Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Калинець К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Калинець К. С. 
Аналіз капіталізації фондових бірж України / К. С. Калинець, М. А. Козоріз // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2007. - Вип.1. - С. 93-101. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)262.295

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Смовженко Т. С. 
Макроекономіка : навч. посіб. / Т. С. Смовженко, А. В. Стасишин, Г. Я. Стеблій, К. С. Калинець, Л. Л. Цимбал, З. Я. Лапішко, В. М. Левченко, М. П. Панковець, Н. В. Тувакова, І. М. Шегинський; Нац. банк України, Ун-т банк. справи. - К., 2008. - 463 c. - укp.

Описано функції макроекономіки, висвітлено історію її розвитку. Проаналізовано систему національних рахунків, показники обсягу національного виробництва та розподілу доходів. Розглянуто питання про вимірювання рівня безробіття та цін, споживання та заощадження, інвестиції. Розкрито суть і значення економічного зростання, зокрема, в перехідних економіках та Україні, структуру та чинники визначення сукупних видатків, особливості їх зіставлення з ВВП. Визначено переміщення сукупного попиту та пропозиції й їх перехід від коротко- до довгострокової рівноваги, причини економічних коливань та наслідки безробіття, інфляцію та методи її подолання, основні напрями державного регулювання ринкової економіки за умов глобалізації, функції грошового ринку, інструменти монетарної та фіскальної політики держави, економічні основи міжнародної торгівлі.

Описаны функции макроэкономики, освещена история её развития. Проанализированы система национальных счетов, показатели объема национального производства и распределения доходов. Рассмотрены вопросы об измерении уровня безработицы и цен, потреблении и сбережении, инвестициях. Раскрыты сущность и значение экономического роста, в частности, в переходных экономиках и Украине, структура и факторы определения совокупных расходов, особенности их сопоставления с ВВП. Определены перемещения совокупного спроса и предложения, их переход от кратко- к долгосрочному равновесию, причины экономических колебаний и последствия безработицы, инфляция и методы её преодоления, основные направления государственного регулирования рыночной экономики в условиях глобализации, функции денежного рынка, инструменты монетарной и фискальной политики государства, экономические основы международной торговли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.4я73

Шифр НБУВ: ВА714754 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Калинець К. С. 
Механізм підвищення ефективності функціонування фондових бірж в Україні : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / К. С. Калинець; Ун-т банк. справи Нац. банку України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Визначено економічний зміст фондової біржі як особливої форми організації ринку цінних паперів, її функції й інфраструктуру. Вивчено класифікацію економічного інструментарію фондової біржі. Встановлено проблеми оцінки ефективності функціонування фондових бірж. Проаналізовано особливості організації та динаміку розвитку фондових бірж в Україні. Досліджено світовий досвід організації фондових бірж у контексті можливостей його використання в Україні. Обгрунтовано основні тенденції розвитку фондових бірж в Україні. Запропоновано напрями вдосконалення механізму управління даною біржею. Розроблено прогресивні форми та методи забезпечення прозорості біржових операцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262,295

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України : монографія / О. Ю. Бочко, Н. М. Васильців, Т. В. Ганущак, Т. В. Гоголь, О. В. Дейнега, І. О. Дейнега, В. І. Дубницький, А. О. Заглинський, Л. В. Заглинська, К. С. Калинець, О. П. Карпій, О. С. Кіндзюр, В. К. Кіндрат, В. А. Когут, Н. С. Косар, О. П. Косенко, Є. В. Крикавський, Н. Є. Кузьо, І. А. Либак, М. О. Лишенко, Ю. Б. Миронов, Г. Миськів, Н. П. Павлюк, І. І. Пасінович, П. Г. Перерва, І. Петецький, В. Р. Писарькова, О. Р. Савченко, О. Р. Сватюк, В. В. Храпкіна, О. Є. Шандрівська; ред.: Є. В. Крикавський, О. В. Дейнега; Національний університет "Львівська політехніка", Рівненський державний гуманітарний університет. - Рівне : О. Зень, 2022. - 309 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Подано характеристику окремих напрямів, які розкривають теоретико-методологічні та прикладні аспекти адаптування інструментів маркетингу та логістики в процес забезпечення розвитку цифрової економіки. Запропоновано практичні рекомендації щодо формування механізмів управління маркетинговими та логістичними засобами, впровадження яких дозволяє якісно трансформувати структуру цифрової економіки України на засадах сталого розвитку суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У010.242.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856195 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Крикавський Є. В. 
Маркетингова політика комунікацій : навч. посіб. / Є. В. Крикавський, Л. А. Мороз, К. С. Калинець; "Львівська політехніка", національний університет. - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2022. - 135 c. - (Серія "Світ маркетингу і логістики"Світ маркетингу і логістики; вип. 19; вип. 19). - Бібліогр.: с. 125-127 - укp.

Подано теоретичний і практичний матеріал з дисципліни “Маркетингова політика комунікацій”, який розкриває сутність комунікацій, особливості марке¬тингової політики комунікацій та її складових. Кожна тема містить практикум з контрольними запитаннями, тестами та практичними завданнями.У навчальному посібнику розглядаються загальні положення теорії кому¬нікацій, система формування комплексу маркетингових комунікацій, а також такі види маркетингових комунікацій, як реклама, зв’язки з громадськістю (public relations), прямий маркетинг, стимулювання збуту, брендинг, виставки та яр¬марки, інтегровані маркетингові комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)421 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865324 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського