1. |
Жульова С. І. Педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів основ здоров'я до ведення первинної профілактики захворювань на ВІЛ/СНІД : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. І. Жульова; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2011. - 20 c. - укp.Досліджено проблеми педагогічних умов формування готовності майбутніх вчителів основ здоров'я до ведення первинної профілактики ВІЛ/СНІД. Розкрито сутність і визначено: зміст формування готовності майбутніх вчителів основ здоров'я до ведення первинної профілактики захворювань на ВІЛ-інфекції, педагогічні умови вдосконалення готовності студентів до ведення первинної профілактики захворювань на ВІЛ-інфекцію у майбутній професійній діяльності. Теоретично обгрунтовано концепцію вдосконалення професійної підготовки майбутніх вчителів основ здоров'я, розроблено й експериментально перевірено оптимальну модель формування готовності до ведення первинної профілактики захворювань на ВІЛ-інфекцію на уроках основ здоров'я. Визначено головні складники поняття "готовність до первинної профілактики захворювань на ВІЛ-інфекцію" - мотиваційний, емоційно-вольовий, змістовно-процесуальний. Визначено інноваційні технології навчання студентів з профілактики поширення особливо небезпечної інфекції, що набула статусу соціальної - ВІЛ/СНІД, методичні підходи до формування у майбутніх вчителів основ здоров'я санологічних знань і вмінь. Обгрунтовано та визначено показники та критерії засвоєння знань і формування вмінь з основ ведення первинної профілактики майбутніми вчителями на уроках основ здоров'я. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)599.51 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА384673 Пошук видання у каталогах НБУВ
|