Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>A=Зорій Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Пішак В. П. 
Буковинська державна медична академія: становлення, здобутки, перспективи розвитку (до 60-ліття від дня заснування) / В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. Й. Сидорчук, Н. І. Зорій, Ю. Т. Ахтемійчук; ред.: В. П. Пішак. - Чернівці : БДМА, 2004. - 227 c. - укp.

Розглянуто історію заснування та функціонування Буковинської державної медичної академії. Наведено відомості про видатних учених та фундаторів наукових шкіл. Проаналізовано особливості становлення та розвитку кафедр медико-біологічного, терапевтичного, хірургічного, медико-профілактичного, суспільно-гуманітарного профілю, а також кафедр педіатрії, акушерства та гінекології. Висвітлено наукові досягнення та здобутки випускників Буковинської державної медичної академії.

Рассмотрена история создания и функционирования Буковинской государственной медицинской академии. Приведены сведения о выдающихся ученых и фундаторах научных школ. Проанализированы особенности становления и развития кафедр медико-биологического, терапевтического, хирургического, медико-профилактического, общественно-гуманитарного профиля, а также кафедр педиатрии, акушерства и гинекологии. Освещены научные достижения выпускников Буковинской государственной медицинской академии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40590 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зорій Н. М. 
Контроль в бюджетній сфері : навч. посіб. / Н. М. Зорій, Н. Г. Мельник; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т. : Екон. думка, 2007. - 160 c. - Бібліогр.: с. 155-159. - укp.

Висвітлено принципові організаційно-правові та методичні питання щодо практичного здійснення контролю органами Контрольно-ревізійної служби України у бюджетних установах і організаціях. Розкрито теоретичні засади організації контролю у бюджетній сфері. Запропоновано методику перевірки виконання кошторису доходів і видатків бюджетних установ. Особливу увагу приділено контролю грошових коштів, розрахункових операцій, необоротних активів і матеріальних запасів, коштів спеціального фонду, а також аудиту фінансово-господарської діяльності, контролю та ревізії стану бухгалтерського обліку та достовірності звітності.

Освещены принципиальные организационно-правовые и методические вопросы практического осуществления контроля органами Контрольно-Ревизионной службы Украины в бюджетных учреждениях и организациях. Раскрыты теоретические основы организации контроля в бюджетной сфере. Предложена методика проверки выполнения сметы доходов и расходов бюджетных учреждений. Особое внимание уделено контролю денежных средств, расчетных операций, необоротных активов и материальных запасов, денежных средств специального фонда, а также аудиту финансово-хозяйственной деятельности, контролю и ревизии состояния бухгалтерского учета и достоверности отчетности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)247-218 я73 + У9(4УКР)261.852 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696851 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пішак В. П. 
Перший досвід та проблеми підготовки лікарів за спеціальністю "медична психологія" / В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, Н. І. Зорій, І. П. Дищук, О. М. Пендерецька, О. Ю. Поліщук // Буков. мед. вісн.. - 2002. - 6, № 4. - С. 17-21. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено півторарічний досвід запровадження у Буковинській державній медичній академії додипломної підготовки лікарів за спеціальністю "Медична психологія". Проаналізовано ефективність виконання вимог навчального плану, державних стандартів освіти. Зазначено певні труднощі і проблеми, які виникли в процесі роботи, зокрема, щодо нових навчальних програм з дисциплін медико-біологічного та клінічного профілю, фахової навчальної літератури, підготовки та удосконалення науково-педагогічних кадрів. Висловлено пропозиції та досвід розв'язання цих проблем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4Укр)р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зорій Н. І. 
Історія становлення та розвитку кафедри психології та соціології / Н. І. Зорій, Т. В. Медіна, Г. І. Безарова, О. М. Пендерецька // Буков. мед. вісн.. - 2005. - 9, № 1. - С. 166-169. - укp.

Зазначено, що кафедра психології та соціології Буковинського державного медичного університету функціонує з 1 вересня 2002 р. Основними напрямками діяльності кафедри є підготовка лікарів за спеціальністю "Медична психологія" та забезпечення психолого-педагогічними та соціологічними знаннями студентів-медиків з метою вивчення й усвідомлення основних психолого-фізіологічних вікових особливостей пацієнтів з урахуванням умов соціуму. Знання з психології необхідні майбутньому лікарю для обрання тактики спілкування й виховання пацієнта в контексті лікувального процесу з метою його ефективної адаптації до умов хвороби.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р64р3 + Р357р3 + Ю9р31(4УКР)11 + С5е(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зорій Н. І. 
Формування мотивації та установок на збереження психічного та психологічного здоров'я сільської молоді : колект. монографія / Н. І. Зорій, А. С. Борисюк, М. П. Тимофієва, Г. І. Безарова, В. А. Осипенко; ред.: Н. І. Зорій; Буков. держ. мед. ун-т. - Чернівці : Технодрук, 2015. - 227 c. - Бібліогр.: с. 217-225 - укp.

Досліджено соціально-психологічні, ціннісні чинники збереження психічного та психологічного здоров'я сільської молоді. Проаналізовано необхідні складові психічного здоров'я. Виявлено вплив мотиваційних, комунікативних і морально-етичних факторів на психічне та психологічне здоров'я сільської молоді. Створено систему методів та прийоми ефективної соціально-психологічної взаємодії. Розкрито проблеми релігійного впливу в системі наукових концепцій психології релігії. Наведено емпіричні дані, що ілюструють специфіку ставлення до проблеми збереження психологічного здоров'я сільської молоді, а також підібрано методики дослідження із зазначеної теми та розроблено тренінгові програми для покращання психічного та психологічного здоров'я молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.101-723

Шифр НБУВ: ВА798545 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лучко М. Р. 
Контроль у державному секторі економіки : навч. посіб. / М. Р. Лучко, Н. М. Зорій, Н. М. Хорунжак; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - 285 c. - Бібліогр.: с. 266-272 - укp.

Висвітлено організаційно-правові та методичні питання щодо практичного здійснення державного фінансового контролю органами Державної фінансової інспекції України в підконтрольних установах державного сектору економіки. Наведено порядок проведення контролю за формуванням мережі розпорядників і одержувачів бюджетних коштів. Охарактеризовано основні об'єкти контролю суб'єктів державного сектору економіки, у т. ч. методики контролю окремих складових майна, джерел його формування, розрахунків, стану бухгалтерського обліку та звітності. Висвітлено склад надходжень до спеціального фонду, завдання й джерела їх контролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.8 я73 + У052.9(4УКР)8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА799559 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ломакіна Ю. В. 
Про-екологічне виховання студентів-медиків в освітньому просторі / Ю. В. Ломакіна, М. П. Тимофієва, Н. І. Зорій, Л. Я. Федонюк, О. І. Павлюк, К. І. Яковець, Т. С. Щудрова // Буков. мед. вісн.. - 2020. - 24, № 1. - С. 213-221. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано й обгрунтовано методичні підходи щодо екологічного виховання у вищому навчальному закладі; визначено ставлення та шляхи формування екологічної культури студентів-медиків. Мета роботи - дослідити й удосконалити методичні підходи щодо екологічного виховання в освітньому просторі; визначити ставлення та шляхи формування екологічної культури студентів-медиків. Проведено аналіз даних та опрацьовано сучасні наукові досягнення за даною темою в джерелах новітньої літератури. У 2020 р. проведено дослідження, в якому взяли участь 160 студентів 1-х, 2-х курсів медичних факультетів освітнього ступеня "Магістр" Буковинського державного медичного університету. Застосовано методи спостереження, бесіди, анкетування. У даній роботі виділені основні дидактичні умови впровадження здоров'язберігаючих технологій у навчальний процес вищого навчального закладу. Результати анкетування показали, що самооцінка рівня здоров'язберігаючої компетенції студентів є високою (85 %). Студенти-медики усвідомлюють важливість пропаганди здоров'язбережувального середовища. Респонденти (92 %) висловили відверте бажання брати участь у заходах і підвищенні рівня власної здоров'язберігаючої компетенції. Брали участь у здоров'язбережувальних заходах 69 % студентів. Щодо конкретних дій стосовно сортування сміття 50 % респондентів відповіли, що іноді сортують сміття, доволі великий відсоток (35 %) не сортують і тільки 15 % приділяють увагу упорядкуванню сміття. Висновки: у результаті теоретико-методологічного дослідження висвітлено основні проблемні питання екологічного виховання. Методичними підходами, щодо ефективності екологічного виховання в освітньому просторі, є формування та розвиток у студентів-медиків здоров'язберігаючої компетентності. Визначено й обгрунтовано дидактичні умови впровадження здоров'язберігаючих технологій у навчальний процес вищого навчального закладу. З'ясовано, що практична реалізація завдань і мети екологічної освіти у вищих навчальних закладах грунтується на: засадах взаємозв'язку теоретичних знань із практичною діяльністю студентів у цій сфері; включенні екологічних аспектів у структуру предметних, спеціальних узагальнюючих тем; використанні проблемних методів навчання; поєднанні аудиторної і позааудиторної природоохоронної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р3-3 + Б1(4УКР)3-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Психологічні передумови й чинники особистісного та професійного розвитку студентів-медиків : колект. монографія / А. С. Борисюк, Н. І. Зорій, М. П. Тимофієва, Г. І. Безарова, Л. А. Любіна; ред.: А. С. Борисюк; ДВНЗ України "Буков. держ. мед. ун-т". - Чернівці : Технодрук, 2016. - 263 c. - Бібліогр.: с. 245-263 - укp.

Досліджено особливості особистісного та професійного розвитку студентів-медиків і наведено результати теоретичних та емпіричних мультидисциплінарних досліджень передумов та чинників розвитку майбутніх лікарів. Розглянуто найактуальніші проблеми розвитку - становлення цінностей, формування особистісної та професійної ідентичності, гендерні особливості особистісного розвитку, передумови успішної адаптації та причини дезадаптаційних реакцій, розвиток індивідуальної рефлексії, вплив міжособистісних стосунків на особистісне становлення та формування професійних якостей. Також запропоновано методичні поради, психодіагностичні методики, тренінгові програми, що можуть бути використані для цілеспрямованого підвищення ефективності професійного розвитку студентів і створення оптимальних умов для особистісного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3 + Ю940

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806182 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ломакіна Ю. В. 
Про-екологічне виховання студентів-медиків в освітньому просторі / Ю. В. Ломакіна, М. П. Тимофієва, Н. І. Зорій, Л. Я. Федонюк, О. І. Павлюк, К. І. Яковець, Т. С. Щудрова // Буков. мед. вісн.. - 2020. - 24, № 1. - С. 213-221. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано й обгрунтовано методичні підходи щодо екологічного виховання у вищому навчальному закладі; визначено ставлення та шляхи формування екологічної культури студентів-медиків. Мета роботи - дослідити й удосконалити методичні підходи щодо екологічного виховання в освітньому просторі; визначити ставлення та шляхи формування екологічної культури студентів-медиків. Проведено аналіз даних та опрацьовано сучасні наукові досягнення за даною темою в джерелах новітньої літератури. У 2020 р. проведено дослідження, в якому взяли участь 160 студентів 1-х, 2-х курсів медичних факультетів освітнього ступеня "Магістр" Буковинського державного медичного університету. Застосовано методи спостереження, бесіди, анкетування. У даній роботі виділені основні дидактичні умови впровадження здоров'язберігаючих технологій у навчальний процес вищого навчального закладу. Результати анкетування показали, що самооцінка рівня здоров'язберігаючої компетенції студентів є високою (85 %). Студенти-медики усвідомлюють важливість пропаганди здоров'язбережувального середовища. Респонденти (92 %) висловили відверте бажання брати участь у заходах і підвищенні рівня власної здоров'язберігаючої компетенції. Брали участь у здоров'язбережувальних заходах 69 % студентів. Щодо конкретних дій стосовно сортування сміття 50 % респондентів відповіли, що іноді сортують сміття, доволі великий відсоток (35 %) не сортують і тільки 15 % приділяють увагу упорядкуванню сміття. Висновки: у результаті теоретико-методологічного дослідження висвітлено основні проблемні питання екологічного виховання. Методичними підходами, щодо ефективності екологічного виховання в освітньому просторі, є формування та розвиток у студентів-медиків здоров'язберігаючої компетентності. Визначено й обгрунтовано дидактичні умови впровадження здоров'язберігаючих технологій у навчальний процес вищого навчального закладу. З'ясовано, що практична реалізація завдань і мети екологічної освіти у вищих навчальних закладах грунтується на: засадах взаємозв'язку теоретичних знань із практичною діяльністю студентів у цій сфері; включенні екологічних аспектів у структуру предметних, спеціальних узагальнюючих тем; використанні проблемних методів навчання; поєднанні аудиторної і позааудиторної природоохоронної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р3-3 + Б1(4УКР)3-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Феномен кризи: філософські та соціально-психологічні шляхи попередження і подолання : колект. монографія / А. С. Борисюк, М. Ю. Чікарькова, Н. І. Зорій, М. П. Тимофієва, О. І. Павлюк, Л. А. Любіна, В. А. Осипенко, А. Я. Слубська, І. О. Скакун, М. Ю. Павленко, Б. В. Манчул; ред.: М. П. Тимофієва; Буковинський державний медичний університет. - Чернівці : Технодрук, 2020. - 227 c. - Бібліогр.: с. 206-223 - укp.

Проведено теоретико-методологічне дослідження проблеми особистості в умовах кризи. Розглянуто такі актуальні питання, як: засади та функціонування особистості в умовах кризи; виникнення професійної кризи у процесі особистісного та професійного становлення особистості; філософсько-психологічні проблеми виховання особистості студента в умовах кризи вищої освіти, криз студентського віку; соціально-психологічні особливості адаптації особистості до кризи, проблеми внутрішньоособистісного конфлікту як кризи гармонізації особистості. Висвітлено проблему релігійних кризових явищ в умовах українського громадянського суспільства. Розглянуто формування культури академічної доброчесності та її роль у становленні суспільних цінностей студента. Розкрито психологічні особливості кризи професійного становлення молоді. Досліджено психологічні чинники, які впливають на перебіг кризи професійного становлення студентської молоді в системі професійної освіти. Визначено можливі способи оптимізації процесу соціально-психологічної адаптації й адаптивних стратегій поведінки особистості в умовах кризи. Розглянуто методи профілактики та подолання стресових станів і надмірної емоційної напруги.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 с + Ю701.46 + Ю216

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА850115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Роль і місце студентського самоврядування у підвищенні якості освіти = The Role and Place of Student Goverment in Improvement of Education Quality : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих учених / ред.: Т. М. Бойчук, В. В. Максим'юк, О. І. Іващук, Н. І. Зорій, О. Й. Вівсянник, Н. І. Шутак; Буковинський державний медичний університет. - Чернівці : БДМУ, 2021. - 238 c. - укp. - англ.

Висвітлено світові та вітчизняні практики регулювання питань якості освіти й академічної доброчесності за участі студенстького самоврядування. Проаналізовано питання формування соціально-психологічного клімату, професійної мотивації студентів в академічному середовищі. Охарактеризовано світоглядно-аксіологічні чинники функціонування студентського самоврядування й особливості гуманітарної освіти в сучасних умовах українського суспільства. Досліджено можливості поширення принципів академічної доброчесності шляхом просвітницьких кампаній у контексті студентської науки. Проаналізовано вплив оцінювання навчального процесу на академічну доброчесність. Розкрито питання емоційно лідерство у системі студентського самоврядування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.431 + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА859287 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського