Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Жаболенко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Азарян О. М. 
Маркетинг: принципи та функції : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Азарян, І. Х. Баширов, Б. З. Воробйов, М. В. Жаболенко, Н. О. Криковцева, Е. М. Локтєв, М. М. Оносов, О. М. Сальников, Л. Г. Саркісян; ред.: О. М. Азарян; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.І.Туган-Барановського. - 2-е вид., переробл. і допов. - К. : НМЦВО МОіН України: НВФ "Студцентр", 2001. - 319 c. - Бібліогр.: 94 назв. - укp.

Висвітлено суть маркетингу та його сучасну концепцію. Досліджено систему та наведено характеристику маркетингу. Проаналізовано маркетингову товарну та цінову політику, а також маркетингову політику комунікацій, розподілу та збуту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА610109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жаболенко М.  
Проблеми виробництва і збуту легкових автомобілів СП Автозаз DAEWOO та шляхи їх вирішення / М. Жаболенко, М. Оносов // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 61-66. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглядаються актуальні проблеми перспективного розвитку виробництва і збуту легкових автомобілів в Україні. Основну увагу приділено розвитку автомобільного виробництва спільного українсько-корейського підприємства Автозаз DAEWOO на основі спеціалізованої державної програми автомобільної промисловості України, яка передбачає вирішення проблеми автомобілізації країни шляхом підвищення якості продукції, впровадження прогресивних технологій, нових конструктивних та дизайнерських рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЗАП)305.851.527.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Азарян Е. М. 
Оптовая торговля: инфраструктура и тенденции развития : Моногр. / Е. М. Азарян, Л. А. Волокитина, М. В. Жаболенко, Н. Л. Жукова, А. А. Ищенко; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк, 2005. - 293 c. - Библиогр.: с. 287-292 - рус.

Охарактеризован процесс товародвижения, показана роль оптового звена в его организации. Выполнен анализ инфраструктуры и материальной базы оптовой торговли Украины и Донецкой области, предложены основные направления восстановления и дальнейшего развития оптовой торговли в современных условиях хозяйствования. Раскрыто содержание понятий товарной биржи, утилизации упаковки. Предложены классификация и характеристика оптовых услуг, обоснован выбор транспорта для доставки продукции.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665294 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шубін О. О. 
Моніторинг ринку автомобілів: фірма, споживач, ресурси / О. О. Шубін, О. М. Азарян, Н. О. Криковцева, М. В. Жаболенко; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2003. - 238 c. - Бібліогр.: с. 142-148. - укp.

Розглянуто наукові методи вивчення і прогнозування попиту. Визначено сутність, місце та роль попиту, виявлено його специфіку щодо легкових автомобілів. Розроблено алгоритм формування попиту на легкові автомобілі. Проведено дослідження стану та інфраструктури ринку, визначено перспективи подальшого розвитку. Розглянуто стан та закономірності розвитку попиту на автомобілі в Україні та, зокрема, в Донецькому регіоні. Проаналізовано споживчі переваги у системі попит - пропозиція, наведено комплексну методику розробки прогнозу на окремі марки автомобілів.

Рассмотрены научные методы изучения и прогнозирования спроса. Раскрыты сущность, место и роль спроса, определена его специфика относительно легковых автомобилей. Разработан алгоритм формирования спроса на легковые автомобили. Проведено исследование состояния и инфраструктуры рынка, определены перспективы дальнейшего развития. Рассмотрено состояние и закономерности развития спроса на автомобили в Украине и Донецком регионе. Проанализированы потребительские преймущества в системе спрос - предложение, приведена комплексная методика разработки прогноза на отдельные марки автомобилей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Жаболенко М. В. 
Маркетингова стратегія формування споживчого попиту на легкові автомобілі : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М. В. Жаболенко; Донец. держ. ун-т екон. і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2003. - 19 c. - укp.

Запропоновано модель "ієрархія взаємозв'язку корисності та ціни автомобіля" з метою вдосконалення структури пропозиції легкових автомобілів з урахуванням споживчих переваг, розташованих на різних рівнях їх ієрархії. Розроблено матрицю для оцінки рівня надійності автомобіля, що дає змогу визначити доцільність його пропозиції на ринку, а також алгоритм моделі формування попиту на легкові автомобілі, сформованої з використанням концепції "4P", який враховує його специфіку та необхідність концентрації основних зусиль на компоненті "сервісне обслуговування" як домінуючому в процесі задоволення попиту. Запропоновано системний алгоритм розробки нової моделі з параметрами, що забезпечують її конкурентоспроможність на обраному сегменті ринку. Розроблено модель оптимізації попиту в системі координат "споживчий сегмент - модель автомобіля", яка дозволяє визначити існуючий попит на легкові автомобілі у Донецькому регіоні певної марки відповідно до запропонованої класифікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Жаболенко М. В. 
Тенденции развития международного рынка транспортно-логистических услуг / М. В. Жаболенко // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2015. - № 3. - С. 4-10. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрены тенденции развития международного рынка транспортно-логистических услуг и определяются основные условия активного вхождения компаний в этот динамично развивающийся сектор мирового хозяйства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У583.70-813

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Жаболенко М. В. 
Формирование системы логистического обслуживания на основе концепции CRM / М. В. Жаболенко // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2015. - № 4. - С. 4-10. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрены подходы к совершенствованию отношений с клиентами в рамках логистического обслуживания на базе Customer Relationship Management (CRM); определены основные бизнес-задачи, решаемые системой CRM; представлены основные составляющие логистической стратегии сервисного обслуживания.


Індекс рубрикатора НБУВ: У540

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського