Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Кожевніков Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Кожевніков Г. К. 
Алгоритм багатопрограмної генерації парольного доступу до даних / Г. К. Кожевніков, Т. С. Бондаренко // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 45. - С. 107-110. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено алгоритми парольного доступу до даних із використанням програмного методу генерації парольного доступу. Проаналізовано недоліки існуючих методів парольного доступу до даних і запропоновано методи їх подолання. Зазначені алгоритми доведено до програмної реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.40

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кожевніков Г. К. 
Інформаційна система "Профком ВНЗ" / Г. К. Кожевніков, С. М. Трохимчук, К. В. Безнікова // Вестн. ХНАДУ. - 2010. - Вып. 49. - С. 7-10. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Описано інформаційну систему обліку та аналізу діяльності профспілкового комітету вищого навчального закладу. Наведено результати впровадження системи та рекомендації щодо її використання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф72(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коріняк О. М. 
Захист прав і свобод людини при застосуванні запобіжних заходів у кримінальному провадженні України : монографія / О. М. Коріняк; ред.: Г. К. Кожевніков; Нац. акад. прокуратури України. - К. : ЛІПС, 2013. - 195 c. - Бібліогр.: с. 163-195 - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні проблеми захисту прав і свобод людини, стосовно якої застосовують запобіжні заходи в кримінальному провадженні України. Наведено дефініцію "засади захисту прав і свобод людини в кримінальному впровадженні України". Досліджено кожний вид запобіжних заходів, мету, підстави та обставини, які враховуються в процесі прийняття рішень про їх застосування. Проаналізовано гарантії й особливості захисту прав і свобод учасників кримінального впровадження під час їх обрання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)3:Х893 + Х893.9(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА767198 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кожевніков Г. К. 
Педагогічна модель формування готовності до розробки та використання комп’ютерних навчальних систем у майбутніх інженерів-педагогів / Г. К. Кожевніков, Т. С. Бондаренко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 37. - С. 218-223. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто ключові підходи до формування готовності до розробки та використання комп'ютерних навчальних систем. Описано структурні компоненти педагогічної моделі формування готовності та їх зв'язки. Визначено педагогічні умови, за яких формування готовності може бути ефективним.

Рассмотрены ключевые подходы к изучению готовности к разработке и использованию компьютерных обучающих систем. Описаны структурные компоненты модели и их связи. Определены педагогические условия, при которых формирование готовности может быть эффективным.

The article described the key approaches of forming the readiness to development and use of the computer learning systems. The structure components of pedagogical model and their connection are shown. The author defined the pedagogical conditions in which formation of readiness can be effective.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кожевніков Г. К. 
Графоаналітичний метод у комплексному оцінюванні / Г. К. Кожевніков, Т. С. Бондаренко // Проф.-техн. освіта. - 2013. - № 3. - С. 32-35. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто підходи до комплексного оцінювання рівнів готовності до професійної діяльності. Описано графоаналітичний метод комплексного оцінювання готовності розробки та використання комп’ютерних начальних систем за п’ятьма компонентами. Побудовано нелінійну залежність комплексної оцінки готовності від значень рівнів окремих компонентів. Наведено шкалу значень комплексної оцінки готовності. Визначено переваги використання графоаналітичного методу для комплексного оцінювання рівня сформованості готовності.

Рассмотрены подходы к комплексной оценки уровней готовности к профессиональной деятельности. Описан графоаналитический метод комплексной оценки готовности разработки и использования компьютерных учебных систем по пяти компонентами. Построена нелинейная зависимость комплексной оценки готовности от значений уровней отдельных компонентов. Приведена шкала значений комплексной оценки готовности. Определены преимущества использования графоаналитического метода для комплексной оценки уровня сформированности готовности.

The approaches to the integrated assessment of levels of readiness for professional activity. Semigraphical method described comprehensive readiness assessment development and use of computer-based training systems in five components. A nonlinear dependence of the complex assessment of the readiness levels of the values of the individual components. Given the scale of values of the integrated assessment of readiness. The advantages of using the graph-analytical method for the integrated assessment of the level of formation of readiness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бондаренко Т. С. 
Система візуального моніторингу якості проведення занять / Т. С. Бондаренко, О. О. Агєєва, Г. К. Кожевніков // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2015. - № 47. - С. 103-109. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Описано склад системи візуального моніторингу якості проведення занять, інтерфейс користувача системи, базу даних для накопичення результатів моніторингу, блок обробки результатів мониторингу. Якість проведення занять в системі візуального моніторингу оцінено за результатами експрес-аналізу за 17-ма показниками, які сгруповано у три блоки: організація уроку, оцінка діяльності викладача, робота учнів на занятті.

Описаны состав системы визуального мониторинга качества проведения занятий, интерфейс системы, база данных для накопления результатов мониторинга, блок обработки результатов мониторинга. Качество проведения занятий в системе визуального мониторинга оценено по результатам экспресс-анализа по 17-ти показателям, которые сгруппированы в три блока: организация урока, оценка деятельности преподавателя, работа учащихся на уроке.

The article describes the composition of system of visual monitoring quality of lessons: video surveillance system, database, user interface. User of system is watching a lesson in the surveillance system, assesses the lesson, notes 17 assessment indicators of lesson, and writes the results into the database. There are three blocks of estimation: organization lesson; assessment of the teacher; the work of students in class; the results of monitoring accumulate in database of system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бондаренко Т. С. 
Використання концепції Byod для тестування навчальних досягнень на основі сервісів пошукової системи Google / Т. С. Бондаренко, Г. К. Кожевніков // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 27. - С. 41-53. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Для тестування навчальних досягнень запропонована технологія використання власних мобільних пристроїв тих, хто навчається, на основі концепції BYOD. Технологія побудована на основі хмарних сервісів пошукової системи Google, які забезпечують комплексну підтримку системи тестування від створення відповідних форм і зберігання результатів у хмарному сховищі даних до обробки результатів тестування і менеджменту системи тестування на основі використання сервісу Google-Календар. Також розглянута низка програмних продуктів на базі хмарних технологій, які дають можливість використовувати концепцію BYOD для тестування навчальних досягнень, визначено їх переваги та недоліки. Описано етапи та різновиди процесу тестування навчальних досягнень на основі сервісів пошукової системи Google з використанням концепції BYOD. Наведено переваги запропонованого підходу до тестування навчальних досягнень, зокрема відмічено, що використання концепції BYOD розширює межі тестування у просторі і у часі, робить процедуру тестування більш гнучкою і систематичною, вносить у процедуру тестування елементи ігрового процесу. Зважаючи на наявність обмежених обчислювальних ресурсів у сфері освіти, концепція BYOD відкриває широкі перспективи впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у всі форми навчальної роботи і зокрема у тестування навчальних досягнень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бондаренко Т. С. 
Хмарний моніторинг у соціально-економічних дослідженнях : [монографія] / Т. С. Бондаренко, Г. К. Кожевніков, О. О. Агєєва; Укр. інж.-пед. акад. - Харків : Міськдрук, 2016. - 192 c. - Бібліогр.: с. 169-178 - укp.

Досліджено методологічні проблеми організації хмаринного моніторингу в соціально-економічній сфері. Висвітлено особливості побудови систем хмаринного моніторингу. Розглянуто досвід використання хмаринних технологій та описано хмаринні сервіси для побудови систем моніторингу в соціально-економічних дослідженнях. Запропоновано формування системи моніторингу на основі використання хмаринних сервісів пошукової системи Google, розглянуто структуру системи хмаринного моніторингу та описано її компоненти.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.ф126.8 + С5*3 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА809460 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського