Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Князян М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Біла О. О. 
Компетентність саморозвитку фахівця: педагогічні засади формування у вищій школі : Моногр. / О. О. Біла, Т. Р. Гуменникова, Я. В. Кічук, М. О. Князян, С. О. Рябушко; Півд. наук. центр АПН України, Ізмаїл. держ. гуманіт. ун- т. - Ізмаїл, 2007. - 236 c. - укp.

Розкрито актуальні проблеми професійного становлення фахівця. Описано особистісно-орієнтовані технології формування компетентності саморозвитку спеціаліста за умов різнорівневої підготовки. Проаналізовано можливості використання ресурсів гуманітарних, соціально-економічних, природничо-наукових, загально-професійних навчальних дисциплін, а також науково-дослідницької діяльності, виховної системи та студентського самоврядування як факторів випереджального саморозвитку майбутнього педагога.

Раскрыты актуальные проблемы профессионального становления специалиста. Описаны личностно-ориентированные технологии формирования компетенции саморазвития специалиста в условиях разноуровневой подготовки. Проанализированы возможности использования ресурсов гуманитарных, социально-экономических, естественно-научных, общепрофессиональных учебных дисциплин, а также научно-исследовательской деятельности, воспитательной системы и студенческого самоуправления как факторов опережающего саморазвития будущего педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Князян М. О. 
Самостійна робота як засіб формування дослідницької спрямованості особистості студента : Навч. посіб. / М. О. Князян; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. - О. : Принт Майстер, 2005. - 172 c. - Бібліогр.: 26 назв. - фр.

Описано технологію організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Практика усного та писемного мовлення (французька мова)".

Представлена технология организации самостоятельной работы по учебной дисциплине "Практика устной и письменной речи (французский язык)".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-927

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673063 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Князян М. О. 
Самостійно-дослідницька діяльність майбутніх учителів іноземних мов: теорія і практика : Моногр. / М. О. Князян; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. - Ізмаїл : Сміл, 2006. - 242 c. - Бібліогр.: с. 221-240. - укp.

Розкрито наукову сутність та структуру самостійно-дослідницької діяльності студентів, проаналізовано сучасні підходи щодо визначення її змісту та ролі у навчально-виховному процесі ВНЗ. Наведено характеристику мотиваційно-ціннісного, змістового, процесуально-операційного та рефлексивного компонентів самостійно-дослідної діяльності майбутніх учителів, визначено рівні її сформованості. Висвітлено вітчизняний і зарубіжний досвід щодо оптимізації самостійно-дослідницької діяльності студентів. У зв'язку з приєднанням України до Болонського процесу обгрунтовано необхідність внесення конструктивних змін у традиційну структуру самостійної роботи студентів відповідно до кредитно-модульної системи навчання. Розроблено педагогічну технологію формування самостійно-дослідницької діяльності студентів факультету іноземних мов. Розглянуто чинники, що ефективно впливають на даний процес за умов ступеневого навчання.

Раскрыты научная сущность и структура самостоятельной исследовательской деятельности студентов, проанализированы современные подходы к определению ее содежания и роли в учебно-воспитательном процессе ВУЗ. Приведена характеристика мотивационно-ценностного, содержательного, процессуально-операционного и рефлексивного компонентов самостоятельной исследовательской деятельности будущих учителей, определены уровни ее развития. Освещен отечественный и зарубежный опыт по организации самостоятельной исследовательской деятельности студентов. В связи с присоединением Украины к Болонскому процессу обоснована необходимость внесения конструктивных изменений в традиционную структуру самостоятельной работы студентов в соответствии с кредитно-модульной системой обучения. Разработана педагогическая технология формирования самостоятельной исследовательской деятельности студентов факультета иностранных языков. Рассмотрены факторы, эффективно влияющие на данный процесс при подготовке бакалавров и магистров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 р30 + Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676346 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Князян М. О. 
Самостійно-дослідницька діяльність майбутнього педагога: структура, функції, засоби активізації : Навч. посіб. / М. О. Князян; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. - Ізмаїл : Сміл, 2006. - 136 c. - Бібліогр.: с. 112-116. - укp.

Висвітлено зміст, структуру та функції самостійно-дослідницької діяльності майбутнього вчителя на основному етапі його професійної підготовки за умов вищої педагогічної школи. Описано систему самостійно-дослідницьких завдань, що упроваджуються у процесі вивчення за кредитно-модульною технологією стрижневих професійно-педагогічних навчальних дисциплін "Педагогіка", "Основи наукових досліджень", "Педагогіка вищої школи".

Освещены содержание, структура и функции самостоятельно-исследовательской деятельности будущего учителя на основном этапе его профессиональной подготовки в условиях высшей педагогической школы. Описана система самостоятельно-исследовательских задач, внедряемых в процессе изучения по кредитно-модульной технологии основных профессионально-педагогических учебных дисциплин "Педагогика", "Основы научных исследований", "Педагогика высшей школы".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Князян М. О. 
Система формування самостійно-дослідницької діяльності студентів : Моногр. / М. О. Князян; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. - Ізмаїл : Сміл, 2006. - 224 c. - Бібліогр.: с. 164-193. - укp.

Представлено концептуальну модель професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у процесі їх ступеневої підготовки засобами самостійно-дослідницької діяльності (СДД). Висвітлено сутність, структуру та функції системи формування СДД студентів. Наведено результати експериментального дослідження закономірностей формування компонентів СДД у майбутніх фахівців. Розглянуто науково-дослідницьку роботу як вид СДД. Проаналізовано особливості СДД на етапі педагогічної практичної діяльності студентів.

Представлена концептуальная модель профессиональной подготовки будущих учителей иностранных языков в процессе их ступенчатой подготовки средствами самостоятельно-исследовательской деятельности. Освещены сущность, структура и функции системы формирования СИЛ студентов. Приведены результаты экспериментального исследования закономерностей формирования компонентов СИД у будущих специалистов. Рассмотрена научно-исследовательская работа как вид СИД. Проанализированы особенности СИД на этапе педагогической практической деятельности студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Князян М. О. 
Навчально-дослідницька діяльність студентів як засіб актуалізації професійно значущих знань (на базі вивчення іноземних мов) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. О. Князян; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. - О., 1998. - 18 c. - укp.

Уточнено сутність понять "навчально-дослідницька діяльність студентів", "актуалізація професійно значущих знань". Виявлено критерії та рівневу характеристику актуалізації професійно значущих знань майбутніх учителів іноземних мов. Розроблено й експериментально апробовано модель навчально-дослідницької діяльності студентів, визначено необхідні і достатні педагогічні умови її функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Князян М. О. 
Система формування самостійно-дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов у процесі ступеневої підготовки : Автореф. дис... д-ра пед. наук / М. О. Князян; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 44 c. - укp.

Розкрито сутність, структуру та функції самостійно-дослідницької діяльності студентів. Висвітлено науково-теоретичні засади професійної підготовки вчителя іноземних мов у контексті компетентнісного підходу. Визначено функціональну роль самостійно-дослідницької діяльності у даному процесі. Розглянуто теоретико-методологічні й історико-педагогічні витоки проблеми формування самостійно-дослідницької діяльності студента та розроблено її концептуальну модель. Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід оптимізації даної діяльності студентів у контексті світових тенденцій розвитку вищої освіти. Теоретично обгрунтовано й апробовано експериментальну систему формування самостійно-дослідницької діяльності студентів, визначено педагогічні умови її функціонування у процесі ступеневої підготовки вчителів іноземних мов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1 + Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Князян М. О. 
Науково-дослідницька діяльність студентів з методики навчання іноземних мов : навч. посіб. / М. О. Князян; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. - О. : Астропринт, 2012. - 50 c. - Бібліогр.: с. 48-50. - укp.

Надано загальні відомості про структуру дослідницької роботи, технічні вимоги до оформлення курсової, випускної, дипломної, магістерської роботи. Розкрито сутність та структуру досліджуваного феномена, процедуру визначення критеріїв, показників, рівнів його сформованості. Показано засоби організації діагностичного експерименту. Розглянуто етапи, цілі, засоби експериментальної моделі, систему експериментальних вправ і завдань. Увагу приділено проведенню аналізу прикінцевих результатів експериментальної роботи, описано види їх подання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-923 + Ш147.11-923

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Князян М. 
Роль самостійно-дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов: компетентнісний підхід / М. Князян // Рідна шк.. - 2008. - № 12. - С. 10-13. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Висвітлено питання вивчення ролі самостійно-дослідницької діяльності в професійній підготовці вчителів іноземних мов із урахуванням компетентнісного підходу. Подано узагальнене уявлення про систему компетентностей, до якої належать науково-пізнавальна, саморозвитку, професійна, комунікативна, полікультурна, соціальна, інформаційно-технологічна компетентності. Окреслено структурно-логічну схему компетентності педагога: знання, пізнавальні вміння й навички, практичні вміння й навички, ставлення, емоції, цінності та етичні норми, мотивація. Запропоновано авторський варіант визначення складу кожної з вище названих компетенцій. Розглянуто самостійно-дослідницьку діяльність студентів як пізнавальну діяльність творчого характеру, яка сприяє розвитку методологічної функціональності особистості, її системного критичного мислення, володіння технікою рефлексивного самопізнання, високою процесуальною спроможністю ефективної реалізації пошукових стратегій. Розкрито потенціал самостійно-дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов в її методологічній, функціональній, процесуальній та змістовій спроможності оптимізаційного впливу на розвиток кожної з компетентностей майбутнього педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1 + Ю940.3-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Князян М. 
Функціональна роль самостійної дослідницької діяльності у розвитку соціальної компетентності студентів / М. Князян // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 135-145. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Виявлено сутність соціальної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов. Структуру соціальної компетентності представлено наступними компонентами: пізнавальні уміння, практичні навички, ціннісні та етичні норми, система знань про соціальний розвиток. З'ясовано функціональну роль самостійної дослідницької діяльності у формуванні соціальної компетентності. Описано самостійно-дослідницькі завдання.

Выявлена сущность социальной компетентности будущего учителя иностранных языков. Структура социальной компетентности представлена следующими компонентами: познавательные умения, практические навыки, ценности и этические нормы, система знаний о социальном развитии. Определена функциональная роль самостоятельной исследовательской деятельности в формировании социальной компетентности. Описаны самостоятельно-исследовательские задания.

The essence of future foreign languages teacher's social competence is considered. The structure of social competence is represented by such components as: cognitive abilities, practical abilities, values and ethics norms, and the system of knowledge on the social development standards. The functional role of independent research activity in social competence formation is exposed. The independent research tasks are described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1 + Ч481.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Князян М. 
Філософсько-методологічне підгрунтя формування самостійної дослідницької діяльності майбутніх учителів / М. Князян // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 1. - С. 54-63. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Розглянуто філософсько-методологічні засади вивчення та визначення сутності самостійної дослідницької діяльності майбутніх педагогів. Висвітлено принципи та закони діалектики, які конкретизуються у системному, синергетичному й акмеологічному підходах, теоріях особистості, діяльності, творчості, гуманістичній психології та педагогіці. Зроблено висновок, що означені філософсько-методологічні орієнтири дозволяють розкрити сутність, закономірності, функціональні характеристики самостійної дослідницької діяльності студентів.

Рассмотрены философско-методологические основания изучения и определения сущности самостоятельной исследовательской деятельности будущих учителей. Освещены принципы и основные законы диалектики, которые конкретизируются в системном, синергетическом и акмеологическом подходах, теориях личности, деятельности, творчества, гуманистической психологии и педагогике. Сделан вывод, что выделенные философско-методологические ориентиры позволяют раскрыть сущность, закономерности, функциональные характеристики самостоятельной исследовательской деятельности студентов.

The basic laws of dialectics, position of the system and synergetic approaches, theories of personality, activity, humanistic pedagogy and psychology are determined in the article. The role of these approaches in student' independent research activity formation is exposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч30в2:Ю2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Князян М. О. 
Засоби управління якістю навчання французької мови як іноземної в системі вищої освіти країн Європейського Союзу / М. О. Князян // Наука і освіта. - 2009. - № 7. - С. 97-101. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

За допомогою аналізу науково-дидактичних джерел зарубіжних учених розглянуто проблему управління якістю викладання французької мови в країнах ЄС. На основі дослідження наукових праць як вітчизняних так і зарубіжних науковців розкрито методологічний і технологічний рівні управління якістю, висвітлено сутність комунікативної компетентності. Сформульовано умови управління якістю викладання в національній системі освіти.

С помощью анализа научно-дидактических трудов зарубежных ученых рассмотрена проблема управления качеством преподавания французского языка в странах ЕС. На основе исследования научных работ, как отечественных, так и зарубежных ученых раскрыто методологический и технологический уровни управления качеством, освещена сущность коммуникативной компетентности. Сформулированы условия управления качеством преподавания в национальной системе образования.

Using through the analysis of scientific and didactic works of foreign scholars consider the problem of quality management of teaching the French language in the European Union. Based on a study of scientific publications, both domestic and foreign scientists uncovered a methodological and technological levels of quality control, illuminated the essence of communicative competence. The conditions for quality control of teaching in the national education system. We conclude that it is expedient to provide the solution of professional and personal problems by means of this language, to expand the scope of future communications specialist, to develop communicative and creative potential of the individual through the development of strategies for constructive dialogue.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Князян М. 
Методологічні та теоретико-технологічні аспекти формування цінностей студентів у самостійно-дослідницькій діяльності / М. Князян // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 241-249. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто методологічні та дидактичні аспекти проблеми формування цінностей студентів. Проаналізовано зарубіжні та вітчизняні наукові позиції стосовно системи цінностей особистості, розкрито ціннісні орієнтації педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Князян М. О. 
Засоби створення комічного ефекту в прозі Степана Олійника (на матеріалі збірки "З книги життя") / М. О. Князян // Держава та регіони. Сер. Гуманітар. науки. - 2017. - Вип. 2. - С. 27-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Охарактеризовано стилістичні засоби, котрі слугують створенню комічного ефекту в прозі С. Олійника. Висвітлено проблематику оповідань С. Олійника. Розкрито своєрідність вживання тропів і фігур як засобів віддзеркалення комічних аспектів буття у прозі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Князян М. О. 
Відображення особливостей поведінки та діяльності молодших школярів у творі Рене Госінні "Маленький Ніколя" / М. О. Князян, І. В. Панченко // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознавства. - 2019. - № 31. - С. 69-75. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета статті - розглянути лінгвістичні засоби відображення особливостей поведінки та діяльності дітей у творі Рене Госінні "Маленький Ніколя". Досліджено лексичні одиниці та стилістичні прийоми, які репрезентують дії дітей у серії оповідань Рене Госінні. Предметом є психологічний і лінгвістичний підходи до інтерпретації специфіки освітньої та ігрової діяльності, спілкування та взаємодії молодших школярів у досліджуваному творі. Використано дескриптивний метод, а також методи порівняльного та стилістичного аналізу тексту, які допомогли виявити та інтерпретувати засоби створення комічного ефекту в розглянутому творі. Результатом дослідження є виявлення гумору та іронії письменника, що використовуються для відображення бажання дітей самоствердитися в колективі, продемонструвати свою творчу енергію в діяльності, реалізувати свої оригінальні проекти. Висновки: основними лексико-стилістичними засобами створення гумористичного ефекту у творі Рене Госінні "Маленький Ніколя" є: іронія, епітети, порівняння, гіпербола, персоніфікація, перелік. Практична цінність дослідження полягає у використанні його результатів для оптимізації вивчення лексико-стилістичних засобів репрезентації поведінки та діяльності дітей у творах українських і французьких письменників, а також у реальному житті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш85(4ФРА)6-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70547 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського