Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Кирик С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Кирик С.  
Повышение эффективности энергоиспользования / С. Кирик, С. Головко, Ю. Костин // Экономика Украины. - 2001. - № 3. - С. 34-39. - рус.

Предложены новые экономические механизмы, позволяющие обеспечить снижение энергопотребления до необходимого уровня самофинансирование предприятиями работ, направленных на повышение энергоэффективности, решить проблему расчетов за использованные энергоносители, создать условия для самоурегулирования энергопотребления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-554

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кирик С. М. 
Доцільність маркетингового забезпечення комерціалізації науково-технічної продукції / С. М. Кирик // Екон. вісн. Донбасу. - 2012. - № 2. - С. 99-104. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто доцільність та актуальність використання маркетингового інструментарію відповідно до особливої інноваційної природи науково-технічної продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-82-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кирик С. М. 
Доцільність маркетингового забезпечення комерціалізації науково-технічної продукції / С. М. Кирик // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 9. - С. 315-319. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто доцільність та актуальність використання маркетингового інструментарію відповідно до особливої інноваційної природи науково-технічної продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Солнцев С. О. 
Маркетингове забезпечення комерціалізації науково-технічної продукції / С. О. Солнцев, С. М. Кирик // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 9. - С. 369-373. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розроблено основу маркетингу науково-технічної продукції з врахуванням специфічних особливостей цього інноваційного товару. Запропоновано методику інтеграції процесу комерціалізації науково-технічної продукції та маркетингової інноваційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кирик С. М. 
Вибір оптимальної форми комерціалізації інновації на основі економічного розрахунку / С. М. Кирик // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2012. - Вип. 2. - С. 96-102. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано схему визначення оптимальної форми впровадження та трансферу інновації, яка базується на маркетинговому та фінансовому аналізі доцільності. Модель вибору забезпечена відповідними фінансовими розрахунками, які враховують специфіку кожної форми комерціалізації інновації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620/с.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кирик С. М. 
Маркетингове забезпечення комерціалізації науково-технічної продукції зварювального виробництва : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. М. Кирик; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Удосконалено теоретичні та науково-практичні засади маркетингового забезпечення комерціалізації науково-технічної продукції науково-виробничих підприємств (НВП). Розроблено структурно-логічну схему імплементації науково-технічних ідей у конкурентоспроможні товари. Доведено доцільність перенесення початку комерціалізації інновацій і відповідно маркетингового забезпечення на більш ранні етапи інноваційного процесу НВП. Проаналізовано моделі комерціалізації інновацій, удосконалено маркетинговий інструментарій комерціалізації науково-технічної продукції. Досліджено особливості упровадження результатів науково-технічної діяльності українських НВП і продемонстровано їх вплив на розвиток ринку зварювального обладнання та матеріалів. Розроблено науково-методичні засади визначення оптимальної форми комерціалізації науково-технічної продукції. Досліджено можливості комерціалізації інноваційного джерела живлення для мікроплазмового зварювання. Сформульовано науково-практичні рекомендації щодо удосконалення процесу комерціалізації інновацій НВП України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.859.8-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406239 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського