Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Зимульдінова А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Зимульдінова А. 
Педагогічне спілкування учителя початкових класів з молодшими школярами на уроках гуманітарного циклу / А. Зимульдінова, С. Гірняк, М. Проць // Молодь і ринок. - 2012. - № 8. - С. 96-101. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито проблему педагогічного спілкування учителя початкових класів з молодшими школярами на уроках гуманітарного циклу. Доведено, що педагогічне спілкування передбачає доброзичливо-контактну взаємодію учасників комунікації під час вивчення предметів гуманітарного циклу. Запропоновано ситуації, завдання та вправи, які можна використовувати на уроках української мови та читання у початкових класах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зимульдінова А. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до здійснення інтегрованого вивчення предметів за галузями знань / А. Зимульдінова, Г. Філь // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 89-94. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено проблему теоретичної та практичної підготовки майбутніх учителів початкових класів до здійснення інтегрованого вивчення предметів за галузями знань у початкових класах. Зосереджено увагу на формуванні в учителів умінь будувати інтегровані уроки за змістом навчальних дисциплін та за видами мовленнєвої діяльності. Розроблено орієнтовні інтегровані завдання з української мови, (розвитку мовлення), читання, природознавства, музичної та образотворчої діяльності для учнів III класу. Доведено їх ефективність у процесі роботи над моделюванням інтегрованих уроків. Визначено види завдань інтегрованого характеру для учнів III класу: читання текстів, складання діалогів; конструювання нових текстів-описів, розповідей, міркувань; виразне читання текстів; сприймання картин до прочитаних уривків творів; прослуховування музики до прочитаних творів; читання текстів у ролях, драматизація та інсценізація прочитаного; створення словесних та графічних малюнків за прочитаними художніми творами.

Освещена проблема теоретической и практической подготовки будущих учителей начальных классов к осуществлению интегрированного изучения предметов по отраслям знаний в начальных класах. Сосредоточено внимание на формировании в учителей умений строить интегрированные уроки соответственно содержанию учебных дисциплин и по видам речевой деятельности. Разработаны ориентировочные интегрированные задания по украинскому языку, (развитию речи), чтения, естествознания, музыкальной и изобразительной деятельности для учащихся III класса. Доказана их эффективность в процессе работы над моделированием интегрированных уроков. Выделены виды задач интегрированного характера для учащихся III класса: чтение текстов, составление диалогов; конструирование новых текстов-описаний, рассказов, рассуждений; прослушивание музыки к прочитанным произведениям; чтение текстов в ролях, драматизация и инсценировка прочитанного; создание словесных и графических рисунков по прочитанным художественным произведениям.

The article deals with the problem of theoretical and practical training of primary school teachers to implement an integrated study of subjects by the fields of knowledge at primary school; focuses on building teachers’ skills of creating integrated lessons by the content of disciplines and by speech activity. training, integrated lesson, integrated learning, interdisciplinary connections, future primary.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського