![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Ештеіві А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. |
Ештеіві А. М. Х. Технологічне забезпечення якості та точності шліфування кілець роликопідшипників в умовах переналагоджувального виробництва : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.08 / А. М. Х. Ештеіві; Луц. нац. техн. ун-т. - Луцьк, 2017. - 21 c. - укp.Розкрито суть вдосконалення технології безцентрового та торцевого шліфування функціональних поверхонь зовнішніх кілець карданних та конічних підшипників за рахунок створення науково-прикладних підходів до моделювання технологічних операцій та запровадження прогресивних методів переривчастого торцевого та безцентрового шліфування. Розроблено загальні принципи формування розмірної точності шліфованих поверхонь та математичні моделі механізму походження похибок оброблення та температурних дефектів в технологічних системах безцентрового та торцевого шліфування деталей підшипників. На підставі проведених теоретичних та експериментальних досліджень виявлено закономірності розповсюдження тепла в зоні шліфування поверхонь кілець, отримано залежності для визначення глибини нагрівання поверхневого шару шліфованої поверхні в залежності від режимів формоутворення і конструктивних особливостей шліфувального інструменту. Математичним моделюванням визначено умови зменшення температури під час переривчастого шліфування, умови підвищення продуктивності при обмеженнях за температурою шліфування. Теоретично та експериментально обгрунтовано умову впливу температурного фактору на фізико-механічні параметри якості шліфованих поверхонь кілець зі сталей ШХ15 та 15Г1. Економічний ефект від впровадження результатів дослідження у діюче підшипникове виробництво складає 160 тис. грн. Індекс рубрикатора НБУВ: К500.145.321
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА430519 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|