Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кендюхов О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кендюхов О.  
Управління підприємством в умовах економічної трансформації / О. Кендюхов // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 134-139. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано тенденції еволюції організаційних структур управління в умовах ринкової трансформації. Обгрунтовано подальші напрями організаційного розвитку. Показано ключову роль персоналу в підвищенні адаптаційного потенціалу організаційних структур управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кендюхов О. В. 
Вартісний підхід до оцінки ефективності управління інтелектуальним капіталом підприємства / О. В. Кендюхов // Економіка пром-сті. - 2004. - № 4. - С. 81-87. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано підходи до оцінки вартості інтелектуального капіталу, визначено їх переваги та недоліки: розкрито можливості застосування вартісного підходу до оцінки ефективності управління інтелектуальним капіталом підприємства та запропоновано відповідну методику здійснення цієї оцінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кендюхов О. В. 
Значення інтелектуального капіталу й інтелектуальної праці в генезисі інтелектуальної економіки / О. В. Кендюхов // Економіка пром-сті. - 2003. - № 2. - С. 100-104. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано роль та розкрито значення інтелектуального капіталу й інтелектуальної праці у процесі формування інтелектуальної економіки. Показано тенденції розвитку даних факторів та визначено основні характеристики інтелектуальної економіки.

Проанализирована роль и раскрыто значение интелектуального капитала и интелектуального труда в процессе формирования интеллектуальной экономики. Показаны тенденции развития данных факторов, определены основные характеристики интеллектуальной экономики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.253.333.32 + У524.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кендюхов О. В. 
Кадрове забезпечення механізму управління інтелектуальним капіталом підприємства / О. В. Кендюхов // Економіка пром-сті. - 2004. - № 1. - С. 73-78. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На основі аналізу методів планування управлінського персоналу встановлено, що для формування системи кадрового забезпечення механізму управління інтелектуальним капіталом підприємства найбільш перспективним є структурно-функціональний підхід. Для оцінки кваліфікації персоналу управління інтелектуальними ресурсами розроблено п'ятирівневу кваліфікаційну систему. Показано можливості визначення психометричних характеристик і професійних схильностей персоналу.

На основе анализа методов планирования управленческого персонала установлено, что для формирования системы кадрового обеспечения механизма управления интеллектуальным капиталом предприятия ниболее преспективным является структурно-функциональный подход. Для оценки квалификации персонала управления интеллектуальными ресурсами разработана пятиуровневая квалификационная система. Показаны возможности определения психометрических характеристик и профессиональных наклонностей персонала.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кендюхов О. В. 
Ефективне управління інтелектуальним капіталом : монографія / О. В. Кендюхов; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 2008. - 363 c. - Бібліогр.: с. 332-361. - укp.

Показано роль інтелектуального капіталу (ІК) у сучасних економічних трансформаціях. Визначено гносеологію ІК. Розглянуто ІК як об'єктивну економічну категорію, проаналізовано його структуру. Запропоновано концепцію організаційно-економічного механізму управління ІК підприємства, охарактеризовано принципи його формування. Висвітлено методологічні підходи до оцінки ефективності управління ІК, встановлено критерії оцінки ефективності за різними типами ІК. Виявлено зовнішні та внутрішні фактори впливу на механізм управління ІК підприємства. Наведено рекомендації з організації управління ІК для підприємств і організацій з урахуванням галузевих особливостей їх функціонування.

Показана роль интеллектуального капитала (ИК) в современных экономических трансформациях. Определена гносеология ИК. Рассмотрен ИК как объективная экономическая категория, проанализирована его структура. Предложена концепция организационно-экономического механизма управления ИК предприятия, охарактеризованы принципы его формирования. Освещены методологические подходы к оценке эффективности управления ИК, установлены критерии оценки эффективности по различным типам ИК. Выявлены внутренние и внешние факторы влияния на механизм управления ИК предприятия. Приведены рекомендации по организации управления ИК для предприятий и организаций с учетом отраслевых особенностей их функционирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.253.333.32 + У9(4УКР)290-141.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702638 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кендюхов О. В. 
Інтелектуальний капітал підприємства: методологія формування механізму управління : Моногр. / О. В. Кендюхов; Ін-т економіки промисловості НАН України. - Донецьк, 2006. - 308 c. - Бібліогр.: с. 273-305. - укp.

Розглянуто методологічні та методичні проблеми формування організаційно-економічного механізму управління інтелектуальним капіталом підприємства (ІКП). Розкрито сутність ІКП як економічної категорії, проаналізовано його структуру, запропоновано класифікацію. Викладено концепцію організаційно-економічного механізму управління ІКП. Описано методи оцінки ефективності управління ІКП. Показано роль мотивації творчої інтелектуальної праці в системі управління ІКП.

Рассмотрены методологические и методические проблемы формирования организационно-экономического механизма управления интеллектуальным капиталом предприятия (ИКП). Раскрыта сущность ИКП как экономической категории, проанализирована его структура, предложена классификация. Изложена концепция организационно-экономического механизма управления ИКП. Описаны методы оценки эффективности управления ИКП. Показана роль мотивации творческого интеллектуального труда в системе управления ИКП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.15 + У9(4УКР)290-141.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кендюхов О. В. 
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О. В. Кендюхов // Економіка пром-сті. - 2006. - № 2. - С. 115-123. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості й умови їх використання. Висвітлено питання розробки динамічної моделі стратегії керування торговими марками й оптимізації бренд-портфеля підприємства.

Проанализированы возможности использования математических методов принятия управленческих решений в брендинге, определены особенности и условия их применения. Освещены вопросы разработки динамической модели стратегии управления торговыми марками и оптимизации бренд-портфеля предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43в611.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кендюхов О. В. 
Ефективність використання марочного капіталу / О. В. Кендюхов // Економіка пром-сті. - 2008. - № 3. - С. 96-103. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито суть поняття "марочний капітал". Висвітлено зміст бенчмаркінгу та розроблено методику оцінювання ефективності управління марочним капіталом на основі концепції бенчмаркінгу.

Раскрыта суть понятия "марочный капиталл". Освещено содержание бенчмаркинга и разработана методика оценивания эффективности управления марочным капиталлом на основе концепции бенчмаркинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кендюхов О. В. 
Ефективність управління клієнтським капіталом / О. В. Кендюхов // Економіка пром-сті. - 2008. - № 4. - С. 37-40. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано систему показників оцінки ефективності управління клієнтським капіталом. Розроблено показники, які характеризують капіталізацію ставлення клієнтів до компанії. Обгрунтовано методи розрахунку вартості та рентабельності даного капіталу. Запропоновано інтегральний показник його розвитку.

Предложена система показателей оценивания эффективности управления клиентским капиталом. Разработаны показатели, характеризующие капитализацию отношений клиентов к компании. Обоснованы методы расчета стоимости и рентабельности данного капитала. Предложен интегральный показатель его развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-93-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кендюхов О. В. 
Маркетинг : термін. слов. / О. В. Кендюхов; Донец. ун-т економіки та права. - Донецьк, 2008. - 310 c. - Бібліогр.: с. 308-309. - укp.

Наведено тлумачення понад 2 500 термінів, що використовуються у сучасній маркетинговій діяльності.

Приведено толкование свыше 2 500 терминов, использующихся в современной маркетинговой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я212 + У521.11 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714639 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кендюхов О. В. 
Організаційно-економічний механізм управління інтелектуальним капіталом підприємства : Автореф. дис... д-ра екон. наук / О. В. Кендюхов; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 2007. - 31 c. - укp.

Показано роль інтелектуального капіталу у сучасних економічних трансформаціях. З'ясовано його гносеологію, запропоновано визначення інтелектуального капіталу як об'єктивної економічної категорії. Проаналізовано його структуру, подано класифікацію. Розроблено концепцію організаційно-економічного механізму управління інтелектуальним капіталом підприємства. Розкрито суть і зміст керованої та керуючої підсистем даного механізму. Узагальнено та розвинено методологічні підходи до оцінки ефективності управління за різних типів інтелектуального капіталу. Виявлено та проаналізовано зовнішні та внутрішні фактори, що впливають на механізм управління даним капіталом підприємства. Обгрунтовано суть, зміст і завдання системи кадрового забезпечення цього механізму. Виявлено головні мотиви творчої інтелектуальної праці та розвинуто основні підходи до її мотивації. Розкрито особливості використання системного підходу в управлінні марочним капіталом. Показано роль позиціонування торговельної марки у діалектичному взаємозв'язку марочного та клієнтського капіталів. Розроблено методи та критерії оцінки ефективності позиціонування. Подано рекомендації стосовно організації управління інтелектуальним капіталом для підприємств і організацій з урахуванням галузевих особливостей їх функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-141,1-21 + У9(4Укр)290-141,1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351788 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кендюхов О. В. 
Оцінка ефективності управління підприємством в умовах перехідної економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / О. В. Кендюхов; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 2000. - 24 c. - укp.

Розглянуто особливості функціонування підприємства за сучасних умов перехідної економіки. Виявлено зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на ефективність роботи підприємства. Досліджено еволюцію та загальносвітові тенденції трансформації організаційних структур управління у процесі розвитку ринкових відносин. Наведено класифікацію організаційних структур управління підприємством, а також встановлено розходження у їх формуванні, які відповідають виробничій та ринковій орієнтаціям. Узагальнено та систематизовано існуючі класифікації функцій управління. Значну увагу приділено концептуальним положенням функціональної моделі управління підприємством. Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід розробки та реалізації методів планування управлінського персоналу. Показано відсутність мотивації та економічної відповідальності даного персоналу за нових умов господарювання. Обгрунтовано необхідність та запропоновано новий підхід щодо планування управлінського персоналу на основі структурно-функціонального аналізу. Розроблено критерії оцінки ефективності управління та методику планування чисельності управлінського персоналу, з урахуванням ринкових цілей підприємства. Встановлено необхідність підвищення рівня економічної підготовки управлінців, а також запропоновано відповідні заходи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309872 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кендюхов О. В. 
Брендинг: принципи управління та методологія оцінки : монографія / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2012. - 210 c. - Бібліогр.: 337 назв - укp.

Висвітлено організаційно-економічний механізм управління марочним капіталом. Розкрито сутність брендингу та його роль в сучасному бізнесі. Розглянуто особливості математичного моделювання процесу управління марочним капіталом підприємства. Проаналізовано аксіологію бренду, визначено фактори впливу на споживчий вибір. Розкрито значення брендингу для підприємств харчової промисловості. Показано можливості та специфіку функціонального підходу до оцінювання ефективності брендингу. Наведено методичні рекомендації щодо оцінювання ефективності брендингу на основі бенчмаркингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кендюхов О. В. 
Паблік рилейшнз в корпоративному брендингу: механізм управління та методологія оцінки : монографія / О. В. Кендюхов, К. Ю. Ягельська; Донец. нац. техн. ун-т. - Донецьк, 2010. - 225 c. - укp.

Розглянуто сутність, зміст і сучасну концепцію паблік рилейшнз (PR). Обгрунтовано важливість використання PR в корпоративному брендингу, визначено взаємозв'язок PR з ефективністю діяльності підприємства. Висвітлено соціально-економічні аспекти використання PR-технологій, визначено залежність результативності виробництва від соціально-економічних стереотипів цільових груп. Запропоновано методи оцінки ефективності PR-діяльності на основі рівня репутації, витрат на проведення PR-заходів, кореляційного зв'язку між витратами на PR-програму та змінами в прибутку за рахунок реалізації PR-програм. Розкрито особливості використання системного підходу в брендингу, показано роль позиціювання в даному процесі, розроблено методи та критерії оцінки ефективності позиціювання.

Рассмотрены сущность, содержание и современная концепция паблик рилейшнз (PR). Обоснована важность использования PR в корпоративном брендинге, определена взаимосвязь PR с эффективностью деятельности предприятия. Освещены социально-экономические аспекты использования PR-технологий, определена зависимость результативности производства от социально-экономических стереотипов целевых групп. Предложены методы оценки эффективности PR-деятельности на основе уровня репутации, расходов на проведение PR-мероприятий, корреляционной связи между расходами на PR-программу и изменениями в прибыли за счет реализации PR-программ. Раскрыты особенности применения системного подхода в брендинге, показана роль позициирования в данном процессе, разработаны методы и критерии оценки эффективности позициирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Азарян О. М. 
Стратегія ефективного брендингу : монографія / О. М. Азарян, О. В. Кендюхов, С. М. Димитрова, Л. А. Радкевич, О. В. Кужилєва; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер, 2009. - 280 c. - Бібліогр.: с. 261-279. - укp.

Розкрито роль бренду у забезпеченні ефективності функціонування сучасних підприємств, показано його вплив на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства (МСП). Визначено сутність МСП у брендінгу, розкрито концептуальні засади формування МСП на підставі бренд-підходу. Виявлено основні недоліки та переваги наявних методів оцінки ефективності МСП. Подано критеріальні показники, наведено метод оцінки МСП з урахуванням бренд-підходу, який дозволяє зробити комплексну всебічну оцінку ефективності МСП щодо розвитку своїх брендів. Висвітлено особливості використання системного підходу у брендінгу, показано роль позиціювання у даному процесі. Увагу приділено методам і критеріям оцінки ефективності позиціювання.

Раскрыта роль бренда в обеспечении эффективности функционирования современных предприятий, показано его влияние на трансформацию содержания маркетинговой стратегии предприятия (МСП). Определена сущность МСП в брендинге, раскрыты концептуальные положения формирования МСП на основе бренд-подхода. Выявлены основные недостатки и преимущества имеющихся методов оценки эффективности МСП. Определены критериальные показатели, приведен метод оценки МСП с учетом бренд-подхода, который позволяет сделать комплексную всестороннюю оценку эффективности МСП по развитию своих брендов. Освещены особенности применения системного подхода в брендинге, показана роль позиционирования в данном процессе. Внимание уделено методам и критериям оценки эффективности позиционирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719832 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кендюхов О. В. 
Геоекономічна стратегія розвитку України в контексті євроінтеграційних процесів : [монографія] / О. В. Кендюхов, Н. М. Калмикова, І. В. Злобін; Донец. нац. техн. ун-т. - Донецьк : ДВНЗ "ДонНТУ", 2012. - 244 c. - Бібліогр.: с. 227-243 - укp.

Висвітлено роль регіональної економічної інтеграції у сучасній світовій економіці. Охарактеризовано світове господарство. Визначено особливості сучасного етапу міжнародної економічної взаємодії країн. Проаналізовано міжнародну економічну взаємодію країн, систематизовано передумови формування системи наднаціонального економічного регулювання. Показано поглиблення існуючих теоретико-методологічних основ щодо дослідження процесів міжнародної взаємодії та розроблено науково-практичні рекомендації розвитку європейського вектору геоекономічної стратегії України. Запропоновано комплексний механізм стимулювання експортної оріентації національної економіки. Розроблено науково-методичний підхід до управління процесом пошуку цільового ринку для реалізації виробничого та інноваційного потенціалу суб'єктів господарської діяльності. Запропоновано напрями підвищення економічного потенціалу старопромислових регіонів країни і заходи щодо реформування національної економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580 + У9(4УКР)80

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761920 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кендюхов О. В. 
Ризики в системі управління інноваційним процесом / О. В. Кендюхов, А. А. Кривчиков, О. Р. Беднарська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 739. - С. 150-155. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто сутність поняття "інноваційний процес", виділено етапи та принципи інноваційного процесу. Досліджено вплив ризиків на інноваційну діяльність підприємства, визначено види ризиків в управлінні інноваційним процесом і методи їх мінімізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Теорія та практика управління економічним розвитком підприємства : монографія : [в 2 т.]. Т. 1 / О. В. Кендюхов, А. В. Череп, М. М. Туріянська, М. В. Верескун, М. С. Татар. - Донецьк, 2013. - 343 c. - укp.

Розглянуто концептуальні основи формування ефективної стратегії конкурентоспроможності підприємств. Досліджено маркетингову складову формування ефективного механізму управління економічним розвитком підприємства. Охарактеризовано інвестиційно-інноваційні інструменти забезпечення економічного розвитку підприємств. Висвітлено питання ефективного управління інтелектуальним капіталом та трудовим потенціалом підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354482/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кендюхов О. В. 
Стратегічне управління національним економічним розвитком : монографія : [в 2 т.]. Т. 1 / О. В. Кендюхов, Н. А. Шакіна, К. Ю. Ягельська, О. В. Шляга, С. О. Даниліна. - Донецьк, 2013. - 337 c. - укp.

Дослідження присвячено особливостям національного економічного розвитку та винайденню його ефективного управління. Розглянуто детермінанти економічного розвитку, виділено його закономірності. Виявлено нові можливості побудови конкурентних переваг макро- і мезорівнів за умов трансформації архітектоніки регіональних політик Євросоюзу та України. Охарактеризовано методи та інструменти агропромислової інтеграції в системі управління стійким розвитком національної економіки. Увагу приділено платіжному балансу країни за умов глобальної нестабільності. Проаналізовано капітальні інвестиції як основний чинник економічного розвитку держави. Висвітлено принципи державного регулювання інноваційною діяльністю. Оцінено рівень інноваційного потенціалу підприємств металургійної галузі. Уточнено фінонсово-кредитний механізм. Акцентовано на питаннях інсититуалізації бухгалтерського обліку. Розкрито особливості фінансового менеджменту на валютному ринку. Розроблено комплекс заходів для ефективного стратегічного управління національним економічним розвитком.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-96-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354538/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Максимова Т. С. 
Новітні маркетингові технології: методи та інструментарій : монографія / Т. С. Максимова, О. В. Кендюхов, В. М. Шумейко, В. А. Герцик, Г. А. Плахута; ред.: Т. С. Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2013. - 334 c. - укp.

Наведено результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем управління маркетингом на підставі новітніх маркетингових технологій. Розглянуто аналітичне забезпечення маркетингового дослідження стану регіональних ринків. Визначено сучасні підходи щодо управління маркетинговою діяльністю підприємства за умов глобалізації економіки. Запропоновано ринково-орієнтовані інструменти управління маркетинговими каналами підприємства. Розглянуто питання підвищення конкурентоспроможності підприємства за умов сучасного ринку: методи та інструментарій. Розроблено методичні аспекти управління потоковими процесами підприємства на принципах логістики. Розкрито особливості розвитку маркетингу послуг за умов постіндустріальної трансформації економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського