Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Клос Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Клос Л. Є. 
Вступ до практичної соціальної роботи (на прикладі вивчення досвіду України та Канади) : Навч. посіб. / Л. Є. Клос, Н. О. Микитенко; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2005. - 136 c. - укp.

Викладено засади професійної діяльності соціальних працівників, охарактеризовано процес взаємодії з клієнтом. Розкрито суть поняття соціальної роботи (СР), описано особливості функціонування соціальних служб в Україні та Канаді. Розглянуто специфіку системи соціального обслуговування в Україні, проаналізовано діяльність територіальних центрів, соціальних служб для молоді, державної служби занятості, недержавних закладів СР.

Изложены основы професиональной деятельности социальных работников, охарактеризован процес взаимодействия с клиентом. Раскрыта сущность понятия социальной работы (СР), описаны особенности функционирования социальных служб в Украине и Канаде. Рассмотрена специфика системы социального обслуживания в Украине, проанализирована деятельность территориальных центров, социальных служб для молодежи, государственной службы занятости, негосударственных заведений СР.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) я73 + С40(7КАН) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Клос Л. Є. 
Розвиток медичної освіти на західноукраїнських землях (друга половина ХVІІІ - 30-ті роки ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. Є. Клос; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Розглянуто історико-педагогічні аспекти розвитку медичної освіти на території чотирьох регіонів західноукраїнських земель - Галичини, Буковини, Закарпаття і Волині впродовж періоду тривалого іноземного панування. Виявлено основні тенденції та особливості розвитку медичної освіти різного рівня на західноукраїнських землях у другій половині XVIII ст. - 1930-х рр. Проаналізовано зміст освіти в навчальних закладах фахової підготовки медиків середньої ланки (хірургів, акушерок, медичних сестер, фельдшерів) та лікарів. Особливу увагу приділено вивченню педагогічного досвіду медичного факультету Українського таємного університету й освітньої діяльності професійних товариств українських лікарів у процесі становлення альтернативних навчальних закладів, форм медичної освіти та медичної допомоги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Клос Л. Є. 
Технології збереження здоров'я у соціальній сфері : навч. посіб. / Л. Є. Клос; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. - 247 c. - Бібліогр.: с. 240-244 - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади здоров'язбережувальної діяльності у соціальній сфері. Розглянуто питання нормативно-правового регулювання збереження, підтримки та покращання здоров'я населення у вітчизняній і міжнародній практиці. Розкрито особливості культури здоров'я та здорового способу життя на засадах холізму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(0) я73 + С40(0) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС60609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Клос Л. 
Безперервне професійне навчання працівників фармацевтичної галузі засобами дистанційних технологій / Л. Клос // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 2. - С. 86-91. - Бібліогр.: 89 назв. - укp.

Актуальність: необхідність розробки та експериментальної перевірки безперервного навчання, зокрема мікробіології, вірусології та імунології майбутніх магістрів фармації, як під час самого навчання у вищому навчальному закладі, так і після його закінчення, під час професійної кар'єри за умов інформатизації суспільства. Мета роботи - аналіз стану підготовки магістрів фармації під час вивчення мікробіології, вірусології та імунології за умов інформатизації суспільства. Використано методи: аналіз і синтез; теоретичні методи; емпіричні (методи експертного оцінювання та самооцінки); анкетування; узагальнення. Запропоновано модернізаційне оновлення мети та змісту навчання мікробіології, вірусології та імунології майбутніх магістрів фармації. Здійснено спробу впровадження такої системи навчання, яка була б спрямованою на формування професійних знань майбутніх магістрів фармації, неперервне вдосконалення професійних компетентностей, осмисленого практичного застосування отриманих теоретичних знань та одержання нових знань, що з'являються в науковому просторі, формування відповідних умінь і навичок, створенню ефективних комунікацій у професійному фармацевтичному середовищі за допомогою дистанційних технологій. Доведено, що професія провізора за своєю сутністю є процесом постійного саморозвитку та самовдосконалення, без яких є неможливою їх ефективна фармацевтична діяльність. Враховуючи те, що фармацевтична галузь зазнала суттєвих змін, в порівнянні з минулим століттям, і потребує безперервної наукової та навчальної освіти, зроблено висновок, що сучасний провізор повинен отримати можливість підвищувати особисту професійну кваліфікацію у зручний для нього час, дистанційно, в тому числі як в режимі online, так і в режимі offline.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Клос Л. 
Організаційно-педагогічні умови дистанційного навчання майбутніх магістрів фармації / Л. Клос // Проф. педагогіка. - 2020. - № 1. - С. 64-70. - Бібліогр.: 69 назв. - укp.

Стрімке поширення в усьому світі вірусних захворювань (ВЗ) потребує зосередження уваги на запровадження дистанційного навчання (ДН) майбутніх магістрів фармації з таких дисциплін, як мікробіологія, вірусологія та імунологія. З огляду на це, зумовлюється необхідність визначення та обгрунтування організаційно-педагогічних умов ДН майбутніх магістрів фармації в період поширення ВЗ. Йдеться про зовнішні, внутрішні та технологічні організаційно-педагогічні умови (ОПУ). Реалізація цих умов передбачає створення у вищих медичних закладах освіти інформаційно-освітнього навчального середовища як веб-ресурсу з електронними аудиторіями. Мета роботи - обгрунтування та висвітлення ОПУ ДН майбутніх магістрів фармації в період поширення ВЗ. Методи - теоретичні методи дослідження: аналіз джерел і літератури з проблеми для виявлення стану досліджуваного питання в педагогічній теорії та практиці, синтез, узагальнення. Досліджено, що нинішній стан поширення ВЗ детермінує пошук і запровадження нових технологій (цифрових) і форм підготовки фармацевтів, що сприятимуть безперервному оновленню їхніх знань і вмінь; виявлено, що в умовах карантину ДН майбутніх фахівців фармацевтичної галузі надає змогу формувати професійні компетентності на основі індивідуального навчання здобувачів фармацевтичної освіти. Встановлено, що у період поширення ВЗ ефективність ДН майбутніх магістрів фармації потребує забезпечення необхідних для цього зовнішніх, внутрішніх і технологічних ОПУ. Їх реалізація надає змогу: забезпечити індивідуалізацію навчання здобувачів освіти в режимі online та offline; формувати практичні навички, оволодівати професійними компетентностями. ДН майбутніх магістрів фармації має низку очевидних переваг над аудиторною формою здобуття освіти: надається гарантований швидкий і віддалений доступ до найновішого фармацевтичного контенту; навчальна інформація та інші матеріали безперервно оновлюються з офіційних джерел фармацевтичних і медичних компаній; є можливість ознайомлення з професійним досвідом фармацевтичних і медичних компаній, їхнім професійним досвідом, технологічними особливостями виробничого процесу відповідно до потреб здобувачів освіти; відкриваються можливості для організації самостійної роботи здобувачів освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р88-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Спеціальні та галузеві соціології : навч. посіб. для студентів закл. вищ. освіти / С. К. Андрейчук, І. І. Бойко, О. І. Герус, Л. Д. Климанська, С. М. Кравчук, Т. М. Климус, Л. Є. Клос, О. Є. Макух, Р. Р. Мишок, В. М. Піча, В. В. Проскура, В. Є. Савка, Н. А. Уманець, Ж. М. Шевченко, М. В. Школяр, У. В. Яцишин; ред.: В. М. Піча; "Львівська політехніка", національний університет. - Львів : Новий Світ-2000, 2019. - 421 c. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

У навчальному посібнику розглядаються теоретико-методологічні аспекти ряду спеціальних та галузевих соціологій як теорій середнього рівня. Визначаються їх об’єкт, предмет, проблемне поле, перспективні напрями подальших наукових пошуків у сфері політики, праці, етнічних відносин, охорони здоров’я, девіантної поведінки та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5 я73 + С5*6 я73 + С5 в011.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

До 20-річчя канадсько-українського проєкту "Реформування соціальних служб" (1999 - 2003 рр.), виконаного за фінансової підтримки Канадської Агенції з Міжнародного Розвитку (CIDA) : монографія / ред.: Н. М. Гайдук, Л. Є. Клос, М. В. Школяр; Національний університет "Львівська політехніка", Міжнародний центр професійного партнерства "Інтеграція", Канадсько-український проєкт, виконаний за фінансової підтримки Канадської Агенції з Міжнародного Розвитку (CIDA), "Реформування соціальних служб". - Львів : ЗУКЦ, 2019. - 287 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp. - англ.

Проаналізовано ґенезу розвитку кафедри соціології та соціальної роботи Національного університету "Львівська політехніка" від початку реалізації канадсько-українського проєкту "Реформування соціальних служб" (1999 - 2003 рр.) до сьогодення. Проілюстровано вплив системи професійної підготовки соціальних працівників "Університет - Громада" на розвиток освітніх програм галузі знань "соціальна робота" і спеціальності "соціологія" у Львівській політехніці та її роль у соціальному розвитку регіону. Висвітлено основні кроки на шляху реалізації ідей канадсько-українського проєкту за двома основними напрямами - компонентами проєкту: реформа шляхом освіти в галузі соціальної роботи; реформа шляхом вирішення питань неповносправності / інвалідності. Значну увагу приділено питанню професійного зростання викладачів кафедри.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40 + С40 р3 + С441

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС71102 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Споживання алкогольних напоїв як соціальна проблема: створення стратегії протидії алкоголізму у Львівській області : монографія / Г. Герасим, О. Герус, Л. Клос, М. Кліманська, Л. Климанська, В. Савка, Я. Сіреславський; ред.: Л. Д. Климанська, В. Є. Савка; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : Панорама, 2020. - 153 c. - укp.

Розкрито прикладні аспекти досліджень питань, пов'язаних з соціальними аспектами споживання алкогольних напоїв. Представлено результати соціологічного дослідження, проведеного у 2019 році в рамках міжнародного Польсько-Українського проєкту "Співпраця з Україною в сфері вирішення алкогольних проблем на місцевому рівні". Проаналізовано мотиви пиття й абстиненції. Висвітлено ризики вживання психоактивних речовин і наркотичних препаратів. Увагу приділено проблемі доступності психоактивних речовин, оцінці алкогольної політики.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*652.18:С5*363 в61(4УКР-4ЛЬВ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО39275 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського