Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Колодич О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Колодич О. Б. 
Формування мовленнєвої компетентності як засобу соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку в сучасному суспільстві / О. Б. Колодич // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 194-197. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто принципи формування мовленнєвої компетентності як засобу соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку в сучасному суспільстві. Приведено порівняння змісту понять "компетенція" і "компетентність", виділено сутнісні характеристики цих понять. Досліджено розвиток мовної компетентності. Акцентовано увагу на комунікативному підході до навчання іншомовного спілкування дітей молодшого шкільного віку. Виокремлено такі поняття комунікативної компетентності як вербально-комунікативна компетентність, лінгвістична компетенція, невербальна комунікативна компетентність. Визначено елементи комунікативної компетентності, необхідної для подальшої соціальної адаптації молодших школярів. Доведено, що комунікативний підхід до вивчення іноземних мов спрямований на розвиток умінь та навичок у молодших школярів практично використовувати реальну, "живу" мову і покликаний навчати не маніпулюванню мовними структурами, а усвідомленому поєднанню цих структур з їх комунікативними функціями в повсякденних ситуаціях спілкування.

Рассмотрены принципы формирования речевой компетентности как средства социально-психологической адаптации детей младшего школьного возраста в современном обществе. Осуществлено сравнение содержания понятий "компетенция" и "компетентность", выделены сущностные характеристики этих понятий. Исследовано развитие языковой компетентности. Сосредоточено внимание на коммуникативном подходе к обучению иноязычному общению детей младшего школьного возраста. Выделены такие понятия коммуникативной компетентности как вербально-коммуникативная компетентность, лингвистическая компетентность, невербальная коммуникативная компетентность. Очерчены элементы коммуникативной компетентности, необходимые для дальнейшей социальной адаптации младших школьников. Доказано, что коммуникативный подход к изучению иностранных языков направлен на развитие умений и навыков у младших школьников практически использовать реальную, "живую" речь и призван обучать не манипулированию языковыми структурами, а осознанному сочетанию этих структур с их коммуникативными функциями в повседневных ситуациях общения.

Principles of Verbal competence as a means of socio-psychological adaptation of children of primary school age in contemporary society. Performed comparing the content of the concepts of "competence" and "competence", identified the essential characteristics of these concepts. Investigated the development of linguistic competence. Focused attention on the communicative approach to teaching foreign language to communicate school-age children. Highlighted concepts such as communicative competence verbally communicative competence, linguistic competence, nonverbal communicative competence. Outlines the elements of the communicative competence necessary for social adaptation pupils. Proved that the communicative approach to language learning aims to develop skills in primary school children to use virtually real, ДliveФ speech and is designed to teach not manipulate linguistic structures and meaningful combination of these structures to their communicative functions in everyday communication situations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.33 + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Колодич О. Б. 
Сучасні підходи до вивчення мовленнєвої діяльності / О. Б. Колодич // Педагогіка і психологія. - 2004. - № 4. - С. 55-60. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Исследованы вопросы современных подходов к изучению речевой деятельности и развитию речевой компетентности у детей с задержкой психического развития в украинской и зарубежной психологии и психолингвистике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Колодич О. В. 
Забезпечення стійкого розвитку соціальної сфери сучасних міст : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / О. В. Колодич; Черкас. держ. технол. ун-т. - Черкаси, 2012. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано концептуальні підходи до визначення сутності й економічного змісту соціальної сфери міст, сформульовано принципи та пріоритети реалізації соціальної політики в містах України. Удосконалено методичні підходи до розробки індикаторів оцінювання рівня розвитку соціальної сфери сучасних міст. Розкрито передумови та тенденції ринкової трансформації соціальної сфери в Україні, визначено характер та особливості розвитку соціальної сфери міст Черкащини, надано оцінку системи соціального захисту населення. Визначено пріоритетні напрями реформування соціальної сфери за сучасних умов. Розроблено структурно-логічну схему реалізації соціальної складової концепції сталого розвитку, удосконалено механізм соціального страхування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)22 + У049(4УКР)685 + У049(4УКР-ЧЕК)685

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391314 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського