Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Квас В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Квас В. М. 
Професійна спрямованість навчання фахових дисциплін майбутніх вчителів предметів природничого циклу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. М. Квас; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2010. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність поняття "професійної спрямованості навчання фахових дисциплін майбутніх вчителів предметів природничого циклу". Розроблено й експериментально перевірено модель реалізації системи забезпечення професійної спрямованості навчання фахових дисциплін майбутніх вчителів предметів природничого циклу. Доведено, що процес підготовки майбутніх вчителів предметів природничого циклу є ефективним, якщо забезпечити послідовність та наступність у формуванні поняттєвого апарата, вдосконалити зміст, форми та методичні прийоми навчання через впровадження сучасних педагогічних технологій, поєднати процес фахової підготовки вчителів природничих дисциплін з розвитком їх професійно-педагогічних умінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)3-3,022

Шифр НБУВ: РА371967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Квас В. 
Самодостатність вузівських дисциплін для професійної підготовки студентів / В. Квас // Рідна шк.. - 2007. - № 4. - С. 20-23. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено результати дослідження для підтвердження гіпотези - якщо встановити співвідношення вузівських та шкільних дисциплін і врахувати його у процесі викладання профільних предметів, то це сприятиме формуванню стійкої професійно-педагогічної спрямованості. Визначено поняття "самодостатність". Розкрито зміст найбільш сприятливого варіанту самодостатності - певне врівноваження змісту вузівських дисциплін з відповідними шкільними предметами. За допомогою схеми продемонстровано три рівні самодостатності (максимальний, оптимальний, мінімальний) змісту профільних дисциплін ВНЗ і школи. За результатами анкетування студентів складено і прокоментовано таблиці: "Відповідність змісту вузівського і шкільного курсу органічної хімії на прикладі теми "Карбонові кислоти", "Відповідність змісту вузівського і шкільного курсу "Анатомія" з теми "Дихання".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.260.15 + Ч421.260.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського