Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Зєня Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Зєня Л. Я. 
Навчання іноземних мов у старшій профільній школі : лекц.-практ. курс / Л. Я. Зєня; Горлів. держ. пед. ін-т інозем. мов. - Горлівка, 2008. - 340 c. - укp.

На підставі аналізу новітніх досліджень з питань навчання іноземної мови учнів старшої профільної школи розкрито сучасні тенденції розвитку суспільства та реформування національної системи освіти. Проаналізовано сутність гуманістично орієнтованої освіти та її вплив на вивчення іноземних мов. Описано вікові особливості підлітка, сучасні технології й особливості моделювання профільно орієнтованих навчальних курсів.

На основе анализа современных достижений по вопросам обучения иностранному языку учеников старшей профильной школы раскрыты современные тенденции развития общества и реформирования национальной системы образования. Проанализирована сущность гуманистически ориентированного образования и его влияние на изучение иностранных языков. Описаны возрастные особенности подростка, современные технологии и особенности моделирования профильно ориентированных учебных курсов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зєня Л. Я. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до навчання іноземних мов учнів профільної школи : монографія / Л. Я. Зєня; Горлів. держ. пед. ін-т інозем. мов. - Горлівка : Вид-во ГДПІІМ, 2011. - 435 c. - Бібліогр.: с. 351-435 - укp.

Охарактеризовано соціальний контекст професійної підготовки вчителя іноземної мови (ІМ) у вищій школі. Досліджено освітнє середовище профільної школи та визначено зміни у вимогах до підготовки вчителя ІМ у зв'язку з диференціацією навчання старшокласників. Проаналізовано зміст професійної діяльності вчителя ІМ профільної школи та виявлено складові його професійно-методичної готовності до навчання старшокласників. Обгрунтовано модель системи методичної підготовки майбутнього вчителя до навчання ІМ у профільній школі, запропоновано методику її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Зєня Л. 
Освітнє середовище профільно орієнтованого навчання іноземних мов у старшій школі / Л. Зєня // Рідна шк.. - 2009. - № 10. - С. 6-11. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто питання запровадження профільного навчання іноземної мови (ІМ) старшокласників у сучасній вітчизняній школі, яке передбачає наступні форми профільного навчання: профільні класи у ЗНЗ, що реалізують кілька профілів навчання. Виділено основні параметри освітнього середовища: учень, школа, суспільство, вчитель, співіснування яких характеризується взаємозв'язком, взаємодією та взаємозумовленістю. Розкрито варіанти у визначенні ролі ІМ як навчального предмета у структурі профільного навчання: навчання ІМ у філологічному класі та навчання ІМ в класах усіх інших профілів (нефілологічних). Охарактеризовано зміст профільного навчання ІМ, який варіюється відповідно до профілю і насичується профільною тематикою, текстами, лексикою, термінологією.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зєня Л. Я. 
Система методичної підготовки майбутніх учителів до навчання іноземних мов учнів профільної школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Л. Я. Зєня; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2013. - 52 c. - укp.

Розроблено теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до навчання іноземних мов (ІМ) учнів профільної школи (ПШ). Визначено специфіку профільно орієнтованої іншомовної освіти учнів ПШ, найбільш типові методичні завдання, які має вирішувати відповідно до виробничих функцій вчитель ІМ, особливості його професійно-методичної діяльності у ПШ, структуру та зміст методичної готовності вчителя до профільного навчання ІМ старшокласників. На основі компетентнісного підходу визначено спеціальні предметні й особистісні компетентності, які у взаємозв'язку з ключовими, загальнопредметними та загальними методичними компетентностями забезпечують необхідний рівень методичної готовності вчителя ІМ до вирішення низки професійних задач у ПШ. За критеріями обізнаності, спроможності та схильності виділено когнітивний, операційний і мотиваційний компоненти методичної готовності до навчання ІМ учнів ПШ і рівні її сформованості у майбутніх учителів. Досліджено концептуальні засади і побудовано систему спеціальної методичної підготовки майбутніх учителів до навчання ІМ у ПШ, виявлено її особливості, визначено такі її складові як мета, етапи, принципи, зміст, засоби, психолого-педагогічні умови та технології її реалізації. Охарактеризовано освітнє середовище ВНЗ, в якому реалізується система методичної підготовки майбутніх учителів до навчання ІМ учнів ПШ, визначено спеціальні принципи організації навчального процесу. Ефективність запропонованої системи методичної підготовки майбутніх учителів до навчання ІМ учнів ПШ перевірено в дослідно-експериментальному навчанні, доведено її здатність забезпечити формування високого рівня методичної готовності майбутніх учителів до навчання ІМ учнів ПШ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зєня Л. Я.  
Експериментальна перевірка ефективності інтегрованого курсу / Л. Я. Зєня // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2013. - № 20. - С. 27-31. - укp.

Обгрунтовано необхідність покращення стану профільного навчання іноземних мов (ІМ) старшокласників за рахунок формування у вчителя відповідної готовності до його реалізації. Встановлено, що існуюча система підготовки вчителя ІМ недостатньо орієнтована на потреби профільної школи та не формує його готовності до реалізації профільного навчання ІМ старшокласників. Запропоновано засоби формування методичної готовності майбутніх учителів до профільного навчання старшокласників за рахунок моделювання системи методичної підготовки вчителя до навчання ІМ старшокласників за умов багатопрофільності. Апробовано педагогічні умови впровадження у навчальний процес ВНЗ спецкурсів, зокрема авторського інтегрованого курсу «Навчання іноземних мов у старшій профільній школі». Висвітлено результати експериментальної перевірки ефективності цього спецкурсу для досягнення студентами високого рівня сформованості методичної готовності.

Освещена проблема методической подготовки будущих учителей к обучению иностранному языку учеников профильной школы. Доказано, что средством формирования методической готовности будущих учителей к профильному обучению старшеклассников есть разработанный автором интегрированный спецкурс «Обучение иностранному языку в старшей профильной школе». Изложены результаты экспериментальной проверки эффективности этого спецкурса для достижения студентами высокого уровня методической готовности.

The article is devoted to the problem of future teachers methodical training for teaching foreign languages at profession-oriented school. The author considers integrated special-oriented course as the aid of forming teachers’ methodical readiness for teaching foreign language in senior classes. The article highlights the results of the experimental verification of the efficiency of special-oriented course for students to achieve a high level of methodical read iness formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.0 + Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Докашенко В. 
Освітнє середовище ВНЗ у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов / В. Докашенко, Л. Зєня // Рідна шк.. - 2014. - № 3. - С. 15-19. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено зміст понять «педагогічне середовище», «освітнє середовище» та «культурне навчальне середовище». Наведено структурну модель організації освітнього середовища та відзначено його багатофакторність та багатофункціональність. Визначено компоненти освітнього середовища професійної підготовки вчителя: суб’єкти освітнього процесу, соціальний, просторово-предметний і технологічний компоненти. Значну увагу приділено формуванню психологічної готовності майбутнього фахівця до роботи в середовищі двох лінгвокультур одночасно. Розкрито сутність підходів психологічного супроводу процесу професійної підготовки вчителя іноземних мов: індивідуального консультування, тренінгових практик, моніторингу психологічного стану студентів, підвищення психологічної грамотності. Охарактеризовано місце міжнародної співпраці Інститут іноземних мов у формуванні ключових педагогічних компетентностей майбутніх педагогів.

Раскрыто содержание понятий «педагогическая среда», «образовательная среда» и «культурная учебная среда». Приведена структурная модель организации образовательной среды и отмечена ее многофакторность и многофункциональность. Определены компоненты образовательной среды профессиональной подготовки учителя: субъекты образовательного процесса, социальный, пространственно-предметный и технологический компоненты. Значительное внимание уделено формированию психологической готовности будущего специалиста к работе в среде двух лингвокультур одновременно. Раскрыта сущность подходов к психологическому сопровождению процесса профессиональной подготовки учителя иностранных языков: индивидуального консультирования, тренинговых практик, мониторинга психологического состояния студентов, повышение психологической грамотности. Охарактеризовано место международного сотрудничества Института иностранных языков в формировании ключевых педагогических компетентностей будущих педагогов.

Elucidated is the meaning of "pedagogical environment", "educational environment" and "cultural learning environment." Contained is the structural model of the educational environment and noted its factoriality and versatility. Defined are the components of the educational environment training of teachers: subjects of the educational process, the social component of space-objective component, technological component. Special attention is paid to the formation of psychological readiness for future professional work in the environment of two linguistic cultures simultaneously. Disclosed is the essence of psychological approaches to support the process of training teachers of foreign languages: individual counseling, training practices, monitoring, psychological state, increase of psychological literacy. Characterized is the location for international cooperation Institute of Foreign Languages in shaping key pedagogical competence of teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Професійно орієнтоване навчання іноземних мов у старшій профільній і вищій школі: проблеми та перспективи : колект. монографія / Л. А. Сажко, Л. Я. Зєня, Т. О. Стеченко, О. В. Бирюк, Г. В. Турчинова; ред.: Л. А. Сажко; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - Київ : Вид. центр КНЛУ, 2015. - 227 c. - укp.

Висвітлено сучасні проблеми професійно орієнтованого навчання іноземних мов у загальноосвітніх і ВНЗ. Особливу увагу приділено організації навчального процесу у старшій профільній школі та підготовці вчителя іноземної мови до викладання на старшому ступені. Розглянуто питання вдосконалення професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців різних галузей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.0 + Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794246 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського