Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Кода С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Кода С. В. Формування готовності вчителів фізики до управління професійним самовизначенням учнів у післядипломній освіті : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Кода; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Суми, 2021. - 20 c. - укp.Вперше розроблено і теоретично обґрунтовано модель формування готовності вчителів фізики до управління професійним самовизначенням учнів у післядипломній освіті. Уточнено сутнісні характеристики поняття «готовність вчителів фізики до управління професійним самовизначенням учнів у післядипломній освіті»; описано структуру готовності вчителів фізики до управління професійним самовизначенням учнів у післядипломній освіті; розроблено діагностувальний інструментарій для оцінювання рівнів (інтуїтивний, репродуктивний, продуктивний) готовності вчителів фізики до управління професійним самовизначенням учнів у післядипломній освіті. Удосконалено зміст, форми і методи формування готовності вчителів фізики до управління професійним самовизначенням учнів у післядипломній освіті; подальшого розвитку набули наукові положення щодо формування готовності вчителів фізики до управління професійним самовизначенням учнів у післядипломній освіті. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА449683 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Інноваційні технології в сучасному освітньому просторі : [колект.] монографія / Н. М. Атрощенко, О. О. Гиря, С. М. Грицай, О. В. Гузенко, Д. І. Дзвінчук, В. І. Довгань, С. М. Домбровська, Г. Л. Єфремова, Л. П. Івашина, Н. М. Карпеко, О. М. Клочко, О. О. Клочко, С. М. Коваленко, С. В. Кода, І. В. Кожем'якіна, О. І. Крюков, С. М. Луценко, О. І. Огієнко, В. В. Палюх, К. М. Пасько, В. В. Перлик, Д. М. Пінчук, Л. О. Прядко, О. В. Радченко, Л. А. Семеновська, Н. В. Сидоренко, Г. Ф. Сударева, В. Б. Харламенко, Я. І. Цебро; ред.: Г. Л. Єфремова; Комунальний заклад Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Суми : СумДПУ, 2021. - 443 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp.Висвітлено теоретико-методологічні засади освітніх технологій, науково-практичний контент сучасних навчальних технологій, детермінанти сучасних соціально-виховних технологій. Здійснено методологічний аналіз сучасних тенденцій професіоналізації викладача в умовах ЗВО. Обґрунтовано можливості використання сучасних інноваційних освітніх технологій і новітніх тенденцій у вітчизняній освітній теорії та практиці. Визначено теоретичні та методичні засади формування освітнього STEM-середовища у закладах загальної середньої освіти. Розкрито сутність технології створення ситуації успіху як основи розвитку інноваційної особистості. Розглянуто новітні підходи до технологій сучасного менеджменту. Висвітлено особливості реформування системи управління освітою дорослих в Англії. Описано технології формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти в умовах децентралізації. Представлено тайм-менеджмент як технологію ефективної організації робочого часу керівника закладу освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА853392 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|