Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Жирнова К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Сергієнко В. В. Міжнародне економічне право : навч. посіб. / В. В. Сергієнко, К. О. Жирнова; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : ХНЕУ, 2012. - 258 c. - Бібліогр.: с. 197-198 - укp.Наведено загальну характеристику поняття та природи міжнародного економічного права, його загальної та спеціальної частин. Розглянуто такі важливі аспекти, як правовий статус держави та міжнародних організацій, підгалузі міжнародного економічного права, серед яких міжнародне торгівельне право, міжнародне митне право, міжнародне валютне право й основні види міжнародного співробітництва, а саме: міжнародного науково-технічного співробітництва та міжнародного сільськогосподарського співробітництва. Висвітлено особливості міжнародного договору у системі джерел міжнародного економічного права. Розглянуто державу як суб'єкт міжнародного економічного права. Індекс рубрикатора НБУВ: Х916.1 я73 + Х932 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА772843 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Жирнова К. О. Цивільно-правове регулювання реклами торговельних брендів : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / К. О. Жирнова; Нац. акад. прав. наук України, НДІ приват. права і підприємництва ім. Ф.Г. Бурчака. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.Розкрито правову сутність відносин, які виникають у процесі здійснення реклами торговельних брендів. Вивчення особливостей правового регулювання відносин щодо реклами торговельних брендів проведено на базі всебічного аналізу соціальних, технічних та економічних взаємозв’язків учасників цих відносин. Дослідження здійснено з урахуванням специфічності предмета реклами, що зумовлює особливості укладання, зміни та припинення договору реклами торговельних брендів. Проаналізовано чинне законодавство щодо рекламної діяльності, визначено співвідношення понять "знак для товарів та послуг", "торговельна марка" та "торговельний бренд", правова природа, зміст та порядок укладання договору реклами торговельного бренду, його місце в системі цивільно-правових договорів. Запропоновано визначення торговельного бренду, поняття договору реклами торговельного бренду, окреслено зміст договору реклами торговельного бренду, порядок узгодження його умов та укладення. Обгрунтовано необхідність застосування до рекламіста додаткових заходів впливу для спонукання його дотримуватися положень чинного законодавства в сфері рекламної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)901.326 + Х849(4УКР)112.31
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА404908 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|