Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Думанська Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Думанська Т. У. 
Біологічні властивості бактерій-деструкторів вуглеводнів нафти : автореф. дис... канд. біол. наук : 03.00.07 / Т. У. Думанська; Ін-т мікробіології і вірусології ім. Д.К.Заболотного НАН України. - К., 2008. - 24 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е422.141*87 + Е422.318*87

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коновець І. М. 
Оцінка токсичності для гідробіонтів мікробних нафтоокиснювальних препаратів / І. М. Коновець, Л. С. Кіпніс, Т. М. Ногіна, Т. У. Думанська // Гидробиол. журн.. - 2009. - 45, № 2. - С. 77-87. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено токсичну дію на гідробіонтів різних трофічних рівнів мікробних нафтоокиснювальних препаратів еколан та родойл. Наведено результати гострих і хронічних тестів, які показують, що досліджувані препарати відносяться до класу практично нетоксичних. Доведено, що екологічного ризику для гідроекосистеми при їх використанні згідно з нормами витрат практично не існує.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*82-642:Г2 + Е0*827.512.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Думанська Т. В. 
Онлайн-сервіси для дистанційного навчання математики студентів вишів: переваги і недоліки / Т. В. Думанська // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - 3 (ч. 1). - С. 44-48. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Закінчення навчального року у закладах вищої освіти (ЗВО) України проходило в незвичних умовах. Введення карантину, у зв'язку з епідемією короновірусу, змусило завершувати навчання за дистанційною формою. В режимі онлайн проводились лекційні та практичні заняття, лабораторні роботи, заліки, курсові та державні іспити, захист дипломних і магістерських робіт. Така форма навчання потребує відповідних засобів навчання, яких, як виявилось, замало, деякі довелось виготовляти самостійно, спішно, не завжди якісно. Що ж показав "вимушений експеримент" переходу на дистанційне навчання? Як зарекомендували себе на практиці наявні онлайн-ресурси? У ході дослідження використано досвід використаних під час дистанційної форми навчання платформ Moodle, Skype, Google Meet, Zoom. За основні методи дослідження обрано педагогічне спостереження за ходом навчання, вивчення й аналіз досягнутих результатів, систематизація й узагальнення для формулювання висновків і рекомендацій, порівняння. На підставі власного досвіду організації дистанційного навчання математики майбутніх учителів математики, бакалаврів економіки, вивчення джерельної бази з проблеми дослідження розкрито зміст поняття освіта, дистанційне навчання. Описано досвід використання платформ Moodle, Skype, Google Meet, Zoom; проаналізовано їхні переваги та недоліки в порівнянні з традиційними технологіями навчання математичних дисциплін у ЗВО. Зазначається, що вказані переваги та недоліки виступають як важливі чинники до вдосконалення дистанційного навчання, зокрема вдосконалення онлайн-сервісів, які суттєво впливають на досягнення запланованих результатів навчання. Зроблено висновки, що дистанційне навчання за якісного та ефективного технічного забезпечення має стати невід'ємною складовою у навчанні математики студентів ЗВО. Найбільш ефективним воно є під час використання групової та індивідуальної форм навчання, тим самим забезпечує диференційований, особистісно-орієнтований підходи до студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р21-36

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Думанська Т. В. 
Формування математичних компетентностей бакалаврів економічних спеціальностей у процесі навчання вищої математики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. В. Думанська; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Дисертаційна робота присвячена проблемі формування математичних компетентностей бакалаврів економічних спеціальностей під час навчання вищої математики. На основі узагальнення проаналізованих науково-педагогічних досліджень і практичного досвіду навчання вищої математики майбутніх бакалаврів економіки уточнено зміст поняття "математична компетентність бакалаврів економічних спеціальностей"; визначено структуру математичних компетентностей; виокремлено математичні компетентності майбутнього бакалавра економіки; конкретизовано методологічні підходи та принципи для досягнення мети навчання вищої математики; виокремлено показники, за якими визначається рівень сформованості математичних компетентностей бакалаврів економічного спрямування; проаналізовано психологічні аспекти та педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування математичних компетентностей студентів; розроблено та теоретично обгрунтовано методику формування математичних компетентностей бакалаврів економічних спеціальностей під час навчання вищої математики; розроблено модель формування математичних компетентностей майбутніх фахівців економічної галузі; експериментально перевірено методику формування математичних компетентностей бакалаврів економічних спеціальностей. Результати дослідження можуть бути використані у практичній роботі закладів вищої освіти з метою підвищення рівня математичних компетентностей майбутніх економістів під час навчання вищої математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433877 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського