Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Загорна Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Загорна Т. О. 
Управління торговельною маркою в умовах конкуренції : Моногр. / Т. О. Загорна; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. - Донецьк - Макіївка, 2006. - 223 c. - Бібліогр.: с. 213-223. - укp.

Розглянуто основні методологічні підходи до рішення питань аналізу марочної конкуренції, методи управління конкурентними перевагами торговельної марки з урахуванням накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду. Послідовно розкрито сутність і принципи управління формуванням і розвитком конкурентних переваг товару, торговельної марки та підприємства на підставі використання технології конкурентної діагностики. Викладено основні етапи та процедури розробки стратегії управління конкурентним потенціалом бренда на засадах інструментів кількісного підходу залежно до специфічних умов розвитку галузі.

Рассмотрены основные методологические подходы к решению вопросов анализа марочной конкуренции, методы управления конкурентными преимуществами торговой марки с учетом накопленного международного и отечественного опыта. Последовательно раскрыты сущность и принципы управления формированием и развитием конкурентных преимуществ товара, торговой марки и предприятия на основе использования технологии конкурентной диагностики. Изложены основные этапы и процедуры разработки стратегии управления конкурентным потенциалом бренда на основе инструментов количественного подхода в зависимости от специфических условий развития отрасли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА680440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Загорна Т. О. 
Управління реалізацією продукції в логістичній системі підприємства / Т. О. Загорна, А. В. Полднєва // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 628. - С. 512-518. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто визначення сутності логістичних потоків підприємства, структуру логістичного циклу реалізації продукції та її складові; розроблено підхід до управління процесом збуту оптимізацією структури логістичного циклу. Побудовано економіко-математичну модель управління логістичними потоками, яка дозволить визначити оптимальну тривалість циклу за мінімумом сукупних витрат; запропоновано заходи узгодження потокових процесів підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-591-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Загорна Т. О. 
Управління конкурентним потенціалом торговельної марки : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Т. О. Загорна; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2005. - 19 c. - укp.

Розроблено маркетингову стратегію управління конкурентним потенціалом торговельної марки за умов ринку лікеро-горілчаної продукції. Доповнено існуючу систему показників оцінки конкурентоздатності організації категорією "конкурентний потенціал торговельної марки". Удосконалено економічні методи управління конкурентними перевагами торговельної марки, що дозволяють сформувати стратегію посилення конкурентних позицій, планувати подальше поширення бренда на нові товари та ринки з урахуванням місткості ринку, впливу зовнішніх факторів, песимістичного й оптимістичного сценаріїв його розвитку. Розвинуто технологію аналізу марочної конкуренції за методом конкурентної діагностики, що припускає використання кількісних показників оцінки потенціалу торговельної марки. Удосконалено методику побудови конкурентної карти ринку за результатами управління зовнішніми та внутрішніми конкурентними перевагами марки, застосування якої дає можливість розподілити марки за стратегічними підгрупами та розробити систему тактичних заходів, спрямованих на реалізацію стратегії розвитку бренда.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.4-211.1 + У9(4уКР)421.512.7-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338192 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Іванова Н. В. 
Стійкий розвиток регіонів України на базі кластеризації та корпоратизації (галузевий аспект) : колект. моногр. / Н. В. Іванова, Н. Є. Сілічєва, Т. О. Загорна, О. Ш. Набієв, М. А. Мироненко, О. С. Таряник, М. М. Гізенко, О. В. Добровольська, С. М. Халатур, Ф. В. Горбонос, А. О. Павленчик; ред.: К. Ф. Ковальчук. - Д. : ІМА-прес, 2012. - 253 c. - укp. - рус.

Розглянуто методологічні аспекти та практику підвищення конкурентоспроможності виробничої інфраструктури регіону на основі кластерізації. Обгрунтовано місце та значення АПК в територіальній організації національної економіки, кластерізацію АПК як альтернативний варіант розвитку сільського господарства України. Висвітлено досвід кластеризації підприємств туристичної, житлово-господарської та торгівельної сфери. Проаналізовано вплив корпоративного сектора економіки на розвиток регіонів України, розкрито теоретичні підходи до оцінювання потенціалу промислового підприємства в корпоративній структурі. Наведено методику оцінювання економічної ефективності управління корпораціями в машинобудуванні. Запропоновано шляхи підвищення ефективності управління об'єктами корпоративної власності промислових підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)60 + У9(4УКР)292.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС52813 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ткачова А. В. 
Управління логістичною діяльністю промислових підприємств : монографія / А. В. Ткачова, Т. О. Загорна; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, ПВНЗ "Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т". - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2012. - 260 с. - Бібліогр.: с. 178-198 - укp.

Досліджено сутність, зміст і критерії логістичної діяльності промислових підприємств, її роль у системі управління підприємством, уточнено відповідні дефініції. Обгрунтовано логістичні витрати як пріоритетний критерій ефективності логістичного управління. Розроблено концептуальну схему управління логістичною діяльністю металургійних підприємств із виділенням рівнів ухвалення логістичних рішень, інтеграцією внутрішньовиробничих підсистем, урахуванням впливу кон'юнктурних чинників і ризиків. Вдосконалено методичні аспекти діагностики логістичної діяльності підприємств шляхом застосування прогностичного аналізу ринкової кон'юнктури, оцінки внутрішньовиробничих підсистем на основі інструментарію багатовимірного кластерного аналізу й інтегрального підходу. Запропоновано механізм управління логістичною діяльністю металургійних підприємств, спрямований на підвищення ефективності логістичної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-591-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кошкарьов О. П. 
Економіка праці та соціально-трудові відносини : навч. посіб. для студ. екон. спец. ВНЗ / О. П. Кошкарьов, С. В. Коверга, А. О. Коломицева, Т. О. Загорна; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т, ДВНЗ "Донец. нац. техн. ун-т", Донец. держ. ун-т інформатики та штуч. інтелекту. - Донецьк : Дмитренко Л. Р., 2011. - 403, [2] c. - укp.

Розглянуто основні теоретичні та практичні аспекти функціонування ринку праці, розрито проблеми зайнятості населення й її регулювання. Визначено питання доходів населення, розкрито сутність продуктивності праці, наведено методи її вимірювання. Особливу увагу приділено питанням організації оплати праці та її вдосконаленню за умов подальшого розвитку ринкової економіки, системі нормування праці згідно завдань ефективного функціонування сучасних підприємств. Акцентовано увагу на рівень життя, систему соціальних гарантій, захист і підтримку населення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.14 я73 + У9(4УКР)24 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА767214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Загорна Т. О. 
Конкурентна динаміка роздрібної торгівлі: теорія, діагностика, моделювання : монографія / Т. О. Загорна; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2013. - 462 c. - Бібліогр.: с. 332-371 - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти забезпечення конкурентних переваг торговельних підприємницьких структур, принципи та підходи до вивчення конкурентних відносин в економіці на динамічній основі. Конкретизовано проблеми розвитку роздрібної торгівлі за сучасних умов, розроблено теоретико-методологічний комплекс оцінювання конкурентоспроможності роздрібних операторів на основі моделі мережевого розвитку роздрібної торгівлі. Розширено рамки динамічного підходу для вивчення конкурентоспроможності роздрібних підприємств, удосконалено діагностичний інструментарій вивчення конкурентного позиціонування та конкурентної поведінки з урахуванням напряму розвитку торгівлі в регіоні. Також удосконалено діагностичні процедури оцінювання вартості роздрібних мереж і комплекс методів діагностики процесів диверсифікації та інтеграції для цілей формування конкурентних переваг мережевих і локальних операторів ринку торговельних посередників. Розкрито особливості моделювання мережної поведінки операторів ринку роздрібного рітейлу на основі фрактального аналізу. Наведено оцінку результатів векторної взаємодії учасників конкурентної боротьби шляхом побудови ландшафтів конкурентної динаміки з використанням принципів і методів фрактальної геометрії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775196 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Загорна Т. О. 
Управління конкурентною динамікою підприємств роздрібної торгівлі : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Т. О. Загорна; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2014. - 40 c. - укp.

Вирішено актуальну науково-прикладну проблему управління конкурентною динамікою підприємств роздрібної торгівлі, розроблено концепцію у складі ідеологічної, управлінської складових з метою забезпечення довгострокових конкурентних переваг за умов прискорення темпів змін в конкуренції. Виділено систему понять, які складають теоретичну основу дослідження конкурентної динаміки підприємства, та сформовано категоріальний апарат фрактальної теорії управління конкурентоспроможністю підприємства. Це дозволило сформувати ідеологічну складову концепції управління конкурентною динамікою підприємств роздрібної торгівлі. Вдосконалено діагностичні процедури в оцінюванні вектору розвитку підприємств роздрібної торгівлі, обгрунтовано діагностичний інструментарій дослідження конкурентної поведінки роздрібних підприємств і запропоновано концептуальний підхід щодо дослідження зональної конкуренції в роздрібній торгівлі. Сформовано діагностичну складову дослідження конкурентної динаміки аналізованих підприємств, розкрито специфіку фрактального аналізу для цілей прогнозування конкурентної динаміки ринку торгових посередників. Розроблено модель векторної взаємодії чинників конкурентної поведінки підприємств роздрібної торгівлі, поглиблено просторово-часовий синтез моделей конкурентної динаміки з урахуванням потенціалу мережного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405687 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського