Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (34)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Калініна Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Калініна Т.  
Тарас Шевченко у творчій долі Володимира Науменка / Т. Калініна // Слово і час. - 2005. - № 3. - С. 76-79. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.3(4УКР)5-8 + Ш5(4УКР)5-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія: Будівництво   
2.

Яременко О. Ф. 
Будівельна механіка у прикладах : Навч. посіб. для студ. буд. спец. вищ. навч. закл. / О. Ф. Яременко, В. С. Шебанін, А. М. Орлов, М. М. Сорока, Т. О. Калініна. - О., 2003. - 246 c. - Бібліогр.: с. 224. - укp.

Наведено кінематичний аналіз стрижневих систем, охарактеризовано варіаційні принципи будівельної механіки, зокрема, принципи Кастіліано, Гамільтона, Лагранжа. Проаналізовано особливості розрахунку симетричних рам методами сил і переміщень. Запропоновано статичний спосіб визначення коефіцієнтів і вільних членів системи канонічних рівнянь. Наведено приклад розрахунку циліндричної оболонки.

Приведен кинематический анализ стержневых систем, охарактеризованы вариационные принципы строительной механики, в частности, принципы Кастилианно, Гамильтона, Лагранжа. Проанализированы особенности расчета симметрических рам методами сил и перемещений. Предложен статистический способ определения коэффициентов и свободных членов системы канонических уравнений. Приведен пример расчета цилиндрической оболочки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н112.01 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА648751 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Калініна Т. О. 
Фізіологія і психологія праці : Конспект лекцій / Т. О. Калініна, Є. П. Кожанова; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : ХНЕУ, 2005. - 266 c. - Бібліогр.: с. 262-263. - укp.

Розглянуто історію розвитку та сучасні проблеми фізіології та психології праці. Наведено відомості про особливості функціонування нервової, дихальної та серцево-судинної систем людини у процесі трудової діяльності, встановлено фізіологічні принципи раціоналізації праці. Розкрито сутність адаптації, проаналізовано біохімічні та відновлювальні процеси, охарактеризовано психологічні фактори трудової діяльності. Розроблено методику оцінки працездатності людини та запропоновано заходи її підвищення та запобігання перевтомі. Проаналізовано вплив науково-технічного процесу на структуру та зміст трудової діяльності, розкрито психофізіологічну сутність монотонності й обгрунтовано шляхи підвищення змістовності праці. Розглянуто психофізіологічні принципи організації роботи оператора, наведено методику оцінки важкості праці, висвітлено питання проектування раціональних режимів трудової діяльності та відпочинку. Визначено основні завдання профорієнтації за ринкових умов, описано порядок складання професіограми та запропоновано методи визначення професійної придатності людини до різних видів трудової діяльності. Показано особливості організації виробничого навчання, встановлено психофізіологічні закономірності формування трудових навичок і вмінь.

Рассмотрена история развития и современные проблемы физиологии и психологии труда. Приведены сведения об особенностях функционирования нервной, дыхательной, сердечно-сосудистой систем человеческого организма в процессе трудовой деятельности, установлены физиологические принципы рационализации труда. Раскрыта сущность адаптации, проанализированы биохимические и возобновительные процессы, охарактеризованы психологические факторы трудовой деятельности. Разработана методика оценки трудоспособности и предложены средства ее повышения и предупреждения переутомления. Проанализировано влияние научно-технического процесса на структуру и содержание трудовой деятельности, раскрыта психофизиологическая сущность монотонности и обосновани пути повышения содержательности труда. Рассмотрены психофизиологические принципы организации работы оператора, приведена методика оценки степени трудности рабочей деятельности, освещены вопросы проектирования ее рациональных режимов и отдыха. Раскрыты основные задания профориентации в рыночных условиях, описан порядок составления профессиограммы и предложены методы определения профпригодности для различных видов трудовой деятельности. Показаны особенности организации производственного обучения, установлены психофизиологические закономерности формирования трудовых нагрузок и умений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1 я73-2 + Е70*73 я73-2 + Р124.0 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Короткий тлумачний словник термінів з УДК / ред.: М. І. Сенченко; уклад.: М. Й. Ахвердова, Т. Е. Калініна, Н. І. Коханевська, Ю. О. Набхан, Н. М. Чунакова; Книжк. палата України ім. І. Федорова. - К., 2011. - 27 c. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Наведено 125 термінологічних статей з УДК для уніфікації україномовної термінології та сприяння її оволодінню у методичному апараті таблиць УДК.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч737.215.12 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р119049 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Калініна Т. В. 
Особливості структурних перетворень при нагріві швидкозагартованих аморфних матеріалів : автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук : 01.04.07 / Т. В. Калініна; МОНМС України, Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д., 2012. - 22 с. - укp.

Розроблено оригінальну модель кристалізації металевих стекол, яка ураховує термічну передісторію їх виготовлення та дозволяє аналізувати внески у загальну частку перетвореного об'єму двох механізмів, що діють одночасно. За допомогою запропонованої моделі вперше показано, що у разі збільшення швидкостей охолодження розплавів і нагріву металевих стекол роль домінуючого механізму переходить від процесу росту "вморожених" зародків до процесів зародження та росту нових кристалів. В сплавах системи Ce - Ag вперше експериментально виявлено метастабільні нанокристалічні ОЦК-фази, що утворюються під час загартування з рідкого стану з докритичними швидкостями охолодження та на початковій стадії структурних перетворень за нагріву швидкозагартованих аморфних фольг. В припущенні визначального впливу процесу зародкоутворення на кінетику поліморфної кристалізації ОЦК-фази за нагріву аморфних сплавів Ce - Ag аналітично одержано оригінальне кінетичне рівняння, яке узгоджується з відповідною експериментальною залежністю.


Індекс рубрикатора НБУВ: К297.043 + В371.236,022 + В378.51 в641,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА394181 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Калініна Т. С. 
Психологічний супровід молодших підлітків із затримкою психічного розвитку : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Т. С. Калініна; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. - Київ, 2014. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему психологічного супроводу молодших підлітків із затримкою психічного розвитку (ЗПР). Здійснено теоретичний аналіз досліджень цієї проблеми в загальній і спеціальній психології та доведено відсутність науково обгрунтованого її вирішення в розрізі проблем розвитку підлітків із ЗПР. Визначено й вивчено особливості соціальної ситуації розвитку молодших підлітків з такими проблемами. Встановлено роль соціально-психологічної компетентності як ключової характеристики особистісного становлення підлітків із ЗПР у перехідний період (перехід з початкової до основної школи). Розроблено теоретичну модель психологічного супроводу молодших підлітків із ЗПР, структурну й експериментальну модель соціально-психологічної компетентності, діагностичний комплекс, програму психологічного супроводу з формування соціально-психологічної компетентності у таких школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Калініна Т. 
Програма формування соціально-психологічної компетентності у молодших підлітків із затримкою психічного розвитку / Т. Калініна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2. - С. 56-61. - Бібліогр.: 4 назви. - укp.

Розглянуто питання, пов’язані з вивченням і аналізом специфіки формування соціально-психологічної компетентності школярів із затримкою психічного розвитку (ЗПР) при переході з початкової до основної школи. Розкрито структуру й зміст програми формування цієї компетентності, яка заснована на змісті поняття психологічного супроводу. Висвітлено основні питання, пов’язані з вивченням специфіки формування соціально-психологічної компетентності школярів із ЗПР і напрямом діяльності практичного психолога в процесі адаптації за переходу з початкової школи в середню. Визначено мету, основні завдання, структуру кожного заняття програми. Проаналізовано зміст основних блоків програми. Виокремлено мету й завдання занять, які були підібрані для формування компонентів соціально-психологічної компетентності. Констатовано, що розроблена програма визначає якісно новий підхід у вирішенні подолання труднощів переходу з початкової школи в середню, є найважливішим засобом психологічної підтримки й допомоги, та додає діяльності практичного психолога впорядкованості, цілісності, цілеспрямованості.

Рассмотрены вопросы, связанные с изучением и анализом специфики формирования социально-психологической компетентности школьников с задержкой психического развития (ЗПР) при переходе из начальной в основную школу. Раскрыта структура и содержание программы формирования этой компетентности, основанной на содержании понятия психологического сопровождения. Освещены основные вопросы, связанные с изучением специфики формирования социально-психологической компетентности школьников с ЗПР и направлением деятельности практического психолога в процессе адаптации при переходе из начальной школы в среднюю. Определены цели, основные задачи, структура каждого занятия программы. Проанализировано содержание основных блоков программы. Выделены цели и задачи занятий, которые были подобраны для формирования компонентов социально-психологической компетентности. Констатировано, что разработанная программа определяет качественно новый подход в решении преодоления трудностей перехода из начальной школы в среднюю, выступает важнейшим средством психологической поддержки и помощи, и добавляет в деятельность практического психолога упорядоченность, целостность, целеустремленность.

Worked out a correction-developing program for formation of social-psychological competence among young adolescents with mental retardation is based on the notion of psychological support. Key issues relating to the study of the specificity of social-psychological competence in schoolchildren with mental retardation and the activity of a practical psychologist in the process of adaptation during the transition from the primary school to the secondary were highlighted. The goal, the main objectives, the structure of each session of the program was determined. A content of the main blocks of social-psychological competence formation program among young adolescents with mental retardation were analyzed. The aims and objectives of the studies that were selected to form the components of social-psychological competence were being considered. The content of each program block corresponding to the components of the social-psychological competence was characterized. Each unit has its own objectives, activity content, specific forms and methods of work. The main form of this program is a group one, the main methods are: art therapy, psycho-gymnastics, elements of play therapy and group discussion. Formation program of social-psychological competence components among young adolescents with mental retardation is intended to help in practical work of a psychologist at special school during the transition from the primary school to the secondary and gives his activity orderliness, integrity and purposefulness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шевченківська енциклопедія. Образотворча спадщина : [зб. ст.] / Н. Асеєва, В. Афанасьев, П. Білецький, Н. Білоус, Л. Большаков, О. Боронь, Б. Бутнік-Сіверський, І. Вериківська, Н. Відоняк, Л. Генералюк, Н. Грязнова, Т. Дворниченко, Ю. Єрмоленко, Ю. Жиленко, Л. Зінчук, Т. Калініна, О. Карпенко, В. Касіян, Н. Клименко, А. Козулько, В. Колесник, М. Корнійчук, Н. Лисенко, Н. Наумова, Д. Нікітін, В. Овсійчук, О. Овчаренко, Н. Орлова, Н. Оробченко, Л. Остафіїва, Г. Паламарчук, Т. Петрик, Н. Покормяко, Є. Середа, М. Скиба, Г. Скляренко, О. Слободянюк, Г. Смирнова, Д. Степовик, В. Судак, О. Сьомка, Л. Таращук, О. Федорук, Р. Харчук, І. Ходак, Т. Холоша, О. Цурканюк, О. Черненко, Т. Чуйко, К. Чумак, Ю. Шиленко, В. Юван, М. Юр, С. Яценко, В. Яцюк; ред.: О. В. Боронь, М. Г. Жулинський, М. П. Бондар, С. А. Гальченко, П. Ю. Гриценко, Г. А. Скрипник, В. Л. Смілянська, Д. В. Стус, Н. П. Чамата; Національна академія наук України, Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка. - Київ : Ліра-К, 2023. - 675, XVI c. - укp.

Зазначено, що у виданні зібрано статті, в яких наведено основну інформацію про майже всі відомі, в тому числі й незнайдені, твори живопису і графіки Шевченка. Висвітлено провідні жанри його образотворчої спадщини, розкрито її визначальні художні особливості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-4 Шевченко Т. 80 я20 + Щ143/153(4УКР)5-8 Шевченко Т. я20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС71489 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського