Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>A=Кифяк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Кифяк В.  
Розвиток туризму та його вплив на економічну ситуацію регіону / В. Кифяк, О. Кифяк // Регіон. економіка. - 2001. - № 2. - С. 167-171. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Проаналізовано стан і причини, які перешкоджають розвитку туризму в Україні та, зокрема, в Карпатському регіоні. На конкретних прикладах обгрунтовано можливості ефективного регіонального розвитку туристичної індустрії. Визначено фактори, що формують функціонування туристичного ринку. Запропоновано конкретні пропозиції щодо пожвавлення діяльності підприємств сфери туризму в Карпатському регіоні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:ч518 + У9(4Укр)49:ч518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кифяк В. Ф. 
Стратегічні напрямки розвитку сфери рекреації туризму в Закарпатській області та її вплив на соціально-економічний стан регіону / В. Ф. Кифяк, О. В. Кифяк // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2006. - Вип. 4. - С. 130-150. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ЗАК)684

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Кифяк О. В. 
Розвиток сфери рекреаційних послуг регіону в умовах транскордонного співробітництва (на прикладі єврорегіону "Верхній Прут") : автореф. дис... канд. екон. наук / О. В. Кифяк; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2007. - 24 c. - укp.

Висвітлено теоретичні аспекти функціонування сфери рекреаційних послуг, доповнено зміст поняття "рекреація" на основі терміну "інертна рекреація" та сформовано теоретичну основу визначення оптимальної рекреаційної території з точки зору споживача рекреаційних послуг. Наведено практичні рекомендації щодо стимулювання розвитку сфери даних послуг регіонів України за умов транскордонного співробітництва. Удосконалено методологічні підходи до посилення рекреаційної конкурентоспроможності транскордонного регіону, зокрема Чернівецької області, які базуються на впровадженні регіональних програм, інноваційних методів організації рекреаційної діяльності, створенні інформаційного рекреаційно-туристичного центру, вдосконаленні отримання та аналізу статистичних даних. Розкрито методологічну основу системи збереження та відновлення природного середовища регіону. Запропоновано здійснити диференціацію територій рекреаційного призначення на основі проведення їх розподілу на групи масового, обмеженого використання та елітної рекреації. Розглянуто варіанти політики стимулювання розвитку сфери даного виду послуг за умов транскордонного співробітництва як орієнтир для вироблення стратегії урядових структур.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ЧЕН)684

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353247 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Баранник О. А. 
Маркетингові підходи при формуванні конкурентоспроможності регіону : монографія / О. А. Баранник, І. М. Буднікевич, Є. І. Венгер, І. Г. Черданцева, Н. М. Іларіонова, О. В. Кифяк; ред.: І. М. Буднікевич; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2012. - 440 c. - укp.

Досліджено сучасні теоретичні, методологічні та прикладні засади використання маркетингових підходів у процесі формування конкурентоспроможності регіону. Акцентовано увагу на особливостях реалізації системи регіонального маркетингу, його інструментах, методах, технологіях. Значну увагу приділено використанню маркетингових підходів у системі стратегічного планування розвитку секторів національної економіки, аналізу та оцінюванню конкурентних переваг територій, здійснених на основі маркетингових інструментів. Запрпопоновано механізми активізації використання маркетингових підходів у процесі формування стратегій сталого розвитку територій. Акцентовано на специфіці проведення аналізу чинників маркетингового середовища та адаптації методик дослідження середовища відповідно до особливостей функціонування секторів економіки регіону.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)60 + У9(4УКР)212.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752262 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Буднікевич І. 
Маркетинг у галузях і сферах діяльності : навч. посіб. / І. Буднікевич, О. Баранник, О. Кифяк, І. Нємцева, С. Скибінський, І. Черданцева; ред.: І. М. Буднікевич. - Чернівці : Кондратьєв А.В., 2012. - 559 c. - укp.

Розглянуто теоретичні підходи до розуміння сутності та значення маркетингу обраної галузі, сфери діяльності. Розкрито основні тенденції розвитку та функціонування окремих ринків. Визначено специфіку проведення маркетингових досліджень з огляду на специфіку галузі, сфери діяльності. Показано особливості реалізації елементів маркетингового комплексу для господарюючих суб'єктів, що функціонують на обраних ринках. Висвітлено основи сегментації ринку з урахуванням секторальної специфіки економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я7 + У9(4УКР)290-211.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кифяк О. 
Туристичні дестинації та їх вплив на функціонування ринку туризму і рекреації в прикордонних регіонах / О. Кифяк // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2018. - № 8. - С. 68-84. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На прикладі туристичних дестинацій прикордонних областей Карпатського регіону проаналізовано функціонування регіонального ринку туризму і рекреації. На основі аналізу ресурсного забезпечення визначено ареали туристичних дестинацій для розвитку культурно-пізнавального, лікувально-оздоровчого, релігійного, спортивного та інших видів туризму. За аналізом відвідувачів та спостереженнями проведеними у літній період 2018 р. встановлено поділ регіонального ринку туризму і рекреації за організаційними формами та підтверджено, що туристичний ринок став місцем не тільки широкого міжрегіонального обміну, але і міжнародним центром. Акцентовано увагу на важливому значенні для розвитку туризму та рекреації вигідного географічного та геополітичного розташування Карпатського регіону. Підкреслено, що наявність кордонів з країнами Європейського союзу, розбудова міжнародних транзитних комунікаційних ліній відводить регіону значну роль в інтеграції України в Європейські структури та в міжнародному розподілі праці. На основі аналізу можливостей туристичних дестинацій встановлено основні компоненти, що стимулюють попит і пропозицію на туристичному ринку туризму і рекреації у прикордонних областях Карпатського регіону. Визначено, що в залежності від мети подорожі, основними послугами в регіоні є рекреаційні в тому числі санаторно-курортні, спортивно-оздоровчі, культурно-пізнавальні, послуги етнічного, релігійного, ділового, науково-освітнього туризму. Акцентовано увагу на організацію транскордонного співробітництва у сфері туризму, зокрема, в межах єврорегіонів "Карпатський" і "Верхній Прут" та формування в'їзних туристичних потоків з території країн, що межують з прикордонними областями Карпатського регіону. Запропоновано різні методи та показники визначення значимості туристичних дестинацій та їх впливу на регіональний туристичний ринок.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кифяк О. 
Ресурсний потенціал розвитку туристичних дестинацій / О. Кифяк // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2019. - № 4. - С. 60-70. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Встановлено можливість формування туристичних дестинацій різних типів. Запропоновано класифікацію туристичних дестинацій залежно від наявних туристичних ресурсів на території громади. Уточнено чинники впливу та можливості формування туристичних дестинацій на основі об'єднаних територіальних громад і їх ефективного функціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4Укр)684.243 + У9(4Укр)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сценарне прогнозування розвитку прикордонних регіонів : [колект.] монографія / В. Ф. Кифяк, В. Є. Лучик, С. Д. Лучик, Ю. Г. Королюк, А. А. Вдовічен, О. М. Верстяк, І. Р. Лошенюк, О. В. Кифяк, Б. М. Короп, М. В. Лучик, В. О. Григоренко; ред.: В. Ф. Кифяк; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Чернівці : Місто, 2017. - 329 c. - укp.

Систематизовано й узагальнено теоретичні положення сценарного прогнозування соціально-економічного розвитку прикордонних регіонів (ПКР). Висвітлено методологічні та прикладні аспекти сценарного прогнозування. Визначено методи сценарного підходу й особливості їх використання у стратегіях розвитку ПКР. На основі комплексного аналізу соціально-економічного стану ПКР здійснено їх позиціонування за рівнем ефективності використання потенціалу розвитку (на матеріалах прикордонних областей Карпатського регіону). Обгрунтовано атрактивні домінанти оптимістичного сценарію соціально-економічного розвитку ПКР. Запропоновано пріоритетні напрями та сценарні механізми їх реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР3)0-96-230.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА824995 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Маркетинг для бакалаврів : навч. посіб. / ред.: І. М. Буднікевич; уклад.: В. А. Вардеванян, О. В. Кифяк, І. А. Крупенна, І. Г. Черданцева, І. Б. Бабух; Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2018. - 395 c. - Бібліогр.: 103 назви. - укp.

Розглянуто основні концепції та характеристики маркетингу, його основні види. Висвітлено зміст і методи маркетингових досліджень, характеристики товару і ціни, канали руху товару, маркетингові комунікації, управління та організація маркетингової діяльності. Розкрито особливості маркетингової діяльності в різних галузях і сферах економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО36296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кифяк О. В. 
Теоретико-методологічний базис формування туристичних дестинацій у західноукраїнських прикордонних регіонах : монографія / О. В. Кифяк; Західноукраїнський національний університет. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 331 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Наведено результати дослідження перспектив формування туристичних дестинацій у західноукраїнських прикордонних регіонах та їх теоретико-методологічне забезпечення. На цій основі визначено базові теорії формування туристичних дестинацій, встановлено принципи формування та регіональні чинники впливу. Запропоновано методологічний концепт відбору території як потенційної туристичної дестинації. Розроблено систему індикаторів функціонування туристичних дестинацій, оптимізовано методику розрахунку обсягу наданих послуг і визначення чисельності туристів, запропоновано інструментарій формування та розвитку туристичних дестинацій. На основі об'єднаних територіальних громад, єврорегіонів, кластерів, бізнес-інкубаторів та інших транскордонних утворень обґрунтовано механізм формування туристичних дестинацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР3)642.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848557 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кифяк О. В. 
Формування туристичних дестинацій у прикордонних західноукраїнських областях в контексті євроінтеграції : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.05 / О. В. Кифяк; Західноукраїнський національний університет. - Тернопіль, 2021. - 40 c. - укp.

Обґрунтовано теоретико-методологічні засади формування туристичних дестинацій у прикордонних західноукраїнських областях в контексті євроінтеграції, визначено їх конкурентні переваги і стратегічні пріоритети. Розроблено науково-практичні рекомендації щодо їх ефективного функціонування. Результати реалізовано шляхом дослідження теоретико-методологічних основ, організаційно-економічних та науково-практичних аспектів формування туристичних дестинацій у прикордонних західноукраїнських областях у контексті євроінтеграції. Новизна полягає у розробці теоретико-методологічних, організаційних і практичних засад щодо формування туристичних дестинацій у прикордонних західноукраїнських областях в контексті євроінтеграції. Впроваджено у діяльність Національної туристичної організації України, Чернівецької обласної ради, Волинської обласної ради, Молодіжного оздоровчого спортивно-туристичного екстремального центру «Садниста», приватного підприємства «Круїз-2000», Західноукраїнського національного університету.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР33)642.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Маркетинг для бакалаврів : навч. посіб. / уклад.: І. М. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, І. Зрибнєва, Н. Тафій, О. Бурдяк, Н. Філіпчук; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - 2-ге вид., перероб. та допов. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича : Рута, 2021. - 357 c. - Бібліогр.: с. 354-357 - укp.

Подано теоретичний та практичний матеріал, що охоплює ключові аспекти маркетингу. Розглянуто основні концепції та характеристики маркетингу. Розкрито види маркетингу, зміст і методи маркетингових досліджень. Подано інформацію про характеристики товару та ціни, канали руху товару, маркетингові комунікації. Висвітлено питання управління й організації маркетингової діяльності. Особливу увагу звернено на особливості маркетингової діяльності у різних галузях і сферах економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО37742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Збірник ситуаційних (кейсових) завдань з навчальних дисциплін "Інновації та інноваційна економіка", "Інноваційний розвиток підприємства", "Інновації та маркетинг інновацій", "Маркетинг інновацій", Digital-marketing", "Технології та новації" : навч. посіб. / уклад.: І. М. Буднікевич, Є. І. Венгер, О. В. Кифяк, І. А. Крупенна; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича : Рута, 2021. - 131 c. - Бібліогр.: с. 128-131 - укp.

Включено тексти конкретних ілюстративних ситуацій пов'язаних з інноваціями, інноваційним розвитком, інноваційною економікою, інноваційним менеджментом та маркетингом, digital-marketing підібраних за матеріалами періодики, мережі Інтернет, сайтів компаній, консалтингових компаній, які допоможуть студентам оволодіти кейсовим методом навчання. Case-method, метод конкретних ситуацій (МКС) - це метод навчання, що дав змогу багато в чому реалізувати концепцію практикуючого навчання в умовах аудиторних занять. До ситуацій сформовані запитання та завдання які допоможуть узагальнити попередні знання з довузівської підготовки, використати навички кваліфікаційного рівня - бакалавр та магістр, розвинути креативні риси особистості, перспективне мислення студентів і дасть змогу використати їх у сучасній інноваційно спрямованій економіці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО37874 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Підприємництво та організація власного бізнесу : навч. посіб. / Б. Сторощук, О. Білоскурська, Н. Бак, М. Проданчук, В. Запухляк, О. Кифяк, А. Верстяк, І. Вінничук, В. Кифяк, В. Семенюк, В. Харабара, Р. І. Грешко, В. Грунтковський, Д. Михайлина, О. Саєнко, Л. Водянка, Н. Філіпчук; ред.: Р. І. Грешко; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2022. - 579 c. - укp.

Відображено результати реалізації моделі професійної перепідготовки та соціальної адаптації військовослужбовців і членів їх сімей в рамках проєкту "Норвегія - Україна. Професійна перепідготовка. Інтеграція в державну систему" в Чернівецькому національному університет імені Юрія Федьковича. Наведено науково-методичні та практичні матеріали щодо управління підприємницькою діяльністю та організації власного бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА858892 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського