акмео-прогностичну, аксіологічну, виховну, гносеологічну, диференційну, знаково-комунікативну, інтегративну, нормативну, рефлексивну, розвивальну, трансляційну функції. Запропоновано трактування терміна «функції математичної культури» у контексты формування професійної інженерної компетентності.

Систематизированы основные функции математической культуры в процессе профессиональной подготовки и дальнейшей профессиональной деятельности инженеров, опираясь на результаты исследования по формированию математической культуры студентов в процессе их профессиональной подготовки по направлению «Программная инженерия» в высших технических учебных заведениях. Выделены акмео-прогностическая, аксиологическая, воспитательная, гносеологическая, дифференциальная, знаково-коммуникативная, интеграционная, нормативная, рефлексивная, развивающая, трансляционная функции. Предложена формулировка термина «функции математической культуры» в контексте формирования профессиональной инженерной компетентности.

The article defines the basic functions of mathematical culture in education and professional activities of engineers, based on results of a study on the formation of mathematical culture of students during their training in the field of «software engineering» in the technical colleges. It is marked acme-predictive, axiological, educational, epistemological, differential, symbolic and communicative, integrative, normative, reflective, developing, translational functions. The author proposed wording of the term «function of mathematical culture» in the process of formation of professional engineering competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дубініна О. М. 
Класифікаційні параметри акме-технології формування математичної культури майбутніх інженерів з програмного забезпечення / О. М. Дубініна // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 45. - С. 85-96. - Бібліогр.: 17 назв - укp.

Досліджено специфічну акме-технологію формування математичної культури майбутніх фахівців галузей індустрії програмного забезпечення електронних пристроїв та автоматизованих систем управління згідно з критеріями технологічності навчання взагалі й у вищому технічному навчальному закладі зокрема. Приділено основну увагу дидактичній сутності технології навчання, надано структурований опис технології формування математичної культури студентів - програмних інженерів, яка грунтується на діагностичному цілепокладанні як невід'ємному елементі акме-технології, визначеної як гарантоване кожному студентові знання з предметів циклу математичних дисциплін відповідно до Державного освітнього стандарту, на основі якого проектується процес навчання, проводиться поетапна діагностика та корекція навчально-виховного процесу.

Исследована специфическая акме-технология формирования математической культуры будущих специалистов отраслей индустрии программного обеспечения электронных устройств и автоматизированных систем управления согласно критериев технологичности обучения вообще и в высшем техническом учебном заведении в частности. Уделено основное внимание дидактической сущности технологиям обучения, дано структурированное описание технологии формирования математической культуры студентов - будущих программных инженеров, основанной на диагностической целеустремленности как неотъемлемом элементе акме-технологии. Это гарантирует каждому студенту знания с предметов цикла математических дисциплин, соответствующих Государственному образовательному стандарту, на основе которого проектируется процесс обучения, проводится поэтапная диагностика и коррекция учебно-воспитательного процесса.

Studied specific acme-technology of mathematical culture of the future experts sectors of the software industry of electronic devices and automated control systems according to the criteria of technological education in general and higher technical educational institution in particular.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дубініна О. М. 
Дослідження взаємозв'язку показників успішності студентів з дисциплін математичного циклу та циклу професійної підготовки бакалаврів з програмної інженерії на основі рангової кореляції / О. М. Дубініна // Дидактика математики: проблеми і дослідж. : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 39. - С. 88-95. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено взаємозв'язок між показниками успішності по дисциплінах, що входять до циклу фундаментальної підготовки і циклу професійної підготовки бакалаврів з програмної інженерії; проведено розрахунок щодо визначення напряму та сили, вищевказаного зв'язку, на базі коефіцієнта рангової кореляції Спірмена.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3 + З970 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дубініна О. М. 
Особливості математичної культури майбутнього інженера індустрії програмної продукції / О. М. Дубініна // Дидактика математики: проблеми і дослідж. : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 40. - С. 99-107. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Досліджено особливості математичної культури майбутніх спеціалістів інженерії програмного забезпечення; систематизовано основні компоненти вищеназваної культури; сформульовано визначення поняття математичної культури студентів, які отримують професійну освіту за напрямом підготовки "програмна інженерія", виходячи з основних видів професійної діяльності майбутніх інженерів з виробництва програмного продукту.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Дубініна О. М. 
Визначений інтеграл і система комп'ютерної математики MATHCAD : навч.-метод. посіб. для студентів вищ. техн. навч. закл. / О. М. Дубініна; Нац. техн. ун-т ''Харків. політехн. ін-т'' . - Харків : Друк. Мадрид, 2017. - 225 c. - Бібліогр.: с. 212-213 - укp.

Наведено основну інформацію, що відноситься до важливого розділу інтегрального числення, стосовно наступних тем: визначений інтеграл і його властивості, невласні інтеграли першого та другого роду, теореми порівняння, абсолютна й умовна збіжність невласних інтегралів. Увагу приділено застосуванню визначеного та невласного інтеграла до вирішення різного роду завдань математичного аналізу, а також геометричних і фізичних задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.121 MATHCAD я73 + В161.222 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА814913 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дубініна О. 
Реалізація методу "Критерійний калейдоскоп" у діяльності з обдарованою молоддю як інноваційна практика освіти / О. Дубініна, Т. Бурлаєнко // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 2. - С. 51-60. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Здійснено аналіз проблеми реалізації методу "критерійний калейдоскоп" у роботі з обдарованою молоддю як особливість інноваційної освіти. Уточнено зміст понять "інноваційна практика", "інноваційна діяльність", "обдарована молодь" у контексті окресленої проблеми. Встановлено, що інноваційна практика - це процес, який полягає у формуванні та розвитку змісту та організації нового. З'ясовано, що поняття "інноваційна практика" є складником комплексного і всебічного поняття "інноваційна діяльність". Інноваційна практика у розрізі едукаційного процесу є поштовхом інноваційної діяльності педагога, що означає новизну, "введення новинок, новацій, новизни". Українським аналогом цього поняття вважають словосполучення "нововведення", що означає процес використання новизни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Дубініна О. 
Реалізація дослідницько-пізнавального підходу в роботі з обдарованою молоддю / О. Дубініна, Т. Бурлаєнко // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 2. - С. 52-59. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Здійснено аналіз наукових здобутків щодо використання дослідницько-пізнавального підходу в роботі з обдарованою молоддю; окреслено алгоритм реалізації дослідницько-пізнавального підходу в роботі з обдарованою молоддю та складові моделі навчання обдарованої молоді з урахуванням інтуїтивно-логічної компоненти. Уточнено поняття "дослідницько-пізнавальний підхід", який полягає в застосуванні інноваційних технологій і практик навчання обдарованої молоді та базується на мотиваційній складовій учнів, що спонукає їх до пізнавальної активності. Встановлено, що високих результатів у роботі з обдарованою молоддю можливо досягти завдяки застосуванню сучасних практик навчання та реалізації дослідницького, дослідницько-пізнавального та інтуїтивно-логічного підходів навчання, які інтегруються в єдину модель навчання обдарованої молоді "FIRE".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кравченко П. О. 
Блокчейн і децентралізовані системи : навч. посіб. для студентів закл. вищ. освіти : у 3 ч. Ч. 1 / П. О. Кравченко, Б. Б. Скрябін, О. М. Дубініна. - Харків, 2021. - 458 c. - Бібліогр.: с. 449-458 - укp.

Визначено питання децентралізації в інформаційних системах. Розглянуто питання історії та принципи роботи BITCOIN. Зазначено питання криптографії й управління ключами. Наведено технологічні деталі функціонування BITCOIN. Розглянуто питання розвитку децентралізованих технологій. Визначено приватність користкапчів у відкритих системах.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.312.1 я73 + У.ф126 я73 + У526.229.5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В359380/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Блокчейн і децентралізовані системи : навч. посіб. для студентів закл. вищ. освіти : у 3 ч. Ч. 2 / П. О. Кравченко, Б. Б. Скрябін, О. С. Курбатов, О. М. Дубініна. - Харків, 2021. - 420 c. - Бібліогр.: с. 415-420 - укp.

Присвячено децентралізованим технологіям, які стали популярні завдяки поширенню криптовалют. Акцентовано увагу на технічних і фундаментальних аспектах криптовалют, технології блокчейн і рівні застосунків. Особливість полягає в тому, що матеріал викладено на стику принципів роботи, переваг і ризиків інноваційних інформаційних технологій. Викладено технологічні деталі функціонування BITCOIN. Розглянуто методи досягнення консенсусу. Визначено BITCOIN як платформу. Зазначено методи забезпечення приватності в сучасних облікових системах. Показано розвиток децентралізованих технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.312.1 я73 + У.ф126 я73 + У526.229.5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В359380/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського