Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Калько І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Зінченко В. О. 
Історія економічних вчень / В. О. Зінченко, І. В. Калько; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2003. - 111 c. - Бібліогр.: с. 102-109. - укp.

Розглянуто зміст, закономірності та основні етапи еволюції світової економічної науки як цілісної системи провідних напрямів, течій, наукових шкіл і теорій. Охарактеризовано розвиток економічної науки як єдиного та закономірного процесу, обумовленого комплексним впливом соціально-економічних і суспільно-політичних факторів. Визначено зв'язок її основних напрямів з економічною політикою та господарською практичною діяльністю.

Рассмотрены содержание, закономерности и основные этапы эволюции мировой экономической науки как целостной системы ведущих направлений, научных школ и теорий. Охарактеризовано развитие экономической науки как единого и закономерного процесса, обусловленного комплексным влиянием социально-экономических и общественно-политических факторов. Определена связь ее основных направлений с экономической политикой и хозяйственной практической деятельностью.


Індекс рубрикатора НБУВ: У02 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Калько І. В. 
Умови та можливості реалізації ідеї гендерної рівності студентської молоді / І. В. Калько // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 1. - С. 56-60. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Здійснено науковий аналіз умов та можливостей реалізації ідеї гендерної рівності студентської молоді. Установлено, що зазначений процес можливий за рахунок уведення гендерного компонента в навчальні дисципліни вищої школи, а саме, за допомогою вкраплювання гендерної тематики в дисципліни соціально-гуманітарного циклу або спеціальним уведенням спецкурсу. Освітнє середовище в зазначеному напрямку має всі підстави для реалізації ідей гендерної рівності студентської молоді, що є важливим етапом нашляху формування демократичної держави.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Калько І. В. 
Гендерна освіта й виховання студентської молоді як психолого-педагогічна проблема / І. В. Калько // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 2. - С. 42-46. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Здійснено психолого-педагогічний аналіз наукової літератури з проблеми гендерної освіти й виховання студентської молоді, виявлено 3 основні напрямки, за якими можна її класифікувати. Доведено недостатню вивченість і необхідність проведення грунтовного дослідження питання гендерної освіти й виховання студентської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.332 + Ю951.103

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Калько І. В. 
Гендерна освіта й виховання студентської молоді як психолого-педагогічна проблема / І. В. Калько // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 26-30. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Здійснено психолого-педагогічний аналіз наукової літератури з проблеми гендерної освіти та виховання студентської молоді, виявлено 3 основні напрямки, за якими можна її класифікувати. Доведено недостатню вивченість і необхідність проведення грунтовного дослідження проблеми гендерної освіти й виховання студентської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Калько І. В. 
Формування гендерної культури студентської молоді в процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Калько; ДВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т". - Слов'янськ, 2014. - 20 c. - укp.

Розглянуто формування гендерної культури (ГК) студентської молоді в процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін. Досліджено гендерну освіту та виховання як психолого-педагогічну проблему, визначено сутність та особливості ГК, діагностовано рівень сформованості ГК студентів ВНЗ. На основі широкої джерельної бази змістовно обгрунтовано та науково розроблено педагогічні умови формування ГК студентів в процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін. Упроваджено педагогічні умови в процес вивчення соціально-гуманітарних дисциплін, спрямованих на формування ГК молоді. Проаналізовано ефективність упровадження педагогічних умов у процес вивчення соціально-гуманітарних дисциплін, спрямованих на формування ГК студентської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА411528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гришак С. 
Сутність та особливості гендерної культури як теоретичне підгрунтя її формування в підростаючого покоління / С. Гришак, І. Калько // Освіта на Луганщині. - 2015. - № 1. - С. 50-55. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Здійснено аналіз сутності гендерної культури та виявлено її особливості. У результаті вивчення підходів науковців до визначення поняття, надано власне розуміння досліджуваного феномену й окреслено певні його особливості: гендерна культура поєднує два поняття - "гендер" і "культура", серед яких поняття гендеру вважаємо ключовим; гендерна культура є цілісною системою, що має певну структуру й відповідні функції; як і культура загалом, використовується суспільством для збереження й передачі гендерного досвіду; гендерна культура структурується за чоловічим або жіночим варіантом ("культура жінки" та "культура чоловіка"); гендерна культура - це особливий вид культури, властивий як суспільству в цілому, так і конкретній людині зокрема; буває патріархатного чи егалітарного типів; гендерна культура передбачає формування уявлень у підростаючого покоління про життєве призначення жінок і чоловіків. Критерієм її сформованості є встановлення егалітарних гендерних уявлень щодо взаємодії статей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського