1. |
Еллис І. О. Образ вчителя в контексті актуальних проблем педагогічної науки в період 70 - 80-х рр. ХХ століття / І. О. Еллис // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37. - С. 123-129. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Вивчено історико-педагогічну літературу періоду 1970 - 1980-х рр., у якій показано образ педагога, проаналізовано наукові тенденції означеного періоду. Встановлено причини підсилення наукової значущості досліджень образу вчителя, особливе місце серед яких посіли проблеми вдосконалення педагогічної підготовки, педагогічної майстерності, гуманістичної спрямованості особистості педагога. Изучена историко-педагогическая литература периода 1970 - 1980-х гг., в которой представлен образ педагога, проанализированы научные тенденции данного периода. Установлены причины усиления научного значения исследований образа учителя, особое место среди которых заняли проблемы усовершенствования педагогической подготовки, педагогического мастерства, гуманистической направленности личности педагога. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Еллис І. О. Відображення образу вчителя на сторінках преси у пізнорадянський період / І. О. Еллис // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 38. - С. 151-157. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Проаналізовано історико-педагогічну літературу, матеріали педагогічної преси щодо особливої ролі педагога у соціо-культурному просторі досліджуваного періоду. Було сформовано стійкий позитивний образ педагога як високоморальної особистості - справедливої, чесної відкритої, здатної приймати рішення і обговорювати будь-які питання з дітьми; введено поняття «справжній учитель». Зроблено висновок, що зображення образу радянського педагога не обмежувалося ідеологічними характеристиками, а подавалося в контексті вимог професіоналізму, особистісної та моральної спроможності, доводилась престижність професії, особлива роль і місія педагога в суспільстві. Проанализированы историко-педагогическая литература, материалы педагогической прессы об особой роли педагога в социально-культурном просторе исследуемого периода. Был сформирован стойкий позитивный образ педагога как высокоморальной личности - справедливой, честной, открытой, способной принимать решения и обсуждать любые вопросы с детьми; введено понятие «настоящий учитель». Сделан вывод, что изображение образа советского педагога не ограничивалось идеологическими характеристиками, а преподносилась в контексте требований профессионализма, личностных и моральных качеств, доказывалась престижность профессии, особенная роль и миссия педагога в обществе. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч30 я5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ
|