Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Козир Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Козир Б. Ю. 
Удосконалення моделей управління програмами створення та розвитку морських кластерних систем : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / Б. Ю. Козир; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2012. - 16 c. - укp.

Розроблено інтегровану модель збалансованого розвитку морських кластерних систем на основі методології Р2М і карти причинно-наслідкових зв'язків, що дозволило побудувати ефективні моделі та механізми управління програмами створення та розвитку морських кластерних систем; модель життєвого циклу морської кластерної системи, яка базується на теорії проактивного управління та дозволяє прогнозувати виникнення проблем на різних етапах розвитку та визначати шляхи їх подолання. Вдосконалено референтну модель ланцюгів поставок шляхом її гармонізації з методологією Р2М і врахуванням особливостей життєвого циклу кластеру, що дозволяє оцінювати абсолютну та порівняльну результативність програм створення та розвитку морських кластерних систем; механізм оцінки технологічної зрілості морської кластерної системи в галузі управління проектами на основі використання системи ІРМА delta, що дозволяє забезпечити вирівнювання компетентності за всіма ланцюгами кластерної системи. Набула подальшого розвитку модель рушійних сил програм розвитку морських кластерних систем, яка, на відміну від існуючої, дозволяє враховувати негативний вплив оточення на результати проекту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.461.03-21 + У9(4УКР)374.610.3-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Козир Б. Ю. 
Гібридне багаторівневе дуальне управління інфраструктурними проєктами та програмами в умовах невизначеності : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.13.22 / Б. Ю. Козир; Київський національний університет будівництва і архітектури. - Київ, 2020. - 43 c. - укp.

Розглянуто важливу науково-технічну проблему, пов'язану з побудовою систем гібридного багаторівневого дуального управління інфраструктурними проєктами та програмами в умовах невизначеності. Аналіз тенденцій розвитку систем управління інфраструктурними програмами показує, що ключовими факторами є надійність реалізації, ефективність при створенні цінностей та екологічна гармонізація. При цьому підвищення рівня ефективності впровадження інфраструктурних програм є стратегічним напрямом розвитку економіки України. Ключову роль в успішному вирішенні нагальних проблем інфраструктурних проєктів і програм, у тому числі задоволення певних галузей економіки з поліпшенням стану навколишнього середовища, визначатимуть інноваційні технології, спрямовані на розвиток "інтелектуальних" технологій тощо. Проведено аналіз стану та проблем систем регіонів, міст, селищ і споживачів України, що визначив актуальність і практичну значущість досліджень щодо реалізації інфраструктурних проєктів в умовах турбулентності, побудови гібридної багаторівневої методології управління інфраструктурними програмами на основі конвергентного збалансованого підходу. При цьому виявлено проблеми та виклики щодо впровадження інфраструктурних проєктів і програм як драйверів розвитку в Україні. Побудовано холістичну модель вирішення проблем реалізації інфраструктурних проєктів і програм на основі багаторівневого дуального управління в межах гібридних методологій, що поєднують різні за принципами управління моделі. Система індикаторів контролю ефективності реалізації інфраструктурних програм і конвергентна модель масштабування проєктів в багаторівневій схемі управління в умовах значної невизначеності визначають специфіку запропонованої методології. Проведені експериментальні дослідження запропонованих підходів, моделей і методів управління інфраструктурними програмами підтвердили їх адекватність та ефективність застосування. Гібридна методологія управління інфраструктурними програмами поєднує класичну водоспадну модель і модель гнучких життєвих циклів Agile на основі застосування методів конвергенції знань. Термінологічну базу з методології управління інфраструктурними проєктами та програмами розширено шляхом базових і додаткових означень: "гібридне управління інфраструктурними програмами", "дуальне управління програмами в умовах невизначеності", а також визначення на основі запропонованих нових положень дослідження, що розкривають глибину проєктно-орієнтованого управління інфраструктурними проєктами та програмами. Розроблено нові науково-методологічні основи - 41-у модель і методи проактивних технологій дуального управління портфелем інфраструктурних проєктів в умовах початкової невизначеності, змінності характеристик об'єкта, його структури, динамічності оточення й обмеженості інвестиційного забезпечення. Методологія проактивного дуального управління інфраструктурними проєктами на основі адаптивних технологій базується на трьох взаємопов'язаних адаптивних системах (планування та формування, моніторингу й управління змінами) та регламентує формування стійкого до збурень у процесі управління, що дає можливість запобігати істотному зниженню якості управління та втраті керованості проєктної діяльності. Розроблено концептуальну модель проактивного управління інфраструктурними проєктами на основі дуальної теорії та принципу зворотних зв'язків динамічних систем, яка враховує взаємозв'язок і взаємозумовленість процесів функціонування та розвитку об'єкта управління та системи управління, а також взаємодію із зовнішнім середовищем і дозволяє шляхом удосконалення управлінських компетенцій підвищити результативність проєктної діяльності. Модель і метод моніторингу поточного впливу інфраструктурних проєктів на досягнення стратегічних цілей розвитку; моделі та метод балансування інфраструктурних проєктів в умовах інвестиційних обмежень, а також портфельного моніторингу формують методологію дуального управління портфелем інфраструктурних проєктів на основі гібридних технологій. На основі розроблених гібридної методології, моделей, методів і механізмів побудовано систему управління інфраструктурними програмами одночасного управління та навчання (дуального управління). Методологію перевірено практикою використання механізмів систем гібридного багаторівневого управління інфраструктурними проєктами та програмами в умовах турбулентності ринків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)210.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА445711 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського