Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Дівінська Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Андрущенко В. П. 
Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах : кол. моногр. / В. П. Андрущенко, Н. О. Дівінська, Б. І. Корольов, М. М. Левшин, В. І. Луговий, О. П. Муковіз; АПН України, Ін-т вищ. освіти. - К. : Пед. думка, 2008. - 254 c. - укp.

Наведено теоретико-методологічне обгрунтування особистісно орієнтованої освіти. Описано інтегративно-синергетичну модель психолого-педагогічного проектування особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання. Розкрито особистісну орієнтацію Болонського процесу в євроінтеграційному контексті. Проаналізовано інноваційні підходи до реалізації моделі особистісно орієнтованого навчання та виховання. Визначено потенціал інформаційно-комунікаційних технологій у забезпеченні особистісно орієнтованого підходу до навчання. Розглянуто процес особистісно-професійного становлення студентів.

Изложено теоретико-методологическое обоснование личностно ориентированного образования. Описана интегративно-синергетическая модель психолого-педагогического проектирования личностно ориентированных технологий обучения и воспитания. Раскрыта личностная ориентация Болонского процесса в евроинтеграционном контексте. Проанализированы инновационные подходы к реализации модели личностно ориентированного обучения и воспитания. Определен потенциал информационно-коммуникационных технологий в обеспечении личностно ориентированного подхода к обучению. Рассмотрен процесс личностно-профессионального становления студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7 + Ю940.3-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дівінська Н. О. 
Формування у студентів філологічних факультетів професійних умінь проведення навчально-педагогічних ігор : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н. О. Дівінська; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2006. - 22 c. - укp.

Розкрито сутність і зміст професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога. Обгрунтовано необхідність формування у майбутніх учителів-філологів професійних умінь щодо проведення навчально-педагогічних ігор. Виявлено труднощі та проблеми у процесі професійної підготовки студентів до використання навчально-педагогічних ігор. Розроблено дидактичну модель формування у студентів філогічних факультетів професійних умінь щодо проведення навчально-педагогічних ігор, визначено основні етапи, критерії, показники рівнів сформованості та методи діагностики даних фахових навиків майбутіх учителів-філологів. Удосконалено методику проведення навчально-педагогічних ігор, визначено педагогічні умови їх ефективного використання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Андрущенко В. П. 
Педагогіка вищої школи : підручник / В. П. Андрущенко, І. Д. Бех, І. С. Волощук, О. В. Глузман, Н. В. Гузій, Н. М. Дем'яненко, Н. О. Дівінська, М. Б. Євтух, С. А. Калашнікова, О. А. Комар; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К. : Пед. думка, 2009. - 256 c. - Бібліогр.: 253 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади педагогіки вищої школи (ВШ), описано історико-системний процес її становлення, проаналізовано роль і місце в системі сучасної освіти, цілісний науково-педагогічний процес у ВШ, державну політику й управління в сфері вищої освіти (ВО), її роль в особистісному становленні та самореалізації людини. Розглянуто питання реалізації ідеї університетської освіти в середньовічних цивілізаціях та в епоху Відродження, еволюції моделей університету в Західній Європі Нового та Новітнього часу, розвитку ідеї імператорського університету в епоху Просвітництва й її впливу на становлення університетської освіти в Україні, трансформації ідеї університету в період ХХ - початку ХХІ ст. Визначено рівневу, галузеву та типову структуризацію ВО, її стандарти, методи навчання та форми організації навчального процесу у ВНЗ, загальноцивілізаційні чинники та напрями державної освітньої політики.

Раскрыты теоретико-методологические основы педагогики высшей школы (ВШ), описан историко-системный процесс её становления, проанализированы роль и место в системе современного образования, целостный научно-педагогический процесс в ВШ, государственная политика и управление в сфере высшего образования (ВО), её роль в личностном становлении и самореализации человека. Рассмотрены вопросы реализации идеи университетского образования в средневековых цивилизациях и в эпоху Возрождения, эволюции моделей университета в Западной Европе Нового и Новейшего времени, развития идеи императорского университета в эпоху Просветительства и её влияния на становление университетского образования в Украине, трансформации идеи университета в период ХХ - начала ХХІ ст. Определены уровневая, отраслевая и типовая структуризация ВО, его стандарты, методы обучения и формы организации учебного процесса в ВУЗ, общецивилизационные факторы и направления государственной образовательной политики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481я73-1 + Ч483(4УКР)я73-1 + Ч484(4УКР)я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721209 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Балабанова К. Є. 
Теоретико-методологічні засади модернізації змісту гуманітарної освіти у вищій школі України : монографія / К. Є. Балабанова, Н. М. Дем'яненко, Н. О. Дівінська, Н. М. Духаніна, В. Я. Карачун; ред.: Г.В. Онкович; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К. : Пед. думка, 2013. - 281 c. - укp.

Досліджено проблему модернізації змісту гуманітарної освіти в контексті трансформації українського суспільства, що здійснюється під впливом глобалізаційних та євроінтеграційних процесів. Визначено інноваційні підходи до розв'язання теоретичних, методологічних і методичних проблем розвитку вищої гуманітарної освіти, осучаснення її змісту відповідно до останніх вітчизняних і світових напрацювань у галузі гуманітаристики. Обгрунтовано тенденції інтернаціоналізації вищої освіти, здійснено актуалізацію моделей підготовки педагога для об'єднаної Європи за умов сьогодення, визначено пріоритети інтерактивних (медіа-освітніх) технологій для системи вищої освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776060 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дівінська Н. 
Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ / Н. Дівінська // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 62-67. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто поняття „інтерактивні технології навчання” як організацію навчання так, щоби практично всі його учасники були залучені до процесу пізнання. Звернено увагу на впровадження навчально-педагогічної гри як ефективного засобу формування певних професійно-педагогічних умінь та якостей студентів, майбутніх вчителів. Відзначено підвищення останнім часом інтересу фахівців до медіаосвіти – права отримувати інформацію, необхідну для життя, розвитку та професійної діяльності. Висвітлено поняття „іншомовної компетентності” як спроможностістудента оперативно орієнтуватися в комунікативній стратегії іншомовного висловлювання, тобто уміння адаптуватися до умов, створених ситуацією спілкування.

Рассмотрено понятие "интерактивные технологии обучения" как организацию обучения так, чтобы практически все участники были вовлечены в процесс познания. Обращено внимание на внедрение учебно-педагогической игры как эффективного средства формирования определенных профессионально-педагогических умений и качеств студентов, будущих учителей. Отмечено повышенный в последнее время интерес специалистов к медиаобразованию - праву получать информацию, необходимую для жизни, развития и профессиональной деятельности. Освещено понятие "иноязычной компетентности" как способности студента оперативно ориентироваться в коммуникативной стратегии иноязычного высказывания, т. е. умение адаптироваться в условиях, созданных ситуацией общения.

The concept of "interactive learning technologies" as the organization of training, so that virtually all participants were involved in the learning process. Attention is drawn to the introduction of training and educational games as an effective means of formation of certain professional and pedagogical skills and qualities of students, future teachers. Noted the recent increase in interest of specialists in media education - the right to obtain information necessary for life, development and professional activities. Covered the concept of "foreign language competence" as the student's ability to quickly navigate the communicative strategies. ability to adapt to conditions created a situation of communication.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського