Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Кашкарьова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Кашкарьова Л. Р. 
Психологічні засади моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. Р. Кашкарьова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Уперше визначено зміст і структурні компоненти поняття "психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень учнів". Розроблено концепцію системи психолого-педагогічного моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи як засобу контролю за процесом їх розумового розвитку. З'ясовано провідні психологічні механізми та умови здійснення психолого-педагогічного моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи. Розроблено інтегровану модель рівневого процесу навчання. Поглиблено психологічну суть поняття "навчальні досягнення учня" як результат і основу його подальшого розумового розвитку. Розкрито зміст поняття "потенційні навчальні можливості учнів", виявлено їх структурні компоненти та рівні. Досліджено основні психологічні передумови навчальних досягнень підлітків й основні підходи до проблеми їх визначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.1 с1/8 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кашкарьова Л. Р. 
Профорієнтація та профвідбір : навч.-метод. комплекс для студ. спец. "Практична психологія" / Л. Р. Кашкарьова; Бердян. держ. пед. ун-т. - 2-ге вид., доповн. - Бердянськ : БДПУ, 2012. - 197 c. - Бібліогр.: с. 144-155 - укp.

Надано психологічну характеристику професій. Розкрито психологічні засади вибору професій. Розглянуто поняття профпридатності та вимоги, які висуваються до людини різними типами професій. Висвітлено основи та методи професійної психодіагностики. Визначено сутність профорієнтаційної роботи та її компоненти. Показано особливості проведення профорієнтаційної роботи в школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кашкарьова Л. 
Психологічні засади моніторингу ефективності праці вчителя в умовах особистісно орієнтованого навчально-виховного процесу / Л. Кашкарьова // Рідна шк.. - 2006. - № 6. - С. 59-61. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено сутність, об'єкт, мету, функції та завдання освітнього моніторингу. Розроблену систему психолого-педагогічного моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи, метою якого є аналіз відповідності навчальних досягнень учня рівню (низький, середній, достатній, високий) його навчальних можливостей. Висвітлено вимірювані показники: обсяг довільної уваги, продуктивність словесно-логічної довільної довготривалої пам'яті й інші. Проаналізовано матеріали моніторингових досліджень 2000 - 2003 рр. Зокрема, акцентовано увагу на неадекватності навчальних досягнень учнів своїм можливостям (вищі, або нижчі) за деякими предметами. Зазначено, що ефективною праця вчителя може вважатися за умови, що абсолютна різниця між загалом формально можливими навчальними досягненнями учнів, які в цілому виявили неадекватні своїм можливостям знання, і їх фактичними навчальними досягненнями має бути мінімальною.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського