Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Капітанець Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Капітанець Ю. О. 
Стратегічна адаптація підприємства до зовнішнього середовища / Ю. О. Капітанець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 599. - С. 257-261. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що зовнішнє середовище підприємства постійно перебуває в стані змінюваності та динаміки. Це вимагає внесення змін до стратегії управління підприємством. Обгрунтовано необхідність стратегічної адаптації підприємства до зовнішнього середовища. Детально розглянуто фактори зовнішнього мікросередовища, що впливають на розвиток підприємства. Наведено зміст механізму стратегічної адаптації підприємства до зовнішнього середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Капітанець Ю. О. 
Визначення та забезпечення конкурентоспроможності підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. О. Капітанець; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т., 2009. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність і розроблено теоретико-методологічні засади забезпечення конкурентоспроможності підприємств макаранної галузі. Запропоновано класифікацію основних теоретико-методологічних підходів щодо визначення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Розроблено механізм стратегічної адаптації підприємств макаронної галузі до зовнішнього середовища. Удосконалено підхід до кількісного оцінювання конкурентоспроможності макаранної продукції на основі використання коефіцієнтів конкурентоспроможності за якісними та маркетинговими показниками та загального коефіцієнта конкурентоспроможності. Обгрунтовано підхід щодо кількісного визначення пріоритетів можливих джерел інформації для оцінювання обсягу регіонального ринку макаронних виробів з використанням методу аналізу ієрархій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.81-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362979 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського