Елина Т. А. Отклоняющееся поведение учащихся в учебно-воспитательной работе инженера-педагога в ПТУЗ / Т. А. Елина // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 26/27. - С. 220-227. - Библиогр.: 10 назв. - рус.Проанализированы субъективные и объективные факторы, оказывающие негативное влияние на эффективность и результат учебно-воспитательного процесса в ПТУЗ. В соответствии с построенной схемой взаимосвязи факторов, детерминирующих девиантное поведение учащихся, даны рекомендации по их коррекции и профилактике педагогических конфликтов. Проаналізовано суб’єктивні й об’єктивні фактори, що негативно впливають на ефективність і результат навчально-виховного процесу в ПТНЗ. Відповідно до збудованої схеми взаємозв’язку факторів, детермінуючих девіантну поведінку учнів, подано рекомендації щодо їхньої корекції та профілактики педагогічних конфліктів. The analysis of the subjective and objective factors, having a negative influence on the educational process in Vocational Training Schools efficacy and result is made in the article. Corresponding to the built scheme of the interaction of factors, that determinate students’ deviant behavior, the recommendations on their correction and the prevention of pedagogical conflicts are made. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.334
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ
|