Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Кальницька К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Кальницька К. О. 
Психологія управління : Опор. конспект / К. О. Кальницька; Черніг. держ. ін-т економіки і упр. - Чернігів : Черніг. обереги, 2002. - 104 c. - Бібліогр.: с. 100-103. - укp.

Розглянуто психологію управління як галузь психологічної науки, розкрито зміст понять управління, об'єктів і суб'єктів управління. На підставі зарубіжного досвіду визначено історичні етапи розвитку психології управління. Розглянуто спілкування як соціально-психологічний феномен, наведено психологічні рекомендації щодо управлінського спілкування. Подано соціально-психологічну характеристику керівника. Визначено основні типи конфліктів в організаціях, а також причини їх виникнення. Наведено словник основних термінів з даного питання.

Рассмотрена психология управления как область психологической науки, раскрыто содержание понятий управления, его объектов и субъектов. На основании обобщения зарубежного опыта определены исторические этапы развития психологии управления. Рассмотрено общение как социально-психологический феномен, приведены психологические рекомендации по управленческому общению. Дана социально-психологическая характеристика руководителя. Определены основные типы конфликтов в организациях, а также причины их возникновения. Предложен словарь основных терминов по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18я73

Шифр НБУВ: ВА632839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кальницька К. О. 
Мотивація педагога до підвищення професійної кваліфікації : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / К. О. Кальницька; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1999. - 20 c. - укp. - рус.

Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження проблеми мотивації підвищення професійної кваліфікації педагога. Розроблено й емпірично випробувано процесуально-динамічну модель мотивації. Встановлено, що мотивація педагога підвищувати професійну кваліфікацію є функцією специфічних факторів: соціально-психологічної ситуації педагогічної діяльності, особистісних диспозицій педагога, його соціально-психологічної адаптованості, результативності поведінки і діяльності, які забезпечують інтегративність сукупності мотиваційних змінних - задоволеність роботою, власним життям, психічне здоров'я, цінність уникання невизначеності та ін. Визначено латентні особливості низько- і високомотивованих педагогів; змістово-компонентну структуру мотивації; вплив на її динаміку суб'єктної активності педагога щодо професійного та особистісного зростання, позитивних зрушень соціально-психологічної ситуації педагогічної діяльності та стану психічного здоров'я. Показано основні напрями оптимізації мотивації педагога до підвищення професійної кваліфікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кальницька К. О. 
Особливості самосвідомості студентів у юнацькому віці / К. О. Кальницька // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2. - С. 45-56. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто питання специфіки юнацького віку, особливостей формування і прояву самосвідомості студентів як центральної сфери соціалізації особистості. Здійснено соціально-психологічний аналіз результатів емпіричного дослідження структурних складових самосвідомості, з'ясовано їх гендерні відмінності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.3 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кальницька К. О. 
До питання становлення і розвитку теорії трансактивної пам'яті / К. О. Кальницька // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 24. - С. 137-150. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Вивчено історію виникнення та розвитку сучасної теорії трансактивної пам'яті Д. Вегнера як спроби аналізу групової психіки. Сутність феномена трансактивної пам'яті визначено як сукупне знання, локалізоване в пам'яті окремих членів групи, і способи його передачі іншим. Проаналізовано розвиток трансактивних процесів: кодування, збереження та відтворення інформації; розглянуто індикатори трансактивної пам'яті: спеціалізацію, координацію, достовірність, що виникають унаслідок її розвитку, та відзначено специфіку групових завдань, для яких механізми трансактивної пам'яті підвищують продуктивність діяльності групи. Векторами подальших досліджень і сфер застосування цього групового феномена, що розкриває взаємодію між пам'яттю окремих індивідів із процесами, які поновлюють інформацію в цій пам'яті, є вивчення динаміки еволюції поняття, розвитку систем трансактивної пам'яті у віртуальних командах, у бізнес-середовищі, на організаційному рівні, посиленому інформаційними технологіями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Остапенко Л. А. 
Особливості ціннісно-смислового компоненту професійної ідентичності випускників бакалаврату соціономічного профілю / Л. А. Остапенко, К. О. Кальницька, Т. В. Мазур // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2018. - № 2. - С. 65-73. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Формування професійної ідентичності студентства зумовлене як вимогами сучасного суспільства щодо розвитку самосвідомості особистості, так і запитом теорії і практики вищої освіти в Україні. Фахівець соціономічної професії є "інструментом" впливу на клієнта, тому надання ним якісної професійної допомоги потребує сформованої професійної ідентичності. Професійна ідентичність, як динамічне утворення, розвивається в процесі професійного становлення особистості (А. М. Лукіянчук), сприяє її самореалізації у фаховій діяльності, усвідомленню приналежності до професії та професійного співтовариства (А. С. Борисюк, Н. І. Кривоконь, К. О. Кальницька). Залишається недостатньо опрацьованою проблема набуття студентами ціннісно-смислових мотиваційних утворень, пов'язаних із професією. Постановка завдання полягає у виявленні специфіки ціннісно-смислового компоненту в структурі ідентифікації з майбутньою професією студентів-випускників бакалаврату, які здобувають вищу освіту за напрямами підготовки "Правознавство" і "Соціальна робота". Результати дослідження ціннісно-смислового компоненту професійної ідентичності студентів, які спеціалізуються на наданні правової і соціально-психологічної допомоги людям, свідчать, що лише у половини майбутніх юристів і соціальних працівників професійна ідентичність формується успішно і пов'язана з розширенням уявлень про ціннісні складові майбутньої професійної діяльності. Висновки: ціннісно-смислова складова професійної ідентичності майбутніх юристів пов'язана з престижем професії і оптимізмом з приводу професійної самореалізації, натомість майбутні соціальні працівники орієнтовані на гуманістичні цінності і духовну задоволеність від процесу набуття профессії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського