Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Жирик У$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Жирик У. 
Лексична семантика предметів і реалій весільного обряду в Україні, Англії та Франції / У. Жирик, О. Пікуш // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 133-137. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто українські, англійські та французькі весільні обрядові номінації в аспекті їх походження із залученням лексикографічних та етнографічних матеріалів, а також проаналізовано спільні та індивідуальні риси весільних обрядів. Продемонстровано, що лексеми на позначення весільних атрибутів, обрядової їжі та предметів одягу весільних чинів, що задіяні в обряді, мають сакральне значення у дискурсивному мовленні. Доведено: обрядова символізація предметів і дій впливає на лексичну сполучуваність і лягає в основу фразеологізації окремих виразів, у яких яскраво відображені весільні народні звичаї та традиції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т595.192 + Ш3(4)-633

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пікуш О. 
Фонетична компетенція студентів-філологів: зміст та структура / О. Пікуш, У. Жирик // Молодь і ринок. - 2013. - № 2. - С. 122-126. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування фонетичної компетенції у студентів мовних ВНЗ, її зміст та структуру. Охарактеризовано складові фонетичної компетенції, подано приклади фонетичних ігор. Зроблено висновок, що правильне фонетичне оформлення мовлення надає можливість передати зміст, виразити власне ставлення до співрозмовника чи ситуації, досягти мети висловлювання. Зазначено, що використання власної вимови викладача є зразком для наслідування учнів у процесі навчання.

Рассмотрены проблема формирования фонетической компетенции у студентов языковых ВУЗ, ее содержание и структура. Охарактеризовано составляющие фонетической компетенции, представлены примеры фонетических игр. Сделан вывод, что правильное фонетическое оформление речи позволяет передать содержание, выразить собственное отношение к собеседнику или ситуации, достичь цели высказывания. Отмечено, что использование собственного произношения преподавателя является образцом для подражания учащихся в процессе обучения.

Consider the problem of forming a phonetic language competence of students of universities, much attention is given to its content and structure. Characterized components of phonetic competence , are examples of phonetic games. Inferred correct phonetic speech clearance allows you to send content to express his own attitude to the interlocutor or situation to achieve the goal statements. Noted that the use of your own pronunciation of the teacher is a role model for students in the learning process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського