Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Жижко Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Жижко Т. А. 
Педагогічні умови інтенсифікації професійної підготовки студентів в економіко-правовому коледжі (на матеріалі спеціальних дисциплін) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. А. Жижко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 18 c. - укp.

Запропоновано ефективні шляхи інтенсифікації професійної підготовки фахівців в економіко-правовому коледжі та виявлено умови їх реалізації. Теоретично обгрунтовано психолого-педагогічні чинники, які впливають на ефективність інтенсифікації професійної підготовки студентів, визначено психолого-педагогічні аспекти понять "інтелектуальний розвиток", "інтенсифікація навчального процесу", "педагогічна майстерність". Виявлено педагогічні умови ефективності навчального процесу на засадах інтенсифікації, якими є оволодіння студентами методами самостійної пізнавальної діяльності та рівень педагогічної майстерності викладачів. Розроблено навчально-методичний комплекс для підвищення рівня самостійності пізнавальної діяльності майбутніх фахівців і викладачів професійних навчальних закладів. Експериментально перевірено ефективність педагогічних умов інтенсифікації професійної підготовки студентів у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.203 + У р20-2+Х р31(4УКР)-25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жижко Т. А. 
Теоретичні засади розвитку університетської освіти: європейський контекст : автореф. дис. ... д-ра філософ. наук : 09.00.10 / Т. А. Жижко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 32 c. - укp.

Проаналізовано поглиблення теоретико-методологічних основ дослідження університетської освіти, виділення напрямів її еволюції у інформаційну добу й особливості реалізації в українському суспільстві. На основі аналізу освітніх парадигм, документів міжнародного, європейського та національного рівнів розвинуто положення щодо нової ролі сучасного університету, розкрито поняття "університетська освіта", яке сформульовано з позицій системного підходу та засад економіки знань. Обгрунтовано вплив на університетську освіту факторів глобалізації та національних тенденцій. Висвітлено системні реформування вищої освіти, розкрито теоретичні засади розвитку вищої освіти України в XXI ст., визначено економічні складові, напрямок і порядок проведення системних реформ, обгрунтовано необхідність інтеграції вищої освіти України в єдиний простір європейської вищої освіти. Визначено перспективні напрями та механізми використання потенціалу вищої освіти, шляхи активізації науково-дослідних робіт у ВНЗ. Зауважено, що освіта сприяє згуртуванню нації, зміцнює соціальну єдність і довіру до соціальних інститутів, активізує відкриті дискусії, а також розуміння питань тендерного, етнічного, національного, релігійного та соціального розмаїття.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711 ж + Ч484(4)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386832 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Жижко Т. 
Реформа університетської освіти в контексті Болонських домовленостей / Т. Жижко // Вища освіта України. - 2010. - № 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано основні напрями модернізації української освіти відповідно до Болонських декларацій. Охарактеризовано програми у сфері освіти та науки, орієнтовані на новітні перетворення в освіті (інтеграція та зміцнення європейського дослідницького простору, зміцнення структури, незалежні дослідження в ядерній сфері, європейські спільні дослідницькі центри). Зазначено, що українська освіта відрізняється фундаментальним характером природничих та інженерних навчальних програм, і в процесі впровадження європейських стандартів виникає ризик зниження якості підготовки фахівців. Звернено увагу на те, що в Меморандумі про вищу освіту Європейського співтовариства (1991 р.) щодо якості освіти говориться не про саму якість, а про систему гарантій такої якості, яка б забезпечувала привабливість освіти.

Проанализированы основные направления модернизации украинского образования в соответствии с Болонскими декларациями. Охарактеризованы программы в сфере образования и науки, ориентированные на новейшие преобразования в образовании (интеграция и укрепление европейского исследовательского пространства, укрепление структуры, независимые исследования в ядерной сфере, европейские совместные исследовательские центры). Отмечено, что украинское образование отличается фундаментальным характером естественных и инженерных учебных программ, и при внедрении европейских стандартов возникает риск снижения качества подготовки специалистов. Обращено внимание на то, что в Меморандуме о высшем образовании Европейского сообщества (1991 г.) по качеству образования говорится не о самом качестве, а о системе гарантий такого качества, которая бы обеспечивала привлекательность образования.

Main directions of Ukrainian education modernization according to the Bologna declarations are analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) + Ч484(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Жижко Т. А. 
Філософія академічної освіти : монографія / Т. А. Жижко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 403 c. - Бібліогр.: с. 372-399 - укp.

Проаналізовано зміст і головні методологічні принципи філософії академічної освіти. Увагу приділено аналізу реформи академічної освіти в Україні в контексті Болонських домовленностей. Розглянуто таку проблему, як індустрія університетської освіти (консорціуми університетів, компанії, музії, бібліотеки, засоби масової комунікації, виробники програмного забезпечення, видавництва, індустрію розваг тощо.). Розкрито соціальний контекст функціонування сучасного університету, питання гуманізації, гуманітаризації, демократизації університетської освіти. Наведено основні складові трансформації університетської освіти в Україні. Розглянуто поняття та перспективи дослідницького університету в Україні та світі. Висвітлено нову філософію академічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч484(0)710

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА780698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Стратегія післядипломної освіти для сталого розвитку : колект. моногафія / Н. М. Рідей, Л. М. Панченко , В. Л. Савельєв, Т. В. Андрущенко, В. М. Боголюбов, С. В. Кульбіда, Т. А. Жижко, О. В. Матвієнко, О. М. Дікова-Фаворська, О. І. Огієнко, В. В. Любарець, Н. В. Бахмат, С. В. Толочко, О. С. Кондур, Н. М. Титова, Н. С. Бордюг, Л. М. Степаненко, Ю. П. Богуцький, О. Д. Яценко, Г. С. Кашина, О. В. Сапіга, Н. Л. Родіонова, Л. І. Бондарєва, Л. М. Сірик, А. В. Коленко, С. О. Кропельницька, З. М. Криховецька, М. М. Кулеша-Любінець, Т. М. Мигович, А. Г. Гуменюк, Ю. В. Кліпа, Н. П. Антіпова, О. К. Кацеро, С. Г. Літовка-Деменіна, О. М. Слабецький, Д. Г. Павленко, В. І. Тимошенко; ред.: Н. М. Рідей, Л. М. Панченко; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020. - 414, [2] c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp. - англ.

Здійснено теоретичне і методичне обгрунтування засад - формування науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти, психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання, професійної підготовки майбутніх фахівців із якості освіти та розкрито аспекти формування академічної культури майбутніх педагогічних працівників у ЗВО. Розроблено теоретичні та методичні основи підготовки фахівців природоохоронної галузі до екологічного моніторингу у системі післядипломної освіти, а також теоретико-практичні засади професійної підготовки майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища. Методологічно обгрунтовано розвиток правової компетентності адміністраторів вищої школи у системі післядипломної освіти. Проаналізовано особливості модернізаційних процесів у освітній діяльності на основі обгрунтованих наукових здобутків науковців, положень законодавства щодо застосування компетентнісного і білінгвального підходів з використанням жестової і української мови. Розглянуто теорію творчої самореалізації як феномен та окремий об'єкт наукового дослідження основ евристичного навчання на засадах концепції творчої самореалізації особистості. Розкрито сутність поняття "полікультурна освіта", процес його становлення, досліджено історичні етапи розвитку мультикультуризму, проведено аналіз розвитку ідей полікультурності. Досліджено формування виконавської майстерності майбутніх бакалаврів з акторського мистецтва драматичного театру і кіно у фаховій підготовці. Актуалізовано проблеми проведення навчальних тренінгів як ефективної системи професійної адаптації у ЗВО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849473 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського