Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Зозульов О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Старостіна А. О. 
Основи маркетингу: Теорія та господарські ситуації : Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів / А. О. Старостіна, О. В. Зозульов; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К., 1998. - 132 c. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.

Розглядаються основні принципи та функції маркетингу, форми та методи маркетингової діяльності. Висвітлюються причини виникнення маркетингу як теорії та практики діяльності підприємства, сучасна концепція маркетингу, основні етапи маркетингової діяльності, інформаційне забезпечення маркетингової діяльності, сегментування ринків та позиціювання товарів на них, сучасні методи комплексного дослідження ринку. Особливе значення відводиться вивченню товару та його розробці, у зв'язку з тим, що нові товари та послуги - головні знаряддя конкурентної боротьби. Аналізуються місце товарів в маркетинговій діяльності, головні ринкові характеристики товарів, товарна політика підприємств, етапи життєвого циклу, марка, упаковка, сервіс тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Старостіна А. О. 
Маркетинг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зозульов. - К. : Знання-Прес, 2002. - 192 c. - Бібліогр.: с. 187-191. - укp.

Розкрито основні положення теорії маркетингу, охарактеризовано господарські ситуації та наведено вказівки для їх вирішення. Визначено суть понять нестачі, потреби, попиту, системи маркетингової інформації, сегменту ринку, життєвого циклу товару, управління маркетингом. Проаналізовано етапи маркетингової діяльності, а також процесу розробки цінової політики підприємства. Розглянуто критерії сегментації споживчого та промислового ринків. Наведено класифікацію споживчих і промислових товарів. Висвітлено особливості міжнародного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА618534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Зозульов О. В. 
Вплив митного і податкового регулювання в Україні на маркетингову політику підприємства / О. В. Зозульов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2004. - № 5. - С. 30-36. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто вплив тарифних і нетарифних бар'єрів, податків на маркетингові аспекти діяльності українських підприємств. Наведено найбільш істотні особливості української економіки, що вимагають відповідного податкового та митного супроводу.


Ключ. слова: митне регулювання, податкове регулювання, маркетингова політика підприємства
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413 + У9(4УКР)290-211.1-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69321/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зозульов О.  
Сучасні проблеми менеджменту українських підприємств / О. Зозульов, А. Длігач, Н. Писаренко // Економіка України. - 2002. - № 6. - С. 41-46. - укp.

Проаналізовано стан менеджменту українських підприємств, існуючі проблеми та причини їх виникнення. Визначено проблеми, які постають перед вітчизняними компаніями. Аналіз базується на досвіді консалтингової діяльності серед вітчизняних підприємств, може бути корисним керівникам і власникам підприємств, економістам-теоретикам.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зозульов О.  
Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві / О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. - 2008. - № 3. - С. 4-12. - укp.

Проаналізовано роль активів підприємства в індустріальному та постіндустріальному суспільствах. Досліджено зміни в ролі бренда як нематеріального активу підприємства з урахуванням специфіки українського ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Зозульов О.  
Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації / О. Зозульов, О. Микало // Економіка України. - 2009. - № 8. - С. 16-24. - укp.

Проаналізовано основні підходи до визначення поняття "аутсорсинг" та його економічної сутності як інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємства за умов поглиблення процесів глобалізації економіки. Визначено напрями використання аутсорсингу українськими підприємствами, обгрунтовано двосторонню спрямованість процесу аутсорсингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Зозульов О. В. 
Методичні основи сегментації ринку : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / О. В. Зозульов; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 15 c. - укp.

Досліджено методичні основи сегментації споживчого ринку. Введено власне визначення поняття "ринковий сегмент", "сегментація ринку" на основі аналізу місця та ролі сегментації у процесі управління підприємством. Визначено теоретичні засади дослідження споживчих мотивацій. Запропоновано методи дослідження споживчих мотивацій на основі первинної та вторинної маркетингової інформації, модель і метод сегментації ринку та процедуру відбору ринкових сегментів. Методи та процедури, розроблені у дослідженні, апробовано на українських підприємствах. Основні положення дослідження розглянуто на міжнародних науково-практичних конференціях і застосовано у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 + У9(4УКР)290-592 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Храпай А. В. 
Особливості стимулювання продажів на промисловому ринку / А. В. Храпай, О. В. Зозульов // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 9. - С. 379-384. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано особливості стимулювання продажів на промисловому ринку. Зокрема, розглянуто мотиваційну складову кожного суб'єкта стимулювання продажів в каналі розподілу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Зозульов О. В. 
Процедура оцінювання можливості комерціалізації технології (на прикладі технології прямого відновлення заліза) / О. В. Зозульов, К. О. Скороход // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 9. - С. 193-199. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто процес комерціалізації технології, наведено основні етапи оцінки можливостей комерціалізації технології та запропоновано адаптований до вимог гірничо-металургійного комплексу України алгоритм здійснення оцінки можливостей комерціалізації японської технології прямого відновлення заліза.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.41 + У9(4УКР)305.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Зозульов О. 
Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств у сучасних умовах / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова // Вища шк.. - 2008. - № 6. - С. 50-68. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено основні тенденції інноваційного розвитку економіки України з використанням методологічної основи маркетингової діяльності. Проаналізовано підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств та шляхи її підвищення. Наведено схему інноваційної основи виробництва для одержання конкурентних переваг. Проведено первинний аналіз ймовірних напрямків здійснення інноваційних перетворень з урахуванням потреб промислових споживачів. Підкреслено, що інноваційний розвиток є закономірним для сучасної економічної системи, як світової, так і України. Окреслено та обгрунтовано потреби виробництва, що мають бути покладені в основу інноваційного розвитку.

Исследованы основные тенденции инновационного развития экономики Украины с использованием методологической основы маркетинговой деятельности. Проанализированы подходы к оценке конкурентоспособности предприятий и пути ее повышения. Приведена схема инновационной основы производства для получения конкурентных преимуществ. Проведен первичный анализ вероятных направлений осуществления инновационных преобразований с учетом нужд промышленных потребителей. Подчеркнуто, что инновационное развитие является закономерным для современной экономической системы, как мировой, так и Украины. Очерчены и обоснованы нужды производства, которые должны быть положены в основу инновационного развития.

The main tendencies of innovation development of Ukraine's economy with the application of the methodological basis of marketing activities are being analyzed. The primary analysis of the probable directions of carrying out innovative transformations allowing for the requirements of industrial consumers has been made.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.1-211.1-55 + У9(4УКР)301-211.1-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Зозульов О. 
Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку / О. Зозульов // Вища шк.. - 2008. - № 4. - С. 42-50. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Запропоновано класифікацію типів ринкового позиціонування товарів і марок на споживчому ринку й їх стисла характеристика. Розглянуто складові моделі ставлення споживачів до марки: когнітивна, сугестивна, афективна та конотативна.

Предложена авторская классификация типов рыночного позиционирования товаров и марок на потребительском рынке и их краткая характеристика. Рассмотрены составляющие модели отношений потребителей к марке: когнитивная, суггестивная, аффективная и конативная.

The article elucidates the author's classification of the types of the market positioning of goods and trade marks at the consumer market and their condensed characteristics.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Зозульов О. 
Особливості маркетингової діяльності підприємства залежно від етапу життєвого циклу його галузевого ринку / О. Зозульов, С. Ставська // Вища шк.. - 2008. - № 12. - С. 47-53. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано елементи прогнозування поведінки операторів ринку "інтелектуальної нерухомості" залежно від етапів його життєвого циклу. Досліджено етапи життєвого циклу галузевого ринку.

Предложены элементы прогнозирования поведения операторов рынка линтеллектуальной недвижимости» в зависимости от этапов его жизненного цикла.

The elements of prognosticating the behaviours of the operators of the market of Уintellectual propertyФ depending on the stage of its vital cycle are being proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Царьова Т. 
Технологія як економічна категорія / Т. Царьова, О. Зозульов // Вища шк.. - 2009. - № 11. - С. 92-103. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано економічну сутність технології, її місце і роль і економічній системі, вплив на всіх рівнях (мікро, мезо-, та макрорівні), а також зв'язок із циклами економічного обсягу. Наведено таблиці: складові поняття "технологія"; напрямки технологічного розвитку залежно від стану ринку; роль технології в економічній системі. Акцентовано увагу на дуальній природі технології та принципах визначення її вартості та споживчої вартості (технологія як об'єкт обміну).

Проанализирована экономическая сущность технологии, ее место и роль и экономической системе, влияние на всех уровнях (микро, мезо- и макроуровне), а также связь с циклами экономического объема. Помещены таблицы: составляющие понятие "технология"; направления технологического развития в зависимости от состояния рынка; роль технологии в экономической системе. Акцентировано внимание на дуальной природе технологии и принципах определения его стоимости и потребительской стоимости (технология как объект обмена).

Aanalyzed the economic essence of technology, its place and role and the economic system, the impact on all levels (micro, meso and macro level), as well as liaison with the cycles of economic volume. Put the table: is the concept "technology", the direction of technological development, depending on market conditions, the role of technology in the economic system. Paper emphasizes the dual nature of technology and the principles of determining its value and use value (technology as an object of exchange).


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Андрух Д. О. 
Методичні засади оцінювання доцільності виходу українських виробників промислового вагового обладнання на міжнародний ринок (на прикладі підприємства ТОВ НВК "Союзцветметавтоматика") / Д. О. Андрух, О. В. Зозульов // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10. - С. 59-67. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розроблено методичні засади оцінювання доцільності виходу українських виробників промислового вагового обладнання на міжнародний ринок. Зазначено фактори, вплив яких стимулює вітчизняні підприємства займатися зовнішньоекономічною діяльністю. Розроблено алгоритм дослідження доцільності виходу на міжнародний ринок, проведено структурний аналіз споживачів для визначення цільового профілю, на який може орієнтуватися підприємство, що виходить на зарубіжний ринок. Алгоритм дослідження складається з чотирьох основних блоків: аналіз пропозиції, аналіз попиту, аналіз конкурентного середовища та модель вибору споживачів, - проходження кожного з яких у висновку дозволяє прийняти рішення щодо доцільності виходу на ринок та вибрати основні шляхи ведення компанією зовнішньоекономічної діяльності. В рамках проведення структурного аналізу використано модель Вінда-Дугласа, що дозволяє не тільки надати оцінку привабливості міжнародних ринків, але й зробити комплексний аналіз їх привабливості, з урахуванням впливу факторів та ризиків. На основі даного аналізу компанією прийматиметься рішення про вибір ринку, на якому вона зможе максимізувати свій прибуток.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Коміссарчик О. Є. 
Маркетинговий підхід до аналізу конкурентоспроможності безпілотного літального апарату / О. Є. Коміссарчик, О. В. Зозульов // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10. - С. 339-347. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто існуючу методологічну базу та підходи до аналізу конкурентоспроможності літальних апаратів, запропоновано процес аналізу конкурентоспроможності безпілотного літального апарату (БПЛА), що є формалізованим у конкретний алгоритм. Даний алгоритм є універсальним і може бути застосований для аналізу конкурентоспроможності будь-якого БПЛА цивільного призначення. Розглянуто результати практичної апробації даного алгоритму: розглянуто основні особливості ринку БПЛА України, виділено основні сегменти споживачів, визначено сильні та слабкі сторони об'єкта дослідження та проаналізовано на якому з виділених сегментів дана розробка є найбільш конкурентоспроможною, зроблено підсумкові висновки, одержані в результаті маркетингового дослідження, проведеного на основі використання даного алгоритму, виділено основні стримуючі фактори розвитку галузі БПЛА в Україні, що відноситься до інноваційних та стратегічних галузей вітчизняної економіки відповідно до українського законодавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.5-13 + О538,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Зозульов О. В. 
Роль Інтернет-технологій у процесі узгодження економічних інтересів суб'єктів ринку / О. В. Зозульов, К. А. Полторак // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10. - С. 399-403. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано розвиток Інтернет-технологій, зокрема представлено фактори, що вплинули на поширення Інтернет-технологій у суспільній діяльності. Виявлено, що дані фактори призвели до трансформації економічних відносин у середовище Інтернет. Розглянуто основні економічні інтереси, що переслідують учасники ринку. Обгрунтовано можливі напрямки підвищення доданої вартості, що може одержати виробник. Так одним з шляхів є підвищення ефективності використання активів. Для цього розглянуто застосування Інтернет-технологій у ланцюгу створення цінності товару М. Портера. Іншим шляхом є збільшення ефективності процесів обміну, а саме підвищення їх диспаритетності. Це можливо досягти завдяки застосування Інтернет-технології. Наведено шляхи підвищення ефективності різних типів обмінів із застосуванням Інтернет-технологій. Виявлено, що саме маркетингова діяльність підприємства сприяє оптимальному узгодженню економічних інтересів учасників ринку. Наведено стратегії Інтернет-маркетингу, що можуть бути використані компанією для ефективної діяльності в Інтернет середовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гнідіна О. Ю. 
Ребрендинг торгової марки на споживчому ринку / О. Ю. Гнідіна, О. В. Зозульов // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 11. - С. 390-394. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено ступінь вивченості ребрендингу торгової марки в науковій літературі, розглянуто його місце в продуктово-ринковій стратегії компанії. Показаний взаємозв'язок між диференціацією, позиціонуванням, брендингом та ребрендингом. Ребрендинг розглядається як ефективний інструмент підвищення лояльності споживачів, розширення цільової аудиторії, одержання конкурентних переваг і як засіб утримання та посилення позицій підприємства на ринку. Визначено завдання ребрендингу, а також умови необхідності його застосування компанією. Розроблено поетапний алгоритм реалізації процесу ребрендингу, систематизовані стратегічні напрями його здійснення. Визначено відмінні особливості здійснення ребрендингу торгової марки на споживчому ринку, розуміння яких є однією з необхідних умов стійкого і довгострокового існування компанії на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Зозульов О. В. 
Особливості ринкового репозиціонування закладів громадського харчування на преміум сегменті / О. В. Зозульов, К. Л. Мартинова // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 11. - С. 409-414. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто існуючі теоретичні засади репозиціонування закладів громадського харчування на преміум сегменті. Уточнено визначення поняття "репозиціонування", систематизовано підходи до визначення даного поняття. Показано зв'язок ринкового репозиціонування з управлінням об'єктивною та суб'єктивною якістю послуг в секторі HoReCa. Визначено особливості ринкового репозиціонування закладів громадського харчування на преміум сегменті та сформульовано специфічні для такого ринку чинники репозиціонування. Виокремлено можливі стратегії та типи репозиціонування на ринку послуг громадського харчування. Розглянуто результати маркетингового дослідження, яке дозволило визначити та деталізувати ключові чинники репозиціонування в секторі HoReCa, розглянуто специфіку ринку закладів громадського харчування класу люкс.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Полторак К. А. 
Застосування крауд-технологій в маркетинговій діяльності підприємств / К. А. Полторак, О. В. Зозульов // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 11. - С. 422-429. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто можливості застосування крауд-технології в маркетинговій діяльності підприємств. Проаналізовано природу утворення явища краудсорсинг. Розглянуто відмінності аутсорсингу та краудсорсингу, основна з яких полягає у залученні до процесу краудсорсингу широкого загалу осіб необмежених однією організацією, на основі публічної оферти. Розглянуто напрямки застосування крауд-технології в діяльності підприємства. Проаналізовано процес застосування крауд-технології в маркетинговій діяльності підприємства. Запропоновано подвійний напрямок застосування - краудсорсинг, як стратегія "крауд як партнер" та краудмаркетинг - стратегія "крауд як споживач". На основі цього розроблено стратегію краудмаркетингу, що передбачає управління споживачем в мережевих співтовариствах, комунікаційну модель управління споживачем в мережі та методи збуту в мережі Інтернет. Основним результатом стратегії краудмарктенгу є одержання клієнта-партнера, що взаємодії якого з іншими споживачами підсилюючи управлінський вплив компанії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Полторак К. А. 
Сучасний стан ринку Інтернет-технологій: детермінанти розвитку ринку та нові підходи до маркетингової діяльності / К. А. Полторак, О. В. Зозульов // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 12. - С. 372-378. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Наведено та проаналізовано основні детермінанти розвитку ринку Інтернет-торгівлі. Виявлено фактори розвитку ринку, до яких відносяться збільшення кількості користувачів Інтернетом, зростання рівня покупок через онлайн-магазини та популяризація мобільних пристроїв для здійснення покупок. Розглянуто роль соціальних мереж у процесі здійснення покупок в Інтернеті. Виявлено, що учасники соціальних мереж не лише спілкуються в даному середовищі, а й формують новий інформаційний простір всередині співтовариств, що впливає на купівельну поведінку споживачів. Показано, що соціальні мережі перетворилися з каналу комунікації в канал продажу товарів. Також, проаналізовано розвиток мережевої інфраструктури, до якої відносяться платіжні системи та сайти-агреготори, та їх роль у процесі покупки онлайн. Досліджено явище омніканальності продажу, що сформувалось у сучасному мережевому середовищі. На основі проаналізованих детермінант, запропоновано власний підхід до маркетингової діяльності, а саме краудмаркетинг. Розроблено, двоконтурну модель комунікаційного впливу в мережі, що є базою для реалізації концепції краудмаркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.515.51-211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського