Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Заставна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Заставна О. 
Значення розвитку вестибулярного апарату для формування усного мовлення в дітей із порушенням слуху за верботональною методикою / О. Заставна // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2018. - № 3. - С. 58-65. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На сьогодні у світі існує багато різних підходів до виховання й навчання дітей із порушеннями слуху. Однією з альтернативних систем реабілітації дітей із порушеннями слуху, що принципово відрізняється від традиційних підходів, є верботональна методика. Вона передбачає одночасний розвиток усіх органів чуття, не пропонує ізолювати окремий вид сприйняття, не перебільшує роль певного стимулу або заміну іншим лінгвістичним кодом. Основним завданням методики є гармонійний розвиток дитини, її підготовка до соціальної адаптації та інтеграції, ураховуючи індивідуальні здібності. Мета дослідження - висвітлення особливостей розвитку вестибулярного апарату для формування усного мовлення в дітей вз порушенням слуху за верботональною методикою. Аналіз наукових джерел, зорово-моторної координації, швидкості й точності рухів, розвитку сприйняття, зорової пам'яті, оцінки слухового розвитку, координації. Обстежено 40 дітей дошкільного віку. Основну групу 1 (ОГ1) склала 21 дитина віком 5,2 - 0,1 роки (10 хлопчиків, 11 дівчат), контрольну (КГ1) - 19 дітей. Критеріями виключення було пацієнти з аутичним спектором та розумовую відсталістю. Представлено результати реабілітації дітей на основі результатів оцінки психомоторного розвитку. Методика має комплексний характер і включає такі елементи, як стан зорово-моторної координації, швидкість і точністю рухів, розвиток сприйняття, зорової пам'яті, оцінка слухового розвитку, координації. Висновки. Визначено, що розвиток вестибулярного апарату відіграє важливу роль у розвитку усного мовлення й спрямований на відновлення слухомовних навиків для нормального функціонування індивіда. Показано, що в процесі реабілітації потрібно приділяти особливу увагу цілісному гармонійному розвитку особистості, відновленню інтелектуального розвитку, фізичного, духовного та мовного зростання дитини на основі її потенційних здібностей. Своєчасна та правильно організована реабілітаційна робота забезпечує належний розвиток індивіда й сприяє швидкій соціалізації дитини. Перспективу подальших досліджень убачаємо в розробці реабілітаційних заходів для цього контингенту хворих з використанням верботональної методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.28 + Ч432.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Заставна О. М. 
Фізична реабілітація слабочуючих дітей старшого дошкільного віку після кохлеарної імплантації : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.03 / О. М. Заставна; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2016. - 20 c. - укp.

Увагу приділено розробці, науковому обгрунтуванню й апробації комплексної програми фізичної реабілітації слабочуючих дітей старшого дошкільного віку після кохлеарної імплантації в післяопераційному періоді. Встановлено, що слабочуючі діти старшого дошкільного віку після кохлеарної імплантації поступаються своїм одноліткам із нормальним слухом за рівнем фізичного та психомоторного розвитку, показниками функціонування кардіореспіраторної системи та параметрами фізичної підготовки. Застосування авторської програми фізичної реабілітації, що включає побутову абілітацію, кінезітерапію (із застосуванням ранкової гігієнічної гімнастики, дитячої йоги, тренувань із фітболом, дихальних та артикуляційних вправ), масаж (загальний, логопедичний), загартування (повітрям, сонцем, водою) дозволило досягнути вірогідного покращення більшості аналізованих показників (параметрів фізичного та психомоторного розвитку, функціонування кардіореспіраторної системи та фізичної підготовки) слабочуючих дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА425887 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського