Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (23)
Пошуковий запит: (<.>A=Жирська Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Жирська Г. Я. 
Концептуальні засади змісту предмета «Основи здоров’я» для загальноосвітніх навчальних закладів / Г. Я. Жирська, О. М. Кікінежді, Н. О. Будна // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 111-117. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Наведено концепцію побудови курсу «Основи здоров’я» для загальноосвітніх навчальних закладів на основі впровадження здоров’язберігальної технології навчання. Розкрито особливості гуманістичного, особистісно орієнтованого та гендерного підходів до її реалізації. Обгрунтовано роль оздоровчої функції загальноосвітньої школи, що передбачає створення екологічно безпечного, творчо розвивального, емоційно сприятливого середовища за умови суб’єкт-суб’єктної взаємодії вчителів, учнів і батьків.

Представлена концепция построения курса «Основы здоровья» для общеобразовательных учебных заведений на основе внедрения здоровьесберегающей технологии обучения. Раскрыты особенности гуманистического, личностно ориентированного и гендерного подходов к ее реализации. Обоснована роль оздоровительной функции общеобразовательной школы, которая предусматривает создание экологически безопасной, творчески развивающей, эмоционально благоприятной среды при условии субъект-субъектного взаимодействия учителей, учеников и родителей.

A concept for construction of the course «Fundamentals of health» for general educational establishments through the introduction of health saving training technology has been introduced. The features of humanistic, learner-centered and gender-based approaches for its implementation have been revealed. The role of health-improvement function of a secondary school that provides formation of the ecologically safe, creative developing, emotionally supportive environment provided subject-to-subject interaction of teachers, students and parents has been substantiated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жирська Г. Я. 
Формування в учнів ціннісного ставлення до природи як компонента екологічної культури / Г. Я. Жирська // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 74-81. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Обгрунтовано зв’язок ціннісного ставлення до природи з екологічною культурою особистості та необхідність застосування нових підходів до його формування за умов загострення екологічної кризи. Визначено зміст, структуру та особливості оцінної діяльності школярів щодо формування ціннісного ставлення до природи. Розкрито можливості сучасних методів і засобів природничо-наукової освіти для організації емоційно-оцінної діяльності екологічного спрямування в навчально-виховному процесі ЗОШ.

Обосновано связь ценностного отношения к природе с экологической культурой личности и необходимость применения новых подходов к его формированию в условиях обострения экологического кризиса. Определены содержание, структура и особенности оценочной деятельности школьников относительно формирования ценностного отношения к природе. Раскрыты возможности современных методов и средств естественнонаучного образования для организации эмоционально-оценочной деятельности экологического направления в учебно-воспитательном процессе общеобразовательной школы.

The article presents a substantiation of the connection of value attitude to nature with ecological culture of an individual and the need to apply new approaches to its formation in the conditions of environmental crisis. The content, structure and peculiarities of student’s evaluation activity on the formation of their value attitude to nature were analyzed. The power of modern methods and means of natural and scientific education for the organization of emotional and evaluative ecology oriented activity in educational process at secondary schools has been revealed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Степанюк А. В. 
Наступність у формуванні компетенцій майбутніх учителів біології в умовах ступеневої освіти / А. В. Степанюк, Г. Я . Жирська, Н. Й. Міщук // Пед. науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 229-235. - Бібліогр.: с. 235 (10 назв) - укp.

Висвітлено особливості конструювання змісту компетенцій майбутніх учителів біології в умовах вищої ступеневої освіти на основі принципу наступності. Конкретизовано зміст таких груп компетенцій, як соціально-культурні, загальнонаукові (фундаментальні), професійні (предметні й психолого-педагогічні). Розкрито специфіку змісту компетенцій, їх розширення та ускладнення в процесі підготовки бакалаврів, спеціалістів та магістрів за напрямом підготовки "Біологія" з урахуванням розвитку особистісних цінностей та ставлення студентів до професійних знань, умінь та навичок.

Освещены особенности конструирования содержания компетенций будущих учителей биологии в условиях уровневого высшего образования на основании принципа преемственности. Конкретизировано содержание таких групп компетенций, как социально-культурные, общенаучные (фундаментальные), профессиональные (предметные и психолого-педагогические). Раскрыто специфику содержания компетенций, их расширение и усложнение в процессе подготовки бакалавров, специалистов и магистров по направлению "Биология" с учетом развития личностных ценностей и отношения студентов к профессиональным знаниям, умениям и навыкам.

There has been covered the extended interpretation of coherence by taking into account the peculiarities of building content of future biology teacher competencies in the system of multilevel education, namely in respect of developing personal values and students’ attitude towards professional knowledge and skills. There have been clarified the content of competencies’ groups such as social and cultural, general education and professional (content area and teacher education).


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського