Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Дідук-Ступ'як Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Дідук-Ступ'як Г. І. 
Глотодидактичні можливості використання лінгвоконцептології у процесі інтеракції різноаспектного вивчення української мови / Г. І. Дідук-Ступ'як // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 110-117. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

З'ясовано глотодидактичні можливості застосування лінгвоконцептології у процесі реалізації технології поєднання різновекторного вивчення української мови. Розкрито педагогічні, лінгводидактичні, психолінгвістичні, лінгвістичні засади лінгвоконцептологічної методики опрацювання мовного матеріалу для формування білінгвів і полілінгвів. Показано шляхи реалізації лінгвоконцептологічного та компаративного вивчення мовних і культурних явищ на основі зв'язного висловлювання та у ході побудови різножанрових дискурсів.

Описаны глотодидактические возможности применения лингвоконцептологии в процессе реализации технологии взаимодействия разновекторного изучения украинского языка. Раскрыто педагогические, лингводидактические, психолингвистические и лингвистические основы лингвоконцептологической методики обучения языковому материалу для формирования билингвов и полилингвов. Указаны пути реализации лингвоконцептологического и компаративного изучения языковых и культурных явлений на основе связного высказывания и в ходе построения разножанровых дискурсов.

The article deals with the glotodidactic possibilities of linguoconceptology usage in the process of implementation of the combination of multiple view study of the Ukrainian language technology. Reveals pedagogical, linguodidactic, psycholinguistic, linguistic principles of linguoconceptual methods of the linguistic material processing for the formation of bilinguals and polilinguals. Shows the ways of implementation of linguoconceptual and comparativistic study of linguistic and cultural phenomena on the basis of a connected utterance, the construction of diverse in terms of genre discourses.


Ключ. слова: лінгвоконцептологія, глотодидактичні можливості
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дідук-Ступ'як Г. І. 
Стратегії реалізації інноваційної технології "Інтеракція різнотипових підходів" на уроках української мови / Г. І. Дідук-Ступ'як // Освіта на Луганщині. - 2011. - № 1. - С. 172-178. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні засади стратегічної методики вивчення української мови у процесі реалізації інноваційної технології "Інтеракція різнотипових підходів"; з'ясовано статус стратегії у лінгводидактиці та лінгвометодиці з урахуванням досліджень когнітивної психології, а також мету стратегій у ході вивчення мовно-мовленнєвого матеріалу в основній школі; описано лінгводидактичну систему роботи у п'ятому класі з використанням досліджених стратегій і технології "Інтеракція різнотипових підходів".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дідук-Ступ'як Г. 
Особистісно зорієнтований підхід як компонент інтеракції різнотипових аспектів вивчення української мови в основній школі / Г. Дідук-Ступ'як // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 226-229. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Узагальнено теоретичні питання особистісно зорієнтованого навчання в загальноосвітніх навчальних закладах на сучасному етапі. Висвітлено індивідуальні, колективні та групові технології опрацювання навчального матеріалу як активних елементів лінгводидактичного процесу інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови в школі. Розглянутий особистісно зорієнтований аспект лінгвістичного матеріалу у взаємозв'язку із комунікативно-функціональним, текстоцентричним, соціокультурним і компетентнісним допомагають учням набути мовно-мовленнєвих компетенцій, водночас виховуючи їх і розвиваючи як україномовну особистість.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Підготовка вчителя-філолога у педагогічному вищому навчальному закладі : монографія / І. М. Бабій, Т. П. Вільчинська, Л. М. Головата, Г. І. Дідук-Ступ'як, Л. М. Златів; ред.: В. Я. Мельничайко, Л. В. Струганець; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль : Осадца Ю.В., 2017. - 419 c. - Бібліогр.: с. 247-258 - укp.

Приділено увагу комплексній мовній підготовці вчителя-філолога у динамічному освітньому середовищі. Висвітлено особливості формування засадничих компетентностей майбутніх фахівців на професійно зорієнтованих дисциплінах на рівні освітнього ступеня бакалавра та магістра.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА819376 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Стратегічні напрямки розвитку сучасної української лінгводидактики : монографія / Н. А. Васильківська, С. В. Воробець, Л. М. Головата, Ж. Д. Горіна, Л. І. Гуцул, Т. Є. Гуцуляк, Г. І. Дідук-Ступ'як, М. С. Заоборна, І. В. Іванкович, К. Я. Климова, Т. М. Котик, М. Й. Криськів, О. В. Кульбабська, І. А. Кучеренко, Т. В. Ліштаба, О. О. Маленко, Л. І. Мамчур, Г. П. Мацюк, Т. М. Миколенко, С. В. Мунтян, М. Я. Наливайко, М. Б. Лановик, Т. Г. Окуневич, О. П. Орлова, Е. Я. Палихата, М. І. Пентилюк, О. І. Петришина, М. В. Пігур, Л. В. Струганець, Г. Л. Токмань, О. В. Турко, І. М. Хом'як, Л. О. Штафірна, О. П. Штонь, С. Т. Яворська; ред.: Е. Я. Палихата, О. І. Петришина; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2021. - 351 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Проаналізовано теоретичні і практичні аспекти сучасної української лінгводидактики, оптимальні шляхи розвитку мовної освіти. Нинішній освітній простір осмислено як багатовимірне полікультурне динамічне середовище, яке вбирає когнітивні, емоційні, символічні та інші компоненти. Висвітлено особливості формування мовної особистості учня і студента, технологію сучасного уроку української мови з огляду на концепцію НУШ, особливості професійної підготовки майбутніх фахівців, інноватику в організації занять у закладах освіти різних рівнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912 + Ш141.14-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА867590 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського