Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Кабанова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Кабанова О.  
Соціальна складова шахтарських міст (теоретичні аспекти) / О. Кабанова // Регіон. економіка. - 2002. - № 1. - С. 177-183. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти розвитку міських поселень за сучасних умов. Особливу увагу приділено шахтарським містам у контексті проведеної реструктуризації господарських комплексів. Обгрунтовано необхідність управління соціальними процесами, запропоновано ефективні методи стратегічного управління розвитком територій, моніторингу соціальних процесів і прогнозування основних показників соціальних явищ.


Ключ. слова: шахтарські міста, соціальні процеси, містоутворюючі чинники, господарський комплекс, закриття вугільних шахт
Індекс рубрикатора НБУВ: У010

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кабанова О. В. 
Аналіз методів вимірювання багатофазних потоків і їхній вплив на керування експлуатацією свердловин / О. В. Кабанова // Методи та прилади контролю якості. - 2006. - Вип. 17. - С. 62-66. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з покращанням експлуатації свердловин. Детально проаналізовано існуючі методи вимірювання витрати нафтогазових потоків за різних умов. Запропоновано метод, який дозволяє підвищити представницький характер вимірюваних параметрів багатофазних потоків.


Індекс рубрикатора НБУВ: И361.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кабанова О. В. 
Метод реконструкції зображень внутрішньої структури об'єктів контролю з використанням алгоритму зворотного проектування : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.11.13 / О. В. Кабанова; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - Івано-Франківськ, 2004. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж607 с108 + Ж607 с383

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кабанова О. О. 
Концептуальні основи формування іміджевої економіки : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / О. О. Кабанова; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2019. - 20 c. - укp.

Розвинуто теоретичні підходи до визначення поняття іміджевої економіки як частини національної економіки країни на основі визначення її детермінант як системи відносин між суб'єктами національної економіки, які створюють і розвивають позитивний імідж і бренд-орієнтоване виробництво з метою отримання довгострокового інтересу. Систематизовано методичні підходи до формування детермінант іміджевої економіки в системі національної економіки на основі алгоритму застосування методологічного інструментарію щодо аналізу, оцінювання та формування іміджевої економіки через її детермінанти. Удосконалено підхід до розвитку детермінант іміджевої економіки шляхом визначення етапів їх формування на основі запропонованої системи заходів. Удосконалено концептуальну модель побудови позитивного іміджу національної економіки країни, яка базується на його головних ознаках (доцільності, проективності й упізнаваності) і включає інтегровані компоненти (системотвірний, функціональний, процесний (національний брендинг) та управлінський блоки). Удосконалено стратегію розвитку іміджевої економіки як частини національної економіки, що базується на розвитку бренд-орієнтованого виробництва завдяки реалізації державної економічної політики, спрямованої на підвищення рівня конкурентоспроможності національної економіки країни. Запропоновано систему заходів щодо розвитку бренд-орієнтованого виробництва як основи формування іміджевої економіки, яка включає цілі та завдання, інструменти реалізації державної програми розвитку іміджевої економіки та систему комплексного бренд-орієнтованого управління на підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438624 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського