Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кабанська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Кабанська О. С. 
Формування вмінь педагогічного прогнозування в майбутніх учителів у навчальній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. С. Кабанська; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування вмінь педагогічного прогнозування в майбутніх вчителів у навчальній діяльності. На основі аналізу наукової літератури визначено ключові поняття дослідження "прогнозування", "педагогічне прогнозування", "уміння педагогічного прогнозування". Теоретично обгрунтовано технологію формування вмінь педагогічного прогнозування майбутніх вчителів у навчальній діяльності, яка передбачає діагностично-мотиваційний, організаційно-змістовий, рефлексивно-коригувальний етапи. Уточнено критерії та показники сформованості даних умінь у студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384363 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кабанська О. С. 
Оволодіння майбутніми вчителями процедурою педагогічного прогнозування у процесі позааудиторної навчальної діяльності / О. С. Кабанська // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37. - С. 23-28. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Охарактеризовано процедуру педагогічного прогнозування, визначено педагогічні умови, знання та вміння, які забезпечують успішне оволодіння майбутніми вчителями цієї процедурою у процесі позааудиторної навчальної діяльності.

Охарактеризовано процедуру педагогического прогнозирования, определены педагогические условия, знания и умения, которые обеспечивают успешное овладение будущими учителями этой процедурой в процессе внеаудиторной учебной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кабанська О. С. 
Педагогічне прогнозування як одна з необхідних умов організації навчально-виховного процесу з англійської мови у вищій школі / О. С. Кабанська // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40. - С. 44-50. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано особливості педагогічного прогнозування у процесі організації навчально-виховного процесу з іноземної мови у вищій школі та можливі результати педагогічних прогнозів. Зроблено висновок, що педагогічно грамотно організоване педагогічне прогнозування в процесі викладання англійської мови сприяє не тільки покращанню навчально-виховного процесу, але й розкриттю особистості студентів, їх творчих здібностей, покращує їхню мовленнєву діяльність, формує активних учасників навчального процесу, які можуть самостійно приймати рішення та творчо підходити до вирішення поставлених перед ними завдань.

Проанализированы особенности педагогического прогнозирования в процессе организации учебно-воспитательного процесса по иностранному языку в высшей школе и возможные результаты педагогических прогнозов. Сделан вывод, что педагогически грамотно организованное педагогическое прогнозирование в ходе преподавания английского языка способствует не только улучшению учебно-воспитательного процесса, но и раскрытию личности студентов, их творческих способностей, улучшает их речевую деятельность, формирует активных участников учебного процесса, которые могут самостоятельно принимать решения и творчески подходить к решению поставленных перед ними задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кабанська О. С. 
Педагогічні умови забезпечення оволодіння майбутніми вчителями процедурою педагогічного прогнозування / О. С. Кабанська // Наука і освіта. - 2009. - № 7. - С. 72-74. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено роль і зміст педагогічного прогнозування, яке пов'язано з одержанням випереджальної інформації про об'єкт вивчення і визначення можливих перспектив його подальшого розвитку. Доведено, що прогнозування є важливим складником професійної діяльності вчителя. Визначено основні принципи й етапи здійснення процедури педагогічного прогнозування.

Освещена роль и содержание педагогического прогнозирования, которое связано с получением опережающей информации об объекте изучения и определения возможных перспектив его дальнейшего развития. Доказано, что прогнозирование является важной составляющей профессиональной деятельности учителя. Определены основные принципы и этапы осуществления процедуры педагогического прогнозирования.

ItТs dealed with the role and content of pedagogical forecasting, which involves receiving advance information about the object of study and identify possible prospects for its further development. ItТs proved that prediction is an important componentof professional teachers, the basic principles and stages of the pedagogical forecasting. It is found that this procedure may be directed to study the following parameters: the goals and objectives, content, evaluation criteria and verification of pedagogical objects, methods and forms of the forecast, the pedagogical conditions for mastering the future teachers of this procedure.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського