Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Забаштанська Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Забаштанський М. М. 
Особливості управління оборотними активами агропромислових підприємств України / М. М. Забаштанський, Т. В. Забаштанська // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2012. - Вип. 1. - С. 200-205. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено особливості формування та використання оборотних активів агропромислових підприємств України, проведено аналіз стану оборотних активів агропромислових підприємств, наведено напрямки підвищення ефективності використання оборотних активів, визначено основні резерви забезпечення кредитоспроможності підприємств України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-572

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620/с.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Забаштанська Т. В. 
Концептуальні підходи до оцінки ефективності функціонування комунального сектора економіки / Т. В. Забаштанська // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2013. - Вип. 3. - С. 24-29. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено науково-методичні підходи до оцінки ефективності функціонування комунального сектора економіки на сучасному етапі, визначено необхідність пошуку резервів підвищення ефективності його функціонування та встановлено основні перешкоди на шляху результативного функціонування галузевих суб'єктів господарювання. Обгрунтовано необхідність здійснення постійного моніторингу фінансового та технічного стану комунального сектора економіки з метою вчасного застосування інструментів та методів його державного регулювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620/с.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Забаштанська Т. В. 
Державне регулювання комунального господарства України : [монографія] / Т. В. Забаштанська, М. М. Забаштанський, А. В. Роговий; Черніг. нац. технол. ун-т. - Ніжин : Лук'яненко В.В., 2016. - 198 c. - Бібліогр.: с. 166-192 - укp.

Досліджено широке коло проблем, пов'язаних з теоретико-методичним обгрунтуванням підходів до державного регулювання комунального господарства України. Розглянуто особливості функціонування комунального господарства країни з урахуванням зарубіжного досвіду. Висвітлено сучасний стан комунального господарства та його роль у забезпеченні розвитку національної економіки. Обгрунтовано напрями реформування державного регулювання комунального господарства та шляхи оптимізації тарифної політики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.30-21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА802155 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Забаштанський М. М. 
Роль економічної діагностики у забезпеченні ефективності концесійної діяльності / М. М. Забаштанський, Т. В. Забаштанська, А. В. Роговий // Проблеми і перспективи економіки та упр.. - 2015. - № 3. - С. 259-264. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність проведення економічної діагностики концесійних об'єктів та вдосконалення методичних підходів до її здійснення. З метою вдосконалення методики організації її проведення запропоновано алгоритм комплексної економічної діагностики концесійного об'єкта. Визначено роль економічної діагностики в пошуку шляхів покращання фінансово-майнового стану концесійних суб'єктів господарювання. Систематизовано напрями вдосконалення організації концесійної діяльності з урахуванням особливостей процесу економічної діагностики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Забаштанська Т. 
Історичні аспекти розвитку франчайзингу в діяльності посередницьких підприємств / Т. Забаштанська // Проблеми і перспективи економіки та упр.. - 2016. - № 1. - С. 36-44. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано історичні аспекти розвитку франчайзингу в діяльності посередницьких підприємств. Проаналізовано хронологію розвитку франчайзингу від Середньовіччя до сьогодення. Обгрунтовано необхідність франчайзингових відносин у міжнародній економіці. Розглянуто франчайзинг як прогресивну систему організації бізнесу та ділових відносин, що відповідає потребам сучасного ринку. Проаналізовано ситуацію в Україні, тенденції розвитку франчайзингових мереж в Україні. Зосереджено увагу на сферах, в яких існують такі процеси. Приділено увагу перевагам, що можуть одержати підприємці, здійснюючи операції з франшизою. Франчайзинг є однією з важливих та ефективних систем розвитку підприємництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.24

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж101286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Системний маркетинг. Сучасні аспекти : колект. монографія / Л. В. Бабаченко, В. В. Бондар, В. Б. Дудко, В. В. Жидок, Т. В. Забаштанська, Ю. М. Карпенко, Н. С. Михайлюк, В. А. Москаленко, І. Б. Рябов, Т. А. Рябова, Т. М. Пшенична, Ю. М. Ткач; ред.: В. В. Жидок; Черніг. нац. технол. ун-т. - Чернігів : ЧНТУ, 2016. - 263 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Подано теоретично-методологічне обгрунтування застосування системи маркетингових інструментів у різних сферах господарювання (сільське господарство, промисловість). Висвітлено концептуальні засади організації маркетингової діяльності за сучасних умов, надано оцінку маркетингових процесів у різних сферах бізнесу, розкрито особливості реалізації маркетингових політик. Увагу приділено особливостям некомерційного маркетингу за умов конкурентного ринку. Запропоновано підходи щодо вдосконалення управління маркетингом та впровадження заходів для активізації системного підходу в маркетинговій діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Забаштанський М. М. 
Інноваційні підходи до фінансування концесійної діяльності / М. М. Забаштанський, А. В. Роговий, Т. В. Забаштанська // Фінанс. дослідж. : [електрон. журн.]. - 2017. - № 1. - С. 38-46. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано, що забезпечення належного рівня фінансування концесійної діяльності за сучасних умов потребує впровадження інноваційних підходів до його формування, спрямованих на диверсифікацію його джерел, зменшення загальної вартості капіталу, мінімізації ризиків використання. Наведено авторський підхід до фінансового забезпечення організації концесійних відносин на основі створення концесійної холдингової компанії. Запропоновано схематичне відображення фінансової технологій організації змішаних концесійний холдингів. Наведено аргументи на користь того, що формування належного рівня фінансового забезпечення концесійних відносин безпосередньо пов'язано зі спроможністю концесіонера здійснити процеси інноваційної технологічної модернізації виробничих процесів, ефективністю його функціонування, формуванням базових умов результативного розвитку національної економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.5 + У9(4УКР)21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101465 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Романова А. А. 
Адаптація фахової освіти у сфері туризму до вимог туристичного ринку України / А. А. Романова, В. В. Жидок, Т. В. Забаштанська // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 421-431. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розвиток туристичної індустрії в Україні поступово набуває ринкових форм функціонування, тому основною умовою розвитку туристичного ринку є наявність фахівців, що володіють компетенціями щодо використання специфічних технологій і програмного забезпечення, застосування маркетингових інструментів для просування турпродуктів, володіння комунікативно-психологічними навичками спілкування з клієнтами, орієнтування у сучасних трендах розвитку індустрії гостинності, тощо. Комплексно розглянуто загальні тенденції функціонування національної системи вищої освіти України, що характеризується скороченням попиту на освітні послуги серед населення та зменшенням числа потенційних абітурієнтів; недостатнім фінансовим забезпеченням системи вищої освіти в цілому; мінливими вимоги на ринку праці України. Виявлено, що існуюча система підготовки фахівців у сфері туризму має вузьконаправлений характер та в достатній мірі не відповідає економічному стану туристичної галузі та країни в цілому. Узагальнено зарубіжний досвід щодо планування навчального процесу у сфері туризму з врахуванням історичних, економічних і політичних умов. При цьому тенденції формування змісту фахової туристичної освіти в нових соціально-економічних умовах визначаються загальними рамками реформи національної системи вищої освіти України, в ході якої, зокрема, відбувається зміна поколінь стандартів вищої освіти. Нове покоління освітніх стандартів надає більше можливостей закладам вищої освіти самостійно формувати зміст навчальних планів, вибіркових курсів і блоку дисциплін спеціалізації. Для адаптації та фахового наповнення освітніх програм запропоновано внести зміни до переліку навчальних дисциплін, що демонструють мультидисциплінарний характер туризму відповідно до вимог туристичного ринку України. Обгрунтовано доцільність проведення комплексного дослідження туристичного ринку з метою визначення потреби у фахівцях відповідного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)441.358

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Забаштанський М. М. 
Детінізація туристичної галузі України: умови, можливості та наслідки / М. М. Забаштанський, Т. В. Забаштанська, А. В. Роговий // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2019. - № 3. - С. 24-27. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто сучасні особливості функціонування туристичної галузі за умов тінізації національної економіки. Досліджено вплив тінізації національної економіки на результативність функціонування туристичної галузі, конкурентоспроможність туристичних послуг, стан її інфраструктурного забезпечення. Обгрунтовано можливі форми ведення тіньової діяльності в туристичній галузі. Надано пропозиції щодо необхідності формування системи заходів, спрямованих на унеможливлення зростання фактичного обсягу тіньового сектора економіки, що буде сприяти зменшенню не лише тіньового сегменту в туристичній індустрії, а й забезпечить її інфраструктурний розвиток та підвищить результативність подальшого функціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-962

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Забаштанська Т. В. 
Державне регулювання комунального господарства України : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Т. В. Забаштанська; Чернігівський національний технологічний університет. - Чернігів, 2014. - 20 c. - укp.

Обґрунтовано вирішення важливої науково-прикладної проблеми розвитку національного господарства в частині удосконалення державного регулювання комунального господарства. Визначено теоретико-методичні основи системного дослідження сутності державного регулювання з метою забезпечення розвитку комунального господарства, зважаючи на його провідну роль у функціонуванні національної економічної системи. Розроблено й апробовано методичні підходи до процесу ціноутворення на послуги підприємств комунального господарства. Досліджено сучасний стан комунального господарства України в цілому й узагальнено етапи його реформування. Доведено, що сучасне державне регулювання комунального господарства не відповідає вимогам постіндустріального суспільства, та не в змозі забезпечити належний рівень життєзабезпечення громади та розвитку національної економіки. Визначено пріоритетні напрямки державного регулювання комунального господарства на державному та місцевому рівнях, на основі виокремлення декількох типів стратегій його розвитку. На основі концептуальної схеми процесу державного регулювання комунального господарства розроблено інтегральний показник оцінки ефективності його державного регулювання в основу якого покладено коефіцієнт економії бюджетних ресурсів, коефіцієнт економічної ефективності профінансованих заходів та коефіцієнт соціальної ефективності комунального господарства. На основі концептуальної схеми процесу державного регулювання комунального господарства обгрунтовано необхідність запровадження багатофакторної регресійної моделі оцінки ефективності функціонування комунального господарства, яка дозволяє визначати пріоритетні напрями витрачання фінансових ресурсів в комунальному господарстві, впливати на його фінансово-майновий стан.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.30-21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА453374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Забаштанська Т. 
Сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу / Т. Забаштанська // Наук. вісн. Полісся. - 2021. - № 2. - С. 122-132. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу. Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід'ємною складовою процесів трансформації багатьох суб'єктів підприємницької діяльності в результаті впливу цифрових технологій. У статті проведено аналіз статистичної інформації, яка була виокремлена з наукометричної бази даних Scopus щодо наукових публікацій у сфері цифрового маркетингу. Досліджено тенденції зміни кількості таких публікацій у 1990 - 2020 рр., виявлено центри проведення досліджень у цій сфері. Також на основі результатів аналізу встановлено, що надалі кількість досліджень цифрового маркетингу буде лише зростати, враховуючи значний потенціал цього виду маркетингу для підвищення ефективності роботи підприємств та забезпечення належного рівня їхньої конкурентоспроможності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 ф

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Забаштанський М. 
Застосування промоакційного маркетингу підприємствами в умовах цифровізації / М. Забаштанський, Т. Забаштанська, М. Герасімчук // Наук. вісн. Полісся. - 2022. - № 2. - С. 222-239. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Визначено сутність поняття промоакційного маркетингу, його основні види, а також чинники, що впливають на ефективність застосування промоакцій. Шляхом анкетування проведено дослідження щодо ефективності та трендовості промоакцій в умовах цифровізації. Відповідно до результатів дослідження було зроблено висновки, що споживачі знають, що таке промоакції і зазвичай беруть у них участь залежно від місця проведення, виду, вигоди, стимулів та назви бренду, що проводить відповідний захід. Розкрито питання застосування і використання промоакцій у мережі інтернет та соціальних мережах: Instagram, TikTok.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського