Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Катана О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Тихоненко І. В. 
Використання комп'ютерних технологій в позакласній роботі як засіб підвищення ефективності навчальної діяльності учнів на заняттях з хімії та біології / І. В. Тихоненко, О. О. Катана // Наша шк.. - 2010. - № 3. - С. 73-77. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Аргументовано необхідність переходу від пояснювальних технологій до діяльно-розвивальних для забезпечення високих результатів навчально-виховного процесу. Висвітлено застосування інноваційних комп'ютерних технологій з метою підвищення рівня засвоєння навчального матеріалу на заняттях з хімії та біології. Наведено позитивні аспекти використання комп'ютера. Детально розглянуто напрями роботи студентів у гуртках: аналітично-пошуковий, прикладний, технічний, експериментально-аналітичний, творчий, національно-патріотичний, наставницький, наочний, навчальний. Продемонстровано застосування студентами інноваційних технологій та методів навчання під час практичних робіт.

Аргументирована необходимость перехода от объяснительных технологий к деятельно-развивающим для обеспечения высоких результатов учебно-воспитательного процесса. Освещено применение инновационных компьютерных технологий с целью повышения уровня усвоения учебного материала на занятиях по химии и биологии. Приведены положительные аспекты использования компьютера. Подробно рассмотрены направления работы студентов в кружках: аналитически-поисковое, прикладное, техническое, экспериментально-аналитическое, творческое, национально-патриотическое, наставническое, наглядное, учебное. Продемонстрировано применение студентами инновационных технологий и методов обучения во время практических занятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382 + Г. р21-353 + Е. р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Катана О. 
Використання інформаційних технологій в навчально-виховному процесі / О. Катана // Наша шк.. - 2011. - № 1/2. - С. 98-100. - укp.

Визначено найважливіше завдання сучасної освіти, а саме діалог з молодим поколінням. Наведено види педагогічних новацій. Розглянуто види інноваційних засобів, які можна використовувати для підвищення якості навчання. Проаналізовано значення застосування сайтів, блогів, порталів. Обгрунтовано переваги виконання відеолабораторних робіт. Зазначено, що використання сучасних інформаційних технологій допоможуть викладачам працювати творчо, стануть поштовхом до відкриття нових інформаційних форм навчання.

Определены важнейшая задача современного образования, а именно диалог с молодым поколением. Представлены виды педагогических новаций. Рассмотрены виды инновационных средств, которые можно использовать для повышения качества обучения. Проанализированы значения применения сайтов, блогов, порталов. Обосновано преимущества выполнения видеолабораторних работ. Указано, что использование современных информационных технологий помогут преподавателям работать творчески, станут толчком к открытию новых информационных форм обучения.

Іdentified the most important task of modern education, namely a dialogue with young people. Types of pedagogical innovations are presented. Considered types of innovative tools that can be used to enhance learning. Analyzed the value of sites, blogs and portals, benefits perform the work. Suggested that the use of modern information technology can help teachers work creatively, will be the impetus for the discovery of new forms of learning information.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського