Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Катаєв А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Семеняк І. В. 
Соціально-етичний маркетинг : Моногр. / І. В. Семеняк, В. А. Євтушенко, А. В. Катаєв, Г. В. Мозгова, С. В. Оберемок; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2005. - 140 c. - укp.

Висвітлено еволюцію теорії сучасного соціально-етичного маркетингу, його положення в ринковій економіці, напрямки розвитку та взаємозв'язок з відповідальністю підприємств. Здійснено оцінку маркетингового середовища в Україні, узагальнено стратегічні орієнтири підприємств. Представлено модель капіталу знань як соціально-етичної складової конкурентних переваг підприємств. Описано методологічні та методичні рішення з організації соціально-орієнтованого маркетинг-аудиту.

Освещена эволюция теории современного социально-этического маркетинга, а также его положение в рыночной экономике, направления развития и взаимосвязь с ответственностью предприятий. Осуществлена оценка маркетинговой среды в Украине, обобщены стратегические ориентиры предприятий. Представлена модель капитала знаний как социально-этической составной конкурентных преимуществ предприятий. Описаны методологические и методические решения по организации социально-ориентированного маркетинг-аудита.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674105 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Катаєв А. В. 
Соціально-орієнтований маркетинг-аудит : Моногр. / А. В. Катаєв. - Х. : Вид. Оберемок В., 2005. - 212 c. - Бібліогр.: с. 147-168. - укp.

Розкрито сутність соціально-орієнтованого маркетинг-аудиту, наведено рекомендації щодо розробки способів його адаптації до соціальних політики та відповідальності бізнесу. Розглянуто напрями розвитку й особливості використання теорії сучасного соціально-етичного маркетингу, виконано аналіз світового й українського ринків аудиторсько-консалтингових послуг.

Раскрыта сущность социально-ориентированного маркетинг-аудита, приведены рекомендации по разработке способов его адаптации к социальным политике и ответственности бизнеса. Рассмотрены направления развития и особенности применения теории современного социально-этического маркетинга, выполнен анализ мирового и украинского рынков аудиторско-консалтинговых услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Катаєв А. В. 
Проблеми вибору критеріального показника розвитку вартісно-орієнтованих підприємств в Україні / А. В. Катаєв, В. С. Лакуста // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 554. - С. 52-61. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянyто сукупність абсолютних та відносних показників діяльності підприємства та здійснено оцінку відповідності кожного з них певним умовам. На основі такої оцінки запропоновано використовувати як критеріальний показник "рентабельність власного капіталу за нерозподіленим прибутком" для вартісно-орієнтованих підприємств у галузях із динамічним зростанням, та "рентабельність власного капіталу" - для підприємств, що працюють у стабільних галузях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-864

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Катаєв А. В. 
Обгрунтування доцільності розроблення та впровадження продуктових інновацій / А. В. Катаєв // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 579. - С. 109-112. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто методику оцінки доцільності розроблення продуктових інновацій, яка враховує інвестиційні видатки на впровадження інновацій і "передінвестиційні" витрати на розроблення та дослідження інноваційного товару.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Юринець О. В. 
Фінансові аспекти формування конкурентної стратегії підприємства / О. В. Юринець, А. В. Катаєв, Л. С. Лісовська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 611. - С. 155-161. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Викладено зміст і методологічні підходи до фінансового забезпечення конкурентної стратегії підприємства, спрямованої на підвищення рівня його конкурентоспроможності та максимізацію його вартості. Надано рекомендації щодо застосування методик фінансового забезпечення стратегічних управлінських рішень на вітчизняному підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-93-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Катаєв А. В. 
Проблемні моменти розробки та впровадження істотних продуктових інновацій: фінансовий аспект / А. В. Катаєв, О. В. Юринець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 640. - С. 121-127. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто методику оцінки доцільності розробки продуктових інновацій, яка враховує як інвестиційні видатки на впровадження інновацій, так і "передінвестиційні" витрати на розробку та дослідження інноваційного товару.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Катаєв А. В. 
Адаптивний соціально-орієнтований маркетинг-аудит : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / А. В. Катаєв; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2004. - 20 c. - укp.

Удосконалено теорії панельних досліджень соціальних об'єктів і використання нечітких множин для узагальнення результатів експертних оцінок у соціальній сфері. Визначено принципи та методики оцінки стійкості панелі для забезпечення оперативного виконання маркетинг-аудиту, вірогідності одержуваних висновків, можливості формування порівняльних баз даних. Удосконалено дослідницьку програму оцінки зрушень у попиті на соціально-орієнтований маркетинг-аудит, необхідну для формування планів просування послуги на ринку. Встановлено необхідність адаптації маркетинг-аудиту до задач соціальної політики. Теоретично обгрунтовано й емпірично доведено способи соціальної адаптації маркетинг-аудиту, а також наукову коректність поділу понять "аудит" і "маркетинг-аудит", які визначають статус спеціалізованих консалтингових фірм і можливість їх позиціонування на ринку послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Андрощук О. Є. 
Інноваційні підходи до формування системи управлінського обліку та звітності у неформалізованих холдингах / О. Є. Андрощук, А. В. Катаєв // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 683. - С. 121-127. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто підхід щодо побудови "тривимірної" моделі управлінського обліку та звітності у холдингу. Особливостями цієї моделі є те, що вона дозволяє обліковувати, контролювати та планувати діяльність холдингу не тільки як групи юридичних осіб, але й як сукупності бізнес-напрямів, які реалізуються холдингом, а також як єдиної системи центрів фінансової відповідальності холдингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)229.23-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Катаєв А. В. 
Обгрунтування економічної доцільності інвестицій в технологічні інновації / А. В. Катаєв, Л. С. Лісовська, М. В. Гербут // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 683. - С. 314-319. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто специфічні особливості інвестицій у технологічні інновації, які мають бути враховані під час визначення фінансово-економічної доцільності цих інвестицій. Обгрунтовано необхідність застосування для оцінювання їх економічної виправданості певних методичних підходів і методик розрахунку чистої теперішньої вартості, внутрішньої ставки доходності та модифікованої внутрішньої ставки доходності, використання яких забезпечуватиме достовірність результатів оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Катаєв А. В. 
Обгрунтування коефіцієнтів обміну акцій акціонерних товариств під час їх реорганізації шляхом злиття / А. В. Катаєв, А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 668. - С. 286-292. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто питання розрахунку коефіцієнтів обміну акцій під час реорганізації акціонерних товариств шляхом злиття на підставі різних показників, які характеризують результативність діяльності товариства, та проаналізовано основні проблемні моменти, які мають бути враховані під час здійснення цих розрахунків і практичному застосуванні одержаних результатів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Катаєв А. В. 
Розробка бізнес-плану виробництва інноваційних товарів / А. В. Катаєв, М. В. Гербут // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 698. - С. 180-189. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Запропоновано алгоритм формування бізнес-плану виробництва інноваційних товарів із різним ступенем інноваційності. Дотримання алгоритму уможливить підвищити достовірність і реалістичність обгрунтування життєздатності бізнес-ідеї у процесі бізнес-планування завдяки врахуванню специфіки розробки та виробництва інноваційних товарів та аналізу альтернативних варіантів маркетингових, виробничих і фінансових рішень з відслідковуванням численних взаємозв'язків між результатами цих рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-233.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лісовська Л. С. 
Формування механізму забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства / Л. С. Лісовська, А. В. Катаєв // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 668. - С. 328-333. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблеми виокремлення елементів і розроблення способів їх взаємодії для забезпечення конкурентних переваг промислового підприємства України. Досліджено важливість і першочерговість окремих напрямків діяльності підприємства у механізмі забезпечення його конкурентоспроможності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Катаєв А. В. 
Удосконалення розробки фінансових розділів бізнес-планів на підприємствах малого бізнесу / А. В. Катаєв, А. В. Дубодєлова, К. В. Процак // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 754. - С. 166-171. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто проблемні моменти розробки підприємствами малого бізнесу України фінансових розділів бізнес-планів впровадження інвестиційних проектів. Проаналізовано 3 основні типи помилок, які зустрічаються під час обгрунтування доцільності інвестицій у бізнес-проекти з частковим кредитним фінансуванням. Зокрема - це некоректне визначення обсягів грошових потоків унаслідок впровадження бізнес-проекту; заниженість оцінки ціни власного капіталу підприємства та відповідно ставки дисконтування майбутніх грошових потоків; методично некоректний розрахунок NPV проекту. З'ясовано, що вагомим чинником типовості цих помилок є застосування підприємствами малого бізнесу методологічних і методичних підходів, неадаптованих до специфіки інвестиційної діяльності підприємств малого бізнесу. Розглянуто методики, застосування яких підприємствами малого бізнесу під час розроблення фінансових розділів бізнес-планів забезпечуватиме підвищення достовірності бізнес-планів інвестиційних проектів та обгрунтованості доцільності інвестицій у ці проекти. Це надасть змогу здійснювати ретельніший відбір проектів, впроваджуючи лише ті з них, які будуть потенційно здатними забезпечити реалізацію цілей цих підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-233.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Попова Н. В. 
Маркетинг взаємодії: сучасна теорія і практика : монографія / Н. В. Попова, А. В. Катаєв, О. Б. Андрющенко, Л. В. Базалієва, І. І. Божидай; ред.: Н. В. Попова, А. В. Катаєв; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Харків. торг.-екон. ун-т. - Харків : Панов А.М., 2016. - 394 c. - укp.

Подано результати методологічного обгрунтування маркетингових рішень підприємств і організацій за умов ринкових трансформацій, підпорядкованих ідеям і законам маркетингу взаємодії. Обгрунтовано сучасну філософію маркетингу взаємодії, проведено наукове оцінювання cформованих об'єктивних і суб'єктивних умов його розвитку в Україні. Сформовано методологічні принципи маркетингових технологій, які грунтуються на довгострокових стосунках зі споживачами та іншими суб'єктами ринку. Узагальнено світовий досвід та обгрунтовано методи реалізації маркетингу взаємодії на мікро- та макрорівнях. Розглянуто питання взаємозалежності конкурентоспроможності та маркетингу взаємодії. Проведено обгрунтування і верифікацію перспективності маркетингу взаємодії для України та результативності його технологій в системі сучасного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА804723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Катаєв А. В. 
Релевантність комунікацій на місцях продажу у сучасній концепції мерчандайзингу / А. В. Катаєв // Траектория науки. - 2016. - 2, № 8. - С. 3.7-3.14. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Власники торговельних марок витрачають великі гроші на просування своєї продукції. Проте комунікації на місці продажу зазвичай не відповідають загальній стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій, оскільки комунікації та продаж - це питання компетенції різних керівників. Якщо вже сьогодні не приділяти цьому моменту належної уваги, то багатотисячні бюджети рекламних, PR та інших кампаній не будуть приносити ефекту за умов неузгодженої стратегії і тактики продажів. Виконано теоретичне обгрунтування інтеграції комунікацій на місцях продажу у структуру маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Маркетинг довіри: методологічні основи, умови та моделі розвитку : монографія / Н. В. Попова, Л. В. Базалієва, Г. С. Невертій, А. В. Катаєв, О. Б. Андрющенко, О. І. Кононов; ред.: Н. В. Попова; Київський національний торговельно-економічний університет. - Харків : Факт, 2021. - 212 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Досліджено проблеми розвитку маркетингу довіри як сучасної парадигми маркетингу. Розглянуто методологічні аспекти маркетингу довіри, його актуальність в умовах VUCA та цифрового суспільства, взаємозв'язок з такими концепціями, як маркетинг взаємовідносин та маркетинг стейкхолдерів. Розвиток маркетингу довіри розглянуто також в аспекті його зв'язку з цифровим маркетингом та інноваціями, визначено вимоги до маркетологів, які працюють у сфері інновацій. Специфіку маркетингу довіри розглянуто також у публічному управлінні та закладах вищої освіти. Представлено методологічні підходи до оцінки рівня довіри та розкрито вплив маркетингу довіри на капіталізацію компаній. Монографія відображає колективне бачення методологічних підходів, тенденцій і перспектив розвитку маркетингу довіри та його вплив на різні аспекти діяльності компаній в умовах VUCA та діджиталізації суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.212.1 + У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849674 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського