1. |
Качоха В. Етичні аспекти туристичного бізнесу / В. Качоха, Я. Сікора // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Міжнар. відносини. - 2008. - Вип. 24. - С. 159-163. - укp.Розглянуто два ключові онтологічні підходи до визначення поняття та природи цінностей. Згідно з першим підходом, цінності розглядаються в об'єктивному вимірі: цінність - це ознака об'єкта, яка існує незалежно від того, чи визнає її людина чи ні; згідно з другим - у суб'єктивному вимірі: цінність - це риса, яка приписується певному об'єкту людиною. У туристичному бізнесі запропоновано розглядати чотири ключові групи цінностей-цілей, на які повинні зважати особи, задіяні в обслуговуванні туристів, а саме: цінність особистості та її гідності, естетичні та рекреаційні цінності туристів, повага до історичних, культурних та релігійних цінностей, екологічні цінності. Значну увагу зосереджено на принципових етичних нормах, які слугують дороговказами у реалізації цінностей-цілей туристичного бізнесу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358 + Ч518.14(4УКР) + Ю752.1:Ч51
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28852/міжнар.відн. Пошук видання у каталогах НБУВ
|