Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Каламаж В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Каламаж В. О. 
Психологічні чинники ефективності групової проектної діяльності студентів ЗВО у процесі вивчення іноземної мови : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / В. О. Каламаж; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк, 2019. - 23 c. - укp.

Увагу присвячено теоретичному й емпіричному обґрунтуванню психологічних чинників і умов ефективності групової проєктної діяльності (ГПД) студентів ЗВО у процесі вивчення іноземної мови. Проаналізовано поняття групової проєктної діяльності студентів у процесі вивчення іноземної мови. Виокремлено основні складові психологічної готовності студентів до ГПД. Обгрунтовано систему критеріїв та показників ефективності ГПД, систему психолого-педагогічних умов ефективності ГПД студентів під час вивчення іноземної мови. Розроблено концептуальну модель підвищення ефективності групової проєктної діяльності студентів ЗВО, де виокремлено такі її компоненти: концептуально-цільовий, функціональний, структурно-поетапний, діагностичний. Поглиблено наукові уявлення про проєктну групу студентів як активне суб'єкт-суб'єктне утворення з метою вирішення конкретної проєктної задачі, функціонування якого носить виражений метакогнітивний та рефлексивний характер у "зоні найближчого розвитку". У результаті емпіричного дослідження з'ясовано особливості психологічної готовності студентів немовних спеціальностей ЗВО до реалізації групової проєктної діяльності під час вивчення іноземної мови у розрізі мотиваційної, когнітивно-операційної, комунікативної, саморегулятивної складових. Розкрито та проаналізовано результати емпіричної верифікації концептуальної моделі підвищення ефективності групової проєктної діяльності шляхом упровадження відповідної програми для студентів нефілологічних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.05-723 + Ю940.322.17 + Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА442085 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського