1. |
Зоренко И. С. Ігрове навчання на заняттях з іноземної мови як складова професійно-педагогічного становлення майбутнього вчителя / И. С. Зоренко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 114-117. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто проблеми ігрового навчання студентів на факультеті іноземних мов. Акцентовано, що ігрове навчання – активна пізнавальна діяльність, у процесі якої студенти під керівництвом викладача, як учасники імітаційно-рольової ситуації, виявляючи ініціативу, самостійність і змагальність, оволодівають знаннями та навичками, виробляють власний стиль діяльності. На підставі результатів дослідно-експериментальної роботи з формування комунікативних умінь студентів засобами ігрового навчання доведено ефективність використання ділових, рольових, імітаційних ігор за умов застосування комплексу педагогічних умов, спрямованих на формування позитивної мотивації спілкування. Рассмотрена проблема игрового обучения студентов на факультете иностранных языков. Акцентировано, что игровое обучение – активная познавательная деятельность, в процессе которой студенты под руководством преподавателя, являясь участниками имитационно-ролевой ситуации, проявляя инициативу, самостоятельность и соревновательность, овладевают знаниями и навыками, создают собственный стиль деятельности. На основании результатов опытно-экспериментальной работы по формированию коммуникативных умений студентов средствами игрового обучения, доказана эффективность использования деловых, ролевых, имитационных игр при условии использования комплекса педагогических условий, направленных на формирование позитивной мотивации общения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
|