Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Зернецька А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Зернецька А. А. 
Функціональна система вербально-комунікативної діяльності (компетентнісний аспект) : автореф. дис. ... д-ра філол. наук : 10.02.02, 10.02.15 / А. А. Зернецька; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 36 c. - укp.

Запропоновано новий підхід щодо вивчення функціональної системи вербально-комунікативної діяльності крізь призму компетентнісного підходу. Сконструйовано ментально-мовно-дискурсивну модель вербально-комунікативної діяльності, яка є функціональною системою відкритого типу. Наведено структуру комунікативної компетенції як бази даних трьох типів кластерів: пресуппозиційної компетенції, лінгвістичної компетенції, діяльнісної компетенції, що є необхідними для реалізації вербальної комунікації. Скласифіковано якісні та кількісні параметри змісту комунікативної компетентності мовної особистості, а також на основі елементів методу контент-аналізу Г. Лассвелла здійснено вимірювання (моніторинг) рівнів її сформованості для забезпечення успішності перебігу вербальної комунікації. Доведено, що теоретична модель функціональної системи вербально-комунікативної діяльності та структура комунікативної компетенції є універсальними для носіїв будь-яких мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА420449 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Матеріали V(IX) Міжнародної науково-практичної конференції "Теорія і технологія іншомовної освіти", НПУ ім. М. П. Драгоманова, 26 жовтня 2022 р. / ред.: А. А. Зернецька, В. В. Ніколаєнко, І. А. Блинова, Н. О. Бреславець, А. Ю. Вітченко, Я. В. Хижун, Л. А. Вознюк; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, університет Марії Склодовської-Кюрі, Міжнародний методично-освітній центр, Dinternal education (pearson education) Ukraine. - Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2022. - 105 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Висвітлено актуальні проблеми методики викладання іноземних мов у вищій та середній школі. Розглянуто різні аспекти сучасних лінгвістичних досліджень. Означено роль психологічних факторів навчання в процесі оволодіння іноземною мовою та умови технологізації іншомовної освіти у вищій школі. Окреслено особливості формування іншомовної комунікативної компетенції курсантів. Визнано рольову гру як ефективний засіб формування україномовної комунікативної компетентності у діалогічному мовленні студентів-іноземців, а самостійну роботу як складову процесу навчання іноземної мови студентів. Надано термінологічні словники як джерело поглибленого вивчення англійської мови за професійним спрямуванням. Схарактеризовано топонімію як засіб розвитку соціолігвістичних компетентностей учнів середньої школи. Викладено методичні підходи до формування комунікативної компетентності учнів старших класів за допомогою інформаційних технологій. З'ясовано особливості формування навичок писемного спілкування іноземною мовою з використанням інтернет-технологій. Проаналізовано розвиток граматичної компетентності учнів 8-их класів на уроках англійської мови. Запропоновано квест у музеї як форму організації позааудиторної роботи в курсі лінгвокраїнознавства. Розроблено лінгвоосвітні технології у застосуванні за професійно-оріснтованого навчання іноземної мови. Подано інформації до проблеми розвитку критичного мислення здобувачів немовних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. Виокремлено викладання іноземної мови в університеті в контексті дистанційної форми навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865005 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського