Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Квач С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Квач С. С. 
Міжнародний договір як джерело муніципального права: проблеми теорії та практики : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.02 / С. С. Квач; Маріуп. держ. ун-т. - Маріуполь, 2013. - 16 c. - укp.

Досліджено характерні ознаки та особливості сучасної системи джерел муніципального права України та міжнародного договору як особливого виду джерел муніципального права України. Проведено моніторинг чинних міжнародних договорів України та виявлено і досліджено положення тих з них, які є джерелами муніципального права України. Встановлено, що переважна більшість міжнародних документів розширює коло прав муніципалітетів. Запропоновано принципово нову класифікацію міжнародних договорів України - джерел конституційного права України за критерієм відповідності норм системи джерел національного права до європейських вимог. Запропоновано ряд пропозицій щодо вдосконалення законодавства стосовно процедури імплементації міжнародних договорів та деяких питань здійснення місцевого самоврядування в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-3:Х91 + Х914-0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА400335 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Квач С. С. 
Європейські та світові правові стандарти в галузі освіти: визначення та перспективи для України / С. С. Квач, Е. О. Татай // Вісн. Маріуп. держ. ун-ту. Сер. Право. - 2014. - Вип. 7. - С. 217-224. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Стаття спрямована на пошук, аналіз та класифікацію міжнародно-правових актів, що регулюють питання освіти та мають обов’язковий характер для України або є орієнтирами для України унаслідок рекомендаційного характеру чи політичного впливу. Мета даної статті полягає в тому, щоб дослідивши масив міжнародних договорів України й міжнародних актів, прийнятих в рамках міжнародних організацій, встановити ті акти, що стосуються питань освіти, та запропонувати їх загальну класифікацію. Зроблено висновки, що усі міжнародні документи в галузі освіти можна поділити на такі групи: видані у рамках міжнародних організацій (далеко не всі з яких ратифіковані Україною, серед них є такі, що у будь якому разі вважаються фундаментальними в усьому світі), двох та багатосторонні міждержавні договори, що здійснюють безпосередній вплив, так як вже прийняті Україною, та документи що мають для України рекомендаційний характер та акти ЄС, що враховуються Україною зважаючи на її євроінтеграційний курс). Встановлено, що базові положення щодо вільного та інтернаціонального права на освіту містяться переважно в актах ООН та ЮНЕСКО. Більшість із усього масиву складають двосторонні угоди за участю України, серед яких найбільшу частку складають договори про співпрацю у сфері освіти (взагалі), але існує значна кількість документів, присвячених процедурі визнання освітніх документів.

Статья направлена на поиск, анализ и классификацию международно-правовых актов, регулирующих вопросы образования и имеющих обязательный характер для Украины или являющихся ориентирами для Украины вследствие рекомендательного характера или политического влияния. Цель данной статьи заключается в том, чтобы исследовав массив международных договоров Украины и международных актов, принятых в рамках международных организаций, установить те акты, касающиеся вопросов образования, и предложить их общую классификацию. Сделаны выводы, что все международные документы в области образования можно поделить на такие группы: выданные в рамках международных организаций (далеко не все из которых ратифицированы Украиной, среди них есть такие, которые в любом случае считаются фундаментальными во всем мире), двух и многосторонние межгосударственные договоры, осуществляют непосредственное влияние, так как уже принятые Украиной, и документы, которые имеют для Украины рекомендательный характер и акты ЕС, которые учитываются Украиной несмотря на ее евроинтеграционный курс). Установлено, что базовые положения относительно свободного и интернационального права на образование содержатся преимущественно в актах ООН и ЮНЕСКО. Большинство из всего массива составляют двусторонниесоглашения с участием Украины, среди которых наибольшую долю составляют договоры о сотрудничестве в сфере образования (вообще), но существует значительное количество документов, посвященных процедуре признания образовательных документов.

The article seeks to analyse and classify the international legal instruments in the field of education. Author examined such international legal instruments in the field of education, that are obligatory for Ukraine. Author also examines international documents, that are recommendatory or have political influence on Ukraine. Author thinks that influence of the EU's documents will increase in future Ukrainian legislation. Nevertheless, interstate bilateral treaties are still important. Most of them has general character or regulates the Validation of foreign studies and degrees. Author draws attention to the insufficient amount of the researches in this sphere. Author worries, that there are many acts of international organizations aimed at improving education and internationalization, but for some reason they are not ratified by Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х916.602.1-91 + Х915.232.5-383.1(4УКР):Х811.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73529:Право Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського