Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Зіноватна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Зіноватна О. М. 
Модернізація філологічної освіти магістерського рівня України: адаптація американського досвіду : навч.-метод. посіб. для викладачів і магістрантів ВНЗ / О. М. Зіноватна. - Черкаси : ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2011. - 76 c. - Бібліогр.: с. 70-76. - укp.

Розкрито загальний контекст модернізації вищої освіти України. Наведено огляд Болонських рекомендацій щодо ступеневої освіти та надано її характеристику. Проведено порівняльний аналіз американської та вітчизняної ступеневої освіти за сучасних вимог. Розкрито соціокультурні особливості, усвідомлення яких дозволяє обрати практики, придатні для використання на українському грунті. Наведено методичні рекомендації щодо модернізації філологічної освіти магістерського рівня України на підставі американського досвіду, спрямовані на покращання її позиціонування та професіоналізацію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р31(4УКР) + Ш. р31(7СПО)

Шифр НБУВ: ВА742570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зіноватна О. М. 
Професійна підготовка філологів магістерського рівня в університетах США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Зіноватна; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2011. - 20 c. - укp.

Узагальнено особливості становлення та розвитку магістерської освіти в США. Визначено місце магістратури у вищій освіті США й охарактеризовано типологію американських програм підготовки магістрів. Розкрито сутність поняття "професіоналізація" як сучасної тенденції розвитку магістерської освіти й описано механізми забезпечення різної орієнтації та багатопрофільності магістерських програм. Досліджено особливості американської мовної освіти та проаналізовано структуру та зміст професійної підготовки філологів магістерського рівня в університетах США. Висвітлено шляхи екстраполяції перспективного досвіду американських колег у площину реформування та модернізації української системи підготовки філологів-магістрів у контексті загальноєвропейських вимог.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р31(7СПО)13

Шифр НБУВ: РА384236 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Зіноватна О. М. 
Академічні та професійні програми підготовки магістрів з іноземних мов в університетах США / О. М. Зіноватна // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 17. - С. 54-60. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто особливості магістерських програм з іноземних мов в університетах США. Порівнюються програми підготовки магістрів академічного (дослідницького) та професійного спрямування, аналізуються варіанти кульмінаційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.1(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зіноватна О. М. 
Вища освіта у США: навчальний компонент у магістерських програмах різного типу / О. М. Зіноватна // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 163. - С. 82-86. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Надано теоретичний аналіз особливостей магістерської освіти у США. Висвітлено завдання та компоненти курікулуму різних типів магістерських програм, окреслено прийнятні напрямки щодо реформування ступеневої освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зіноватна О. М. 
Мовна освіта у США в контексті мовної ситуації та мовної політики / О. М. Зіноватна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 53. - С. 158-163. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано особливості мовної освіти у США з урахуванням соціокультурних, соціолінгвістичних і лінгвопсихологічних факторів. США розкрито як монолінгвальне суспільство з багатими мовними ресурсами у вигляді батьківських мов іммігрантів. Розглянуто також мовну політику стосовно англійської як другої мови та чинники, що впливають на іншомовну освіту, зокрема на популярність окремих іноземних мов.

Проанализированы особенности языкового образования в США с учетом социокультурных, социолингвистических и лингвопсихологических факторов. США раскрыты как монолингвальное общество с богатыми языковыми ресурсами в виде языков наследия иммигрантов. Также рассмотрена языковая политика касательно английского как второго языка и факторы, которые влияют на изучение других языков, особенно на популярность отдельных иностранных языков.

The article analyses language education in the USA from sociocultural and sociolinguistic perspective. The U.S. is characterized as a monolingual society with heritage languages as rich linguistic resources. It also reveals language policy in terms ofEnglish as a second language and the factors which influence foreign language education, foreign language fad in particular.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського