Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Дібрівний О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Дібрівний О. А. 
Сучасний стан мережі мобільного інтернету в Україні / О. А. Дібрівний // Зв'язок. - 2019. - № 6. - С. 29-33. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто стан мережі мобільного інтернету в Україні. Увагу приділено порівнянню швидкості підключення та густини покриття з світовими лідерами та виділення основних причин отриманих результатів від такого порівняння. Приведено порівняння швидкості мобільного підключення для трьох найбільших мобільних операторів України: Київстар, Vodafone та Lifecell, як з урахуванням 2/3G мереж та окремо 4G мережі. Наведена статистика використання 4G мережі абонементами даних операторів. Виділено основні проблеми становлення 100 % покриття України мережею 4G.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.312.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14808 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дібрівний О. А. 
Сучасний стан мережі мобільного інтернету в Україні / О. А. Дібрівний // Зв'язок. - 2019. - № 6. - С. 29-33. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто стан мережі мобільного інтернету в Україні. Увагу приділено порівнянню швидкості підключення та густини покриття з світовими лідерами та виділення основних причин отриманих результатів від такого порівняння. Приведено порівняння швидкості мобільного підключення для трьох найбільших мобільних операторів України: Київстар, Vodafone та Lifecell, як з урахуванням 2/3G мереж та окремо 4G мережі. Наведена статистика використання 4G мережі абонементами даних операторів. Виділено основні проблеми становлення 100 % покриття України мережею 4G.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.312.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14808 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дібрівний О. А. 
Використання принципів SOLID при розробці відео ігор на основі ігрового двигуна UNITY / О. А. Дібрівний, В. В. Гребенюк, П. О. Кравчук, О. А. Кільменінов, О. В. Сеньков // Телекомунікац. та інформ. технології. - 2020. - № 1. - С. 79-87. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На сьогоднішній день світова індустрія відео ігор знаходиться в своєму розквіті. З відкриттям різноманітних платформ для реалізації відео ігор, таких як Steam, Google Play, Apple Store, а також безкоштовних ігрових двигунів таких як Unity та Unreal Engine поріг входу в гейм-дев для початківців і студентів помітно знизився, особливо якщо говорити про ринок мобільних ігор. З мінімальними витратами часу та зусиль, використовуючи всі потужності вищезгаданих ігрових двигунів, процес розробки повноцінної відео гри може бути зведеним до кількох місяців, а то й тижнів. Проте часто розробники початківці, а часто й програмісти з досвідом, в погоні за швидкою розробкою помітно ускладнюють собі процес подальшої підтримки та розвитку своїх ігрових проектів. Одним із способів уникнення такого розвитку подій є використання принципів SOLID під час проектування ігрового додатку. Увагу приділено огляду архітектури програмних продуктів на основі ігрового двигуна Unity та можливостям впровадження принципів SOLID для оптимізації архітектури, та полегшенню подальшої підтримки та модифікації таких додатків. Розглянуто відповідність основних компонент ігрового двигуна UNITY принципу єдиного обов'язку та особливості побудови класів при керуванні даним принципом. Визначено основні особливості використання принципу відкритосіті/закритості та його вплив на процес подальшої модернізації програмних архітектур. Запропоновано архітектурні рішення для використання принципу підстановки Ліскова та принципу розділення інтерфейсу. Розглянуто основні вимоги до абстарцій при роботі з принципом інверсії залежностей. Запропоновано загальний скелет для побудови ігрових архітектур з урахуванням програмного принципу SOLID на основі ігрового додатку в жанрі rpg, із реалізацією окремих ігрових механік. Алгоритмізовано побудову ігрової архітектури на основі принципу SOLID, що призведе до спрощення процесу модернізації та підтримки ігрових додатків розроблених на основі ігрового двигуна UNITY.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.671

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25101 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Крючкова Л. П. 
Алгоритми виокремлення контурів зображень об'єктів в інтелектуальних системах відеоспостереження / Л. П. Крючкова, В. І. Стрельніков, М. В. Акулінічева, О. С. Бортник, О. А. Дібрівний // Зв'язок. - 2020. - № 5. - С. 49-55. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Виокремлення контурів зображень об'єктів в інтелектуальних системах відеоспостереження є однією з основних операцій під час оброблення зображення для його подальшого аналізу, оскільки контур містить всю потрібну інформацію для розпізнавання об'єктів за їх формою. Цей підхід надає змогу не розглядати внутрішні точки зображення і в такий спосіб істотно скоротити обсяг інформації, що обробляється, надаючи можливість здійснювати аналіз зображень у режимі реального часу. Розглянуто проблему виокремлення контурів зображень об'єктів у задачах виявлення тривожних подій інтелектуальними системами відеоспостереження. З метою поліпшення основних характеристик інтелектуальних систем відеоспостереження запропоновано алгоритми виокремлення контурів зображень об'єктів, необхідних для забезпечення виявлення чотирьох типів тривожних подій: появу та перебування об'єкта в зоні спостереження, переміщення об'єкта в забороненому напрямі, залишення предмета і перекидання предмета.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.638

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14808 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гребенюк В. В. 
Порівняльний аналіз нереферентних методів оцінювання якості відеоматеріалу / В. В. Гребенюк, О. А. Дібрівний, О. В. Негоденко // Зв'язок. - 2020. - № 6. - С. 61-65. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз функцій для оцінювання якості зображень за відсутності зразка: no-reference (NR) measure або методами NR-типу. Наявність NR-методів дуже актуально для оцінювання якості потокового відео (адже на боці отримувача відео немає еталона для порівняння якості) та оцінювання результатів перетворень, орієнтованих на поліпшення відео і вибір параметрів цих перетворень (яскравість зміни, стиснення динамічного діапазону яскравості, перетворення кольорового в півтон тощо). Досліджено шість типів експериментів із метою аналізу кореляції обчислюваних кількісних оцінок з візуальним оцінюванням якості тестованих відеофайлів. Три з них є принципово новими: порівняння відео після гамма-корекції і зміни контрасту з різними параметрами, а також розмиття, яке може бути наслідком розфокусування відеокамери. Також для порівняння було додано гібридний метод та метод повного референта. Експериментально показано, що жоден з досліджуваних нереферентних методів оцінювання якості зображення не є універсальним, а обчислена оцінка не може бути перетворена в якісну шкалу без урахування факторів, що впливають на спотворення якості зображення. Визначено, що більшість досліджених методів розраховує локальні оцінки для кожного кадру, а їх середнє арифметичне значення є оцінкою якості всього відеофайла. Якщо на відео домінують великі ділянки однорідної оцінки, методи такого типу можуть дати неправильні оцінки якості, які не збігаються з візуальним оцінюванням.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.638

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14808 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського