Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Залужець І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Залужець І. Р. 
Актуальність персоналізму в маркетингових комунікаціях / І. Р. Залужець, М. В. Кіндій, О. Б. Петрина // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 236-242. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто персоналізований продаж як важливий елемент комунікації підприємства з клієнтами, оскільки він є таким методом обслуговування клієнтів, який має великий вплив на рішення про купівлю, збільшуючи лояльність споживача до виробника. Успішна діяльність у торгівлі грунтується на професіоналізмі продавців, їх знанні технік персонального продажу, а також поведінці та очікуваннях споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського