Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)
Пошуковий запит: (<.>A=Казачінер О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Посохова І. С. 
Оцінка іміджу навчального закладу / І. С. Посохова, О. С. Казачінер // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 24/25. - С. 389-399. - укp.

Проаналізовано основні умови, необхідні для формування іміджу навчального закладу, та критерії його оцінки. Обгрунтовано необхідність створення позитивного іміджу навчального закладу, що виступає однією зі складових модернізації освіти і є на сучасному етапі важливим і необхідним.

Проанализированы основные условия, необходимые для формирования имиджа учебного заведения и критерии его оценки. Обоснована необходимость создания положительного имиджа учебного заведения, что выступает одной из составляющих модернизации образования и является на современном этапе важным и необходимым.

In the article one can see the basic conditions needed for formation of image of an educational institution and criteria of its estimation being analyzed. Necessity of creation of a positive image of educational institution that acts as one of the components of educational modernization is being proved, and is very important and necessary nowadays.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Посохова І. С. 
Вимоги до використання організаційних форм навчання у вищому навчальному закладі / І. С. Посохова, О. С. Казачінер // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 28/29. - С. 248-254. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Bиділено такі вимоги до використання організаційних форм навчання у ВНЗ: виховні, дидактичні, організаційні, психологічні та гігієнічні. Розроблено програму оцінювання ефективності використання організаційних форм навчання та рекомендації для викладачів щодо їх використання в навчально-виховному процесі вищої школи.

Выделены следующие требования к использованию организационных форм обучения в ВУЗ: воспитательные, дидактические, организационные, психологические и гигиенические. Разработаны программа оценивания эффективности использования организационных форм обучения и рекомендации для преподавателей по их использованию в учебно-воспитательном процессе высшей школы.

In the article the following demands to organizational forms of teaching use in higher educational establishments were singled out: educational, didactic, organizational, psychological, hygienic, on the basis of which there has been developed a programme of evaluating the efficiency of using organizational forms of teaching and recommendations concerning their application in High School teaching educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Казачінер О. С. 
Варіативність організаційних форм навчання іноземних мов молодших школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. С. Казачінер; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 20 c. - укp.

Уточнено сутність понять: "форми організації навчання", "організаційні форми навчання", "принцип варіативності", "іншомовна компетентність". Проаналізовано підходи вчених до класифікації організаційних форм навчання, визначено їх функції у навчальному процесі, критерії їх ефективного вибору та поєднання. Перевірено технологію варіативного використання організаційних форм навчання іноземних мов молодших школярів: визначено компоненти іншомовної компетентності, а також етапи, критерії, показники, перевірено рівні сформованості компонентів технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Костікова І. І. 
Навчання іноземних мов молодших школярів: варіативність організаційних форм : [монографія] / І. І. Костікова, О. С. Казачінер; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : Щедра садиба плюс, 2014. - 227 c. - (Пед. б-ка Ін-ту педагогіки та психології). - Бібліогр.: с. 141-182 - укp.

Проаналізовано теоретичні й методичні аспекти впливу технології варіативного використання організаційних форм навчання молодших школярів іноземних мов на формування іншомовної компетентності учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Казачінер О. 
Створення вчителем інклюзивного освітнього середовища на заняттях з іноземної мови / О. Казачінер // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 20-29. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано суть і зміст поняття інклюзивного освітнього середовища як сукупності умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей. Обгрунтовано, що інклюзивне освітнє середовище має створюватися не лише в закладі освіти, а й учителями на конкретних уроках, зокрема на уроках іноземної мови. Визначено, що забезпечення створення інклюзивного освітнього середовища на заняттях з іноземної мови має передбачати наявність низки спеціальних професійних умінь учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ч426.11/17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Казачінер О. С. 
Теоретичні і методичні засади розвитку інклюзивної компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. С. Казачінер; Хмельницький національний університет. - Хмельницький, 2018. - 40 c. - укp.

Досліджено особливості організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти й описано стан готовності вчителів-філологів до реалізації завдань інклюзивної освіти. З'ясовано стан опрацювання проблеми розвитку інклюзивної компетентності (ІК) вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти в педагогічній теорії та практиці. Охарактеризовано сутність, структурні компоненти, критерії, показники та рівні розвитку ІК вчителів цих дисциплін. Розроблено концепцію розвитку ІК вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти. Виокремлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують розвиток ІК таких вчителів у зазначеной системі. Змодельовано систему розвитку ІК вчителів у системі післядипломної освіти й експериментально перевірено її ефективність. Підготовлено навчально-методичний супровід для розвитку ІК цих вчителів у даной системі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р7-2

Шифр НБУВ: РА435427 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко, Р. І. Черновол-Ткаченко, Л. Б. Лук'янова, В. В. Сагуйченко, В. О. Вихрущ, О. М. Іонова, В. В. Партола, Н. А. Фроленкова, І. Д. Загрійчук, Л. П. Гарник , І. І. Снігурова, Т. О. Олійник, М. М. Товстяк, Т. В. Плужнікова, О. І. Краснова, О. Г. Краснов, Н. І. Товтин, О. М. Пєхота, О. В. Аніщенко, С. М. Прийма, І. Ю. Кириченко, О. В. Москаленко, О. В. Баніт, Т. Є. Комісова, А. В. Мамотенко, Л. П. Коваленко, І. А. Прокопенко, К. П. Завгородня, Л. І. Ващенко, А. І. Прокопенко, С. О. Доценко, С. С. Ізбаш, В. М. Кухаренко, М. А. Кислова, О. М. Касьянова, Г. А. Шахова, Т. О. Стриженко, К. Д. Каруник, Д. В. Сотніков, Т. Т. Андреєва, А. П. Андреєва, О. В. Дзюбенко, В. М. Носаченко, С. В. Харченко, М. В. Хорош, Д. В. Паламарчук, Л. А. Паламарчук, Є. Б. Новікова, Н. С. Скрипник, І. М. Трубавіна, Л. Г. Цибулько, Н. В. Харченко, А. В. Костріков, І. А. Голованова, Н. О. Ляхова, І. В. Бєлікова, О. В. Філатова, А. Г. Разумна, О. В. Квасник, В. С. Харківський, С. В. Панченко, А. О. Каграманян, В. В. Захарченко, Н. В. Бєлікова, Н. М. Туренко, Г. О. Головченко, Я. А. Черкаський, В. В. Григораш, О. В. Григораш, О. Є. Гречаник, О. І. Мармаза, В. В. Григораш, О. М. Попович, С. В. Королюк, М. В. Швардак, В. Р. Дубюк, Л. Ю. Вітер, І. Г. Герасимова, Т. В. Галич, О. Г. Коваленко, С. О. Каплун, Т. М. Хлєбнікова, А. І. Чаговець, Т. В. Галич, О. А. Коваленко, Л. М. Коваленко, Т. В. Водолазська, М. О. Портян, І. Г. Сіваченко, Н. І. Білик, Є. П. Нелін, О. Є. Долгова, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Ткаченко, О. С. Хмельницька, О. В. Колісник, О. А. Самойленко, О. В. Бєлікова, Н. М. Бессонова, О. О. Греул, С. О. Дитюкк, О. М. Воронцова, О. В. Водолаженко, О. А. Жерновникова, О. І. Проскурня, Г. В. Дейниченко, Т. І. Дейніченко, В. А. Гладуш, М. В. Хижняк, В. В. Ушмарова, Н. Ю. Брижак, О. О. Мішкулинець, Т. В. Висікайло, Л. В. Беземчук, А. В. Мартем'янова, К. В. Соколова, І. О. Шпак, І. Г. Яловега, Н. О. Пономарьова, С. С. Зуб, С. А. Веприк, Л. В. Олефіренко, О. В. Темченко, О. М. Ліба, М. Ю. Штима, Т. І. Молнар, Ю. М. Багно, О. М. Сергійчук, О. М. Пинзеник, В. П. Коц, С. М. Коц, Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер, О. Л. Войно-Данчишина, А. П. Аніщенко, М. О. Яріко, А. В. Боярська-Хоменко, В. В. Коваленко, М. Л. Ростока, В. В. Яковенко, О. А. Козлюк, О. І. Косарєва, О. М. Фенцик; ред.: Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : Бровін О. В., 2020. - 546 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp. - англ.

Визначено освіту дорослих як чинник розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, розкрито особливості теорії та практики організації навчання дорослих в Україні та провідних країнах світу. Висвітлено особливості андрагогічної науки та її значення для системи управління людськими ресурсами, окреслено тенденції професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогів та андрагогів, визначено освітні потреби різних категорій дорослого населення. Розглянуто новітні моделі підвищення кваліфікації вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444 (4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Казачінер О. С. 
Навчання мов і літератури дітей з особливостями психофізичного розвитку : навч.-метод. посіб. / О. С. Казачінер. - Харків : Панов А. М., 2020. - [121] c. - Бібліогр.: с. [218-221] - укp. - рус. - англ.

Охарактеризовано нормативно-правове забезпечення організації процесу навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку (ОПФР). Проаналізовано використання вчителем арт-терапевтичних методик в освітньому процесі з мов і літератури. Розглянуто процес адаптації та модифікації навчальних матеріалів із мов та літератури. Охарактеризовано особливості оволодіння мовним та мовленнєвим матеріалом різними категоріями дітей з ОПФР (діти з порушеннями слуху, діти з порушеннями зору, діти з порушеннями мовлення, діти з порушеннями опорно-рухового апарату, діти з порушеннями інтелектуального розвитку). Досліджено специфіку організації процесу навчання рідної та іноземної мови дітей з ОПФР. Проаналізовано роботу вчителя та учнів із творами дитячої художньої літератури про дітей з ОПФР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.6 + Ш141.14-917

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА861601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Казачінер О. С. 
Корекційна діяльність учителів-філологів як передумова забезпечення успішного навчання учнів у Новій українській школі : монографія / О. С. Казачінер. - Харків : Панов А. М., 2020. - 364 c. - Бібліогр.: с. 339-364 - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р20-2

Шифр НБУВ: ВА867170 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського